Prémium

Hogyan segít az okostelefon a szállítmányozó cégeknek (x)

Portfolio
Az okostelefonok számtalan új lehetőséget kínálnak a vállalatok számára. A beépített és mindenki által ismert alkalmazásokon túl vannak olyan lehetőségek, amelyek túlmutatnak a mindennapi használaton, és olyan eszközöket adnak a cég kezébe, amelyeket korábban csak jelentős tőkebefektetéssel érhetett volna el.
Egy szállítmányozó cég esetében a probléma magától értetődik. A terepen jelentős mennyiségű ember dolgozik, akiknek meghatározott időre, optimális sorrendben kell a célállomásokra érniük. Őket irányítja a központból egy lehetőleg kis létszámú csoport, akiknek azonnal, hatékonyan és visszakereshető módon kell kommunikálniuk.

Adja magát a kérdés, hogy a fenti munkához valóban egy méregdrága, nehezen telepíthető rendszert kell-e alkalmazni, vagy egyszerűen kihasználható a zsebben rejlő számítógép, kamera, GPS-eszköz, hangrögzítő vagy dokumentumkezelő? Lehetséges-e egy olyan alkalmazás telepítése a telefonra, amivel a feladatok azonnal kioszthatóak, tervezhetőek, amely képes navigációval segíteni, a munkatársaktól mindig a megfelelő információt kéri a megfelelő módon, továbbá teljesen testre szabható lehetőségeket ad a vállalat kezébe az ellenőrzésre?

Hogyan segít az okostelefon a szállítmányozó cégeknek
Természetesen van. A Synaptel mobilalkalmazása, valamint a böngészőből megnyitható, tehát bárhonnan elérhető felhő alapú szolgáltatás modulja kimondottan hatékony segítség lehet ezen a területen is.

A központban dolgozó munkatársak az alkalmazással látják a terepen dolgozó kollégák beosztását, képesek űrlapokat küldeni minden fontos információval. Az adatok azonnal megjelennek a munkatárs telefonján, aki így megismerheti és visszaigazolhatja az aktuális munkát. Lehetősége van mérlegelni, a feladatot beosztani, de rábízhatja magát a beépített navigációra is, ami pontosan megmutatja, mi az ideális sorrend.

A navigáció segítségével könnyedén megtalálja a címet, az okostelefonján még egyszer ellenőrizheti, mit kell átadnia vagy átvennie. Az alkalmazásba integrált QR-kód olvasót is használhat a csomagok azonosítására. A munkatárs ekkor kitölti a munka befejezéséhez kötött formot, az ügyféllel aláíratott elismervényt lefotózhatja, így a kép és minden egyéb információ automatikusan, akár azonnal (akár csak wifi-hálózaton) szinkronizálásra kerül, és megjelenik a vállalat szerverein. A központban azonnal látják ezeket, és mivel minden fájl idő- és helybélyegzővel ellátott, így könnyen visszakereshető, hogy a munkatársak mikor és hol jártak.

A lehetőségek száma pedig még ennél is több. Egy okostelefon a Synaptel segítségével olyan eszközzé válik, ami szinte bármilyen feladatot képes megoldani.


Hogyan segít az okostelefon a szállítmányozó cégeknek

További információk

(x)
Frankfurti tőzsde
Koronavírus
forint mnb épület sötét magyar jegybank
fedusa_shutter
románia bukarest zászló
Tortenelmi_idok_olaj2020_cimlapkep_1500x844
Dollármilliók csúsztak zsebbe: kipakolt a korrupt olimpiáról a szervező
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
Online kurzus
Akár 100 000 Ft-tal elkezdhető, hosszú távú megtakarítási módszer.
Online előadás
Részvények, indexek, devizák és árupiacok élő elemzése, ötletelés.
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Infostart.hu

Vezető könyvelő

Vezető könyvelő
2020. szeptember 3.
Financial and Corporate IT 2020
2020. szeptember 9.
Sustainable World 2020
2020. szeptember 10.
Property Market RELOADED 2020
2020. szeptember 10.
Lakás Konferencia 2020
03_NHP 2020 nyár_Portfolio GettyImages-453627695