Német gazda vs. Volkswagen - 0:1

Német gazda vs. Volkswagen - 0:1

Egy regionális német bíróság úgy döntött, hogy elutasítja egy német gazdálkodó keresetét, amit a Volkswagennel szemben indított, írja a Reuters.

Megszületett a döntés a benzines és dízel autók betiltásáról az EU-ban

Megszületett a döntés a benzines és dízel autók betiltásáról az EU-ban

Az Európai Unió elfogadta azt a jogszabályt, amely 2035-től gyakorlatilag betiltja az új benzin- és dízelüzemű autók értékesítését, és amelynek célja az elektromos járművekre való átállás felgyorsítása és az éghajlatváltozás elleni küzdelem – számol be a hírről a Reuters.

Kiadták a figyelmeztetést: 300 ezres bírságot kockáztat, aki így használja a kályháját

Kiadták a figyelmeztetést: 300 ezres bírságot kockáztat, aki így használja a kályháját

A kormány hiába enyhíti a fakitermeléssel kapcsolatos követelményeket, az idei fának már nem lesz megfelelő a víztartalma ahhoz, hogy tűzifának használjuk – figyelmeztettek szakértők a Portfolio Checklist hétfői adásában. A nedves fa használata pedig végső soron kéménytüzekhez is vezethet, ha pedig valaki műanyagot vagy egyéb hulladékot éget el, akkor 300 ezer forintos bírságot kockáztat, ezzel ugyanakkor van egy bökkenő: a tapasztalatok szerint nincs, aki bírságoljon.

2030-ra a magyar energiatermelés 90 százalékban kibocsátásmentes lesz

2030-ra a magyar energiatermelés 90 százalékban kibocsátásmentes lesz

A klímaváltozással szemben cselekvéssel lehet fellépni, Magyarország az elmúlt években uniós szinten is példaértékű intézkedéseket tett, és a kitűzött célok felé eredményesen, következetesen halad - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) pénteken.

Így menti meg a bolygót a Tesla

Így menti meg a bolygót a Tesla

A Tesla egy számlálót vezet a honlapján, amiből kiderül, mennyi CO2-t spóroltak meg a teslások azzal, hogy elektromos, és nem hagyományos belsőégésű motoros autót hajtanak.

Egyetlen ábra arról, milyen pusztítók a városi terepjárók

Egyetlen ábra arról, milyen pusztítók a városi terepjárók

Arról, hogy mennyire népszerűek a városi terepjárók, és hogy ezek az autók a méretüknél, súlyuknál és nagyobb légellenállásuknál fogva többet fogyasztanak, mint a hagyományos középkategóriás autók, már többször írtunk, a Nemzetközi Energia Ügynökség azonban konkrét számokkal szemlélteti, hogy mit is jelentenek károsanyag-kibocsátás szempontjából az SUV-ok, és hogy milyen árat kell fizetnünk a kényelmesebb ki- és beszállásért, a magasabb üléspozícióért.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Ők a leggazdagabb magyar nyugdíjasok
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.