Prémium

Új időszámítás az online kampányok vásárlásában! (x)

PR cikk

Digitális kampányok vásárlását forradalmasítja a DisplayNOW.net

Reklámtörténetileg nem is olyan régen a kkv-k szakemberei még rengeteg időt fordítottak médiaajánlatok keresésével és kampányfoglalásokkal. Örülhettek, ha meg tudtak jelenni egy-egy nagyobb médium reklámfelületén.  Idővel a magyar piacra is betörtek a külföldi, globális platformok, és azon felül, hogy leegyszerűsítették a folyamatokat, a kkv-k kisebb büdzséire is adtak hirdetési megoldást. A személyes reklámértékesítők munkájára épülő hazai médiatulajdonosok és sales house-ok viszont továbbra sem voltak érdekeltek a kisebb hirdetők kiszolgálásában – miközben a globális platformok 50 milliárd forintos piacot építettek Magyarországon erre a szegmensre a Magyar Reklámszövetség 2019-es becslése szerint. A Whitereport egyik friss elemzése alapján a COVID19 okozta válságból is a globális online platformok jöttek ki nyertesen. Előnyük pedig egyre növekszik az offline médiavállalatok negatívabb bevételi trendjeihez képest.

kep_1

Az áprilisban, béta verzióban indult DisplayNOW forradalmasította az online médiavásárlást: megsegítve a kisebb szereplőket is. Webáruházukban minőségi, hazai online médiumok egyszerűen kosárba helyezhető hirdetési csomagjai érhetők el. Így egy kávézás ideje alatt, pár kattintással bárki elindíthatja digitális reklámkampányát, online előrefizetéssel, akár már nettó 50 ezer forintból.

Az új adtech platform egyik legnagyobb előnye, hogy alacsony bekerülési értéken nyújt hirdetési lehetőséget olyan cégek és vállalkozások számára is, amelyeknél eddig fel sem merülhetett, – a magasabb kampány árak, adminisztrációs-, médiatervezési- és vásárlási folyamatok bonyolultsága miatt – hogy reklámkampányt indítsanak a nagy hazai weboldalakon.

kep_2

A DisplayNOW rendszerének köszönhetően a teljes adminisztráció és a kiadókkal való egyeztetések terheit is leveszik a hirdetők válláról. Az egyszerű online bankkártyás fizetés (vagy utalás) után a kampány napokon belül elindul, eredményei pedig valós időben ellenőrizhetők.

Tehát, az egyedi szolgáltatás összekapcsolja a kkv-k oldaláról jelentkező keresletet és a hazai prémium, jól célozható médiakínálatot. A DisplayNOW a globális platformokkal versenyez, ami egyrészt a hazai médiavállalatoknak kedvez, másrészt pedig azzal, hogy a hirdetők itthon adózó cégeken keresztül indítják kampányaikat, a magyar makrogazdaságra is kedvező hatással van.

A webshop, már az induláskor több mint 120 csomag, köztük például a Portfolio, az Index, a Street Kitchen, a Femina, a Goal.com, HRPortál és a WEBBeteg hirdetési lehetőségeit tartalmazza!

(x)

Holdblog

Végső soron a NATO is csak üzlet

Indul az emelt NATO-kiadások rendszere, 5 százalék lesz az előirányzott szint. De a hadiiparban Európa versenyképtelen, az amerikai gyártók már el is kezdték körbeudvarolni a... The post Végs

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Szép csendben megindultak a kirúgások Magyarországon, és még nincs vége a leépítési hullámnak
Díjmentes előadás

Tőzsdei túlélőtúra: Hogyan kerüld el a leggyakoribb kezdő hibákat?

A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.

Díjmentes online előadás

Számolj háromig és start!

Webináriumunkon megmutatjuk, hogyan indítsd el első befektetésed, milyen új funkciók érhetők el kereskedési platformjainkon, és hogyan vághatsz bele magabiztosan a tőzsdei kereskedésbe – akár már holnap.

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Portfolio Sustainable World 2025
2025. szeptember 4.
REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum
2025. szeptember 17.
Portfolio Future of Finance 2025
2025. szeptember 18.
Portfolio Private Health Forum 2025
2025. szeptember 30.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet