Így változott meg a magyar drogériák piaca: több ezer új termék minden évben
Gazdaság

Így változott meg a magyar drogériák piaca: több ezer új termék minden évben

Portfolio
A drogérialáncok az elmúlt 15-20 évben minden évben átlag felett fejlődtek. Mára a drogéria termékek piaca hazánkban több száz milliárd forintosra nőtt, aminek a felét drogériákban, a másik felét pedig hiper- és szupermarketekben, vagy egyéb bevásárló helyeken értékesítik. A drogérialáncok nem csak hazánkban, hanem Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.

Jelenleg közel 700 hálózatba szerveződött drogéria üzlet működik Magyarországon, ezen kívül pedig 1200-1500 kisebb, ami vegyi vagy drogéria üzletnek tekinthető. Az országos hálózattal rendelkező drogériák mérete és választéka is növekedést mutat, míg egy drogéria 20 éve 200-220 m2 volt, ma már jellemzőbb az 500-540 m2

A Rossmann boltokban 15-16 ezer cikkel találkozhatnak a vásárlók, és minden évben 3-4 ezer új termék jelenik meg, amelyeknél egyre gyakoribb a magyar gyártó. Az üzlethálózat évről évre több áruházzal rendelkezik és nagyobb csapattal dolgozik, drogéria láncnak hazánkban jelenleg több mint 2300 aktív kollégája van.

A cikk megjelenését a Rossmann Magyarország támogatta.

Címlapkép forrása: Portfolio

Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet