A retail média itt van és itt fog maradni, a következő időszakban pedig öt-hatszoros költésnövekedést generálhat. Noha a siker kulcsa továbbra is egy kiegyensúlyozott médiamix használata, a kereskedőknek meg kell érteniük, hogy bizonyos szempontból tartalomelőállító szerepkört töltenek be. A Portfolio RETAIL DAY 2025 konferencián szakértők részletesen vitatták meg a szegmens lehetőségeit és kihívásait.
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum.
Az Európai Bizottság bírságokat szabhat ki az Apple-re és a Metára a digitális piacokról szóló jogszabály (DMA) alapján. A cél az amerikai technológiai óriások törvényi megfelelésének kikényszerítése, miközben Brüsszel leadja a figyelmeztető lövését is Washingtonra a kereskedelmi háborúban. A várható döntések értelmében az Apple-nek módosítania kell az App Store szabályait, a Metának pedig a reklámmentes szolgáltatásért fizetős, vagy adataik megosztását kérő modelljén kell változtatnia. A Bizottság erősen fontolgatja, hogy az amerikai szolgáltatásokat, köztük a Big Tech cégek működését érintő korlátozásokat alkalmaz a 25 százalékos autóipari vámokra válaszul.
A Lipton Ice Tea bejelentette legnépszerűbb őszibarackos italának megszüntetését, majd egy napon belül visszavonta a döntést, amit később egy korai áprilisi tréfának nevezett. A marketing szakértők szerint azonban a PR-húzás több kárt okozhatott, mint hasznot - jelentette a Grocery Gazette.
Közzétette 2024-es jelentését az RTL Group. A cég bevétele gyakorlatilag szinten maradt, a nyereségessége viszont csökkent. Jó hír a streaming-bevételek felfutása és a digitális reklámbevételek emelkedése. A magyar leányvállalat számaival külön cikkben foglalkoztunk, ami ezen a linken érhető el.
Közzétette a 2024-es évre szóló pénzügyi jelentését az RTL Group, amiből kiderült, hogy az RTL Magyarország 8 millió euró, tehát mai árfolyamon körülbelül 3,2 milliárd forint veszteséget termelt tavaly. Volt azonban pozitív fejlemény is a cég szempontjából, a bevételeik ugyanis a 2023-as 125 millió euróról 138 millióra, tehát hozzávetőlegesen 50 milliárd forintra nőttek, a növekedési ütem pedig meghaladta a magyar reklámpiac bővülését. Az RTL a Portfolio megkeresésére közölte: a digitális stratégiájukból adódóan 2024-ben sok egyszeri tétel terhelte az üzemi eredményüket, melyek hatása idén már mérsékeltebben érvényesül, így ezen a soron is javulásra számítanak. A nemzetközi csoport bevétele gyakorlatilag nem változott, az eredmény viszont valamelyest csökkent.
A kormány új rendeletet terjesztett társadalmi egyeztetésre, amely szigorítja a dohányboltokban árusított egyes termékekre vonatkozó szabályokat. Sokkal korlátozottabb lehetőségek lesznek az újfajta készítmények ismertetésére és bemutatására.
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a szakmai irányítása alatt álló kormányhivatalokkal együtt, a korábbi évekhez hasonlóan idén is ellenőrzi az általános reklámszabályok és a magyar nyelv védelmét szolgáló előírások betartását, ezzel hozzájárulva a magyar családok és fogyasztók védelméhez - közölte a hatóság.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Normaflore termékcsalád forgalmazójával, az Opella Healthcare Commercial Kft.-vel szemben. A GVH gyanúja szerint a cég két termékét nem az engedélyezett alkalmazási előírások alapján mutatta be az egyes, a termékek népszerűsítését szolgáló reklámjaiban - közölte a hatóság.
A YouTube hamarosan új, kedvezőbb árú előfizetési csomagot vezet be több országban, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy reklámmentesen nézhessék a podcastokat és oktató videókat, a zenei tartalmak azonban kivételt jelentenének - számolt be a Bloomberg.
Reagált a Foodora ételrendelési portál a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) bírságról szóló döntésére. A cég nem ért egyet a határozatban foglaltakkal - közölte a vállalat.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora, ezért több mint 35 millió forintos bírságot szabott ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).
Megközelítheti a tavalyi rekord nézettséget az idei Super Bowl, az Egyesült Államok amerikaifutball-bajnokságának döntője, amit vasárnap rendeznek New Orleans Superdome sportarénájában.
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat - közölte a Pest Vármegyei Főügyészség szerdán az MTI-vel.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) panaszeljárást indított az RTL Magyarország Bajnokok Ligája-közvetítéseivel kapcsolatban. A hatóság vizsgálja az ügy körülményeit, és amennyiben szükséges, versenyfelügyeleti eljárást kezdeményez. Az RTL hangsúlyozza, hogy következetesen kommunikálták: a szezonban 192 élő UEFA Bajnokok Ligája-meccset közvetítenek a 203-ból, tehát csaknem az összeset, de nem mindet - írta az Index.
Ferenc pápa először jelentkezett videóval a TikTok alkalmazáson - jelentette vasárnap a Kathpress katolikus hírügynökség.
Trump szerint ő nem felelős a helyzetért.
Vlagyimir Putyin a Kremlben fogadta Donald Trump különmegbízottját.
Az alap verzió eléggé fapados lesz.
Gediminas Simkus szerint tovább kell csökkenteni a kamatokat.
Szó szerint kell venni, amit az amerikai elnök mond.
Csányi Péter veszi át édesapjától a vezérigazgatói pozíciót.
Drámai áremelkedés tapasztalható: 2010 óta közel négyszeresére emelkedtek a termőföldárak Magyarországon.
A Checklistben Hortobágyi T. Cirill főapátot, a Pannonhalmi Főapátság vezetőjét kérdeztük.