20171206_tork_soap_0365
Prémium

A higiéniában is fő szemponttá vált a fenntarthatóság

PR cikk
A higiéniában is átvette a főszerepet az innováció és a fenntarthatóság

Az Essity a világ egyik vezető, higiéniai és egészségügyi termékeket gyártó nemzetközi vállalata. Egyik legnépszerűbb márkája a Tork, amely idén 11. alkalommal nyerte el a rangos Business Superbrands díjat. A Magyarországon 1992 óta jelen lévő vállalat egyik úttörője és aktív építője volt a hazai higiéniai kultúra 30 éves hazai történetének.

Az 1990-es évek elején még többnyire csak egy textiltörölköző és egy kis darab szappan volt kihelyezve a nyilvános mosdókban. A Tork az elmúlt 30 évben azon dolgozott, hogy ez megváltozzon, és növelje a higiéniai tudatosságot elsősorban az üzleti, vendéglátóipari és ipari szegmensekben, amelyek a márka elsődleges piacait jelentik. A márka termékeivel nap mint nap találkozhatunk éttermek, szállodák, bevásárlóközpontok mosdóiban ugyanúgy, mint irodai közegben vagy éppen ipari létesítmények, gyárak csarnokaiban. A márka portfóliójában megtalálhatók többek között higiéniai adagolók, papírkéztörlők, toalettpapírok, szappanok és más kézhigiéniai megoldások, szalvéták, konyhai és ipari törlő- és tisztítópapírok.

Visszanézve az elmúlt 30 évre talán elmondhatjuk, hogy úttörő szerepet játszottunk a higiéniai kultúra kialakításában Magyarországon. Büszkék vagyunk rá, hogy hozzájárulhattunk ennek a fontos szegmensnek a fenntartható fejlődéséhez. A Tork márka hazai sikere partnereink, disztribútori hálózatunk erejének köszönhető, emellett a kulcs a termékeink folyamatos innovációja és minősége” – fogalmazott Nagy Géza, az Essity Hungary Professional Hygiene divíziójának kereskedelmi igazgatója. A szakember szerint a vállalat és a Tork magas márkaismertsége annak is köszönhető Magyarországon, hogy új víziót hoztak a piacra, amely előtérbe helyezte a személyes, a munkahelyi és a kézhigiénia jelentőségét.

Nagy_Geza
Nagy Géza, az Essity Hungary Professional Hygiene divíziójának kereskedelmi igazgatója

Ma már a különböző szegmensek speciális igényeire kifejlesztett megoldásaik között is vannak fenntartható forrásból származó és környezetbarát módon gyártott termékek. Kínálnak olyan adatvezérelt megoldásokat is, amelyek a tisztítás hatékonyságát optimalizálják azáltal, hogy információt nyújtanak többek között a papírkéztörlő utántöltések gyakoriságáról és a látogatók számáról. „Megoldásokban, rendszerekben és szolgáltatásokban gondolkodunk, nem csupán termékekben, a fenntarthatóság pedig kulcsszerepet játszik mindebben” – tette hozzá a szakember. Nagy Géza szerint a fogyasztók elvárásai sokat változtak az elmúlt három évtizedben, a hatékonyság és fenntarthatóság kulcskérdéssé vált. A vállalat ilyen szempontból jó helyzetben volt, mert a fenntarthatóság már 30 évvel ezelőtt is üzletfilozófiájuk része volt. Számos olyan innovációt vezettek be, amelyek meghatározták a higiéniai termékek piacát.

Kisebb sor a mosdóban, 99%-ban lebomló törlőkendő és természetes összetevők

Fontos állomás volt, amikor a cég bevezette PeakServe folyamatos adagolású kéztörlőpapír-rendszert. Ezt a megoldást nagy forgalmú mosdóhelyiségekben ajánlott elhelyezni, mert nemcsak az utántöltésük, de az adagolás is gyors, így a felhasználókat gyorsabban szolgálják ki. A márka másik fontos innovációja a 99%-ban megújuló növényi eredetű rostokból készült, bioalapú ipari tisztítókendő is, amely 2 kategóriában – a fenntartható termékek és az összesített kategóriában is – elnyerte a rangos Interclean Amsterdam innovációs díjat.

A cég egyedülálló szolgáltatása a Tork PaperCircle. Ez a körforgásos rendszer azt jelenti, hogy összegyűjtik és újra feldolgozzák a közösségi mosdókban, irodaházakban használt papír kéztörlőket, amelyekből új papírzsebkendőket készítenek, a hulladékot pedig erőforrássá alakítják. Ugyancsak fontos lépés a márka történetében az új, fenntartható folyékony szappan, amely 99 százalékban természetes összetevőkből áll.

A fenntarthatóság nem csupán a termékeinkben, de minden munkafolyamatban jelen van. A Tork csomagolások 90 százaléka már napjainkban is megújuló forrásokból származik, és azt a célt tűztük ki, hogy 2025-re műanyag csomagolásaink 100 százaléka újrahasznosítható legyen, és 30 százalékban újrafelhasznált műanyagból készüljön” – emelte ki Nagy Géza.

30 év, 11 Superbrands díj
A Business Superbrands azokat a vállalatokat és márkákat ismeri el, amelyek nem közvetlenül a fogyasztókkal állnak kapcsolatban, hanem az üzleti szegmens számára termelnek, szolgáltatnak. A rangos elismerést az idei évben is elnyerő Tork a díj 2008-as magyarországi megalapításakor is már az első díjazottak között volt, idén pedig 11. alkalommal nyerte el a díjat.

(x)

pentagon usa
Vonat mozdony vasút
viharos szél időjárás
KSH
Komoly változásról döntött Zugló: átalakul az egész parkolási rendszer
Díjmentes online előadás
Megmutatjuk hogyan tudsz kezdőként a forinttal kereskedni.
Díjmentes online előadás
Mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát?
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Infostart.hu

Senior Privát Bankár (Miskolc)

Senior Privát Bankár (Miskolc)
2023. március 21.
Agrárium 2023
2023. március 8.
Biztosítás 2023
2023. március 30.
Építőipar 2023
2023. április 25.
Sustainable Tech 2023
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
MBA