
Mi volt a legnehezebb az elmúlt három évben, volt-e olyan, amire jól fel lehetett készülni, illetve épp ellenkezőleg: ami teljesen váratlanul ütött be?
Móró András: Az egyik legnagyobb kihívás az elején az volt, hogy az ügyfelek szakszerű kiszolgálása mellett számos olyan teendővel is foglalkoznunk kellett, amelyekkel korábban nem találkoztunk. Például egy teljesen új céget kellett felépítenünk tapasztalat nélkül, és a Concorde-dal való együttműködést is meg kellett tanulnunk, hiszen ez egy új terület volt számunkra. Emellett fontos volt, hogy vonzóvá tegyük ezt a struktúrát az új kollégák számára is.
Az nem volt kérdés, hogy képesek leszünk-e megvalósítani a terveinket, mégis meglepődtem, hogy viszonylag rövid idő alatt sikerült elérnünk mindezt.
Kádár Viktor: Az indulást követő első évben az ügyfelekkel való kapcsolattartás jelentette a legnagyobb kihívást a Covid-karantén idején, valamint az, hogy alkalmazkodni kellett az új folyamatokhoz és rendszerekhez. A második évben pedig az elmúlt húsz év legrosszabb piaci anomáliái állítottak elénk akadályokat, illetve az újonnan belépő kollégák integrációját kellett ezzel párhuzamosan megoldani.

Konkoly Miklós: A piaci környezet extrém nehéz volt az első két évben. Bár banki és befektetési szolgáltatói karrieremet az orosz válság idején kezdtem, majd az első hazai privátbanki hálózat felépítésének első évében 2008-at írtunk, de amivel most a járvány és a politikai helyzet miatt meg kellett küzdenünk, az minden eddigi megpróbáltatásnál extrémebb volt. Öröm volt látni mindeközben, hogy ezek a külső piaci kihívások hogyan erősítették kollégáim állóképességét, és mélyítették az amúgy is már példátlanul tartalmas, minőségi ügyfélkapcsolataikat.
Három év után, hogy látjátok, miben különbözik egy nagybank - ahonnan ti is érkeztetek - és a HillSide Bankers által nyújtott szolgáltatás?
M.A.: A korábbi időkhöz képest a legszembetűnőbb különbség talán az, hogy sokkal több időt tudunk fordítani a legfontosabb tevékenységre: az ügyfelek magas minőségű kiszolgálására. Ennek az az alapja, hogy egy adott bankárnak alacsony számú ügyfele van, aminek köszönhetően hatékonyabban tud működni. Így biztosítva van, hogy ha például váratlan helyzet alakul ki a tőkepiacokon, és gyors reakcióra van szükség, minden ügyfelének megfelelő figyelmet tud szentelni.

K.V.:
Amíg egy átlagos privátbankár nagyságrendileg 120-140 ügyfelet kezel - van ahol még ennél is jóval több - addig nálunk ez az ügyfélszám inkább 30-40 közé esik, ami egy minőségi különbséget jelent az ügyfélkapcsolatokban.
Sokkal több időt tudunk ugyanis tölteni egy-egy ügyfél portfóliójának az áttekintésével, illetve magával az ügyféllel is, akár személyesen, akár telefonon, így nem azt érzi, hogy egy a sok közül, hanem hogy ő a legfontosabb.
K.M.: Bámulatos hallgatni és nézni, ahogy a kollégáink foglalkoznak és törődnek az ügyfelekkel. Amennyire fájt korábban egy-egy nagy cég keretei között az a sok zavaró tényező, annyira nagy élmény látni, hogy minden kolléga azt csinálja, amit szeret, és ebből tucatnyi ügyfélélmény születik nap mint nap.

Mik voltak azok a külső vagy belső tényezők, amik segítettek eljutni idáig?
M.A.: Korábbi munkahelyeimen alkalmazottként dolgoztam, de mindig is vágytam arra, hogy egyszer önálló vállalkozóként is kipróbáljam magam. Ehhez kellett egy jókora merészség, hiszen a biztos utat kellett feladnom a bizonytalanért, de a családom támogatása hozzájárult ahhoz, hogy végül meglépjem ezt a döntést.
Fontosnak tartom megemlíteni, hogy a Citibanknál privátbankárként eltöltött tíz évem alapvető fontosságú volt ahhoz, hogy ma itt lehessek. Egyrészt lehetőségem volt hozzájutni egy globális tudáshoz, másrészt a Citinek köszönhetően olyan tapasztalatokat szereztem, amelyeket másutt talán nem kaphattam volna meg.
K.V.: Közel húsz év nagybankoknál eltöltött idő alatt rengeteget tanultam a befektetések világáról és a portfólióépítésről. Alapvetően mindannyian itt alapoztuk meg azt a tudást, amelyek aztán a hosszú távú ügyfélkapcsolatainkhoz vezettek. Egy idő után azonban azt éreztük, hogy a bankokban nem a minőségi ügyélkiszolgálásra helyeződik a fókusz, de mi továbbra is szerettünk volna a már meglévő ügyfélkörünknek olyan szolgáltatást nyújtani, ami méltó ehhez a szegmenshez.
Ezért is kezdtünk el gondolkodni egy olyan, a nyugat-európai országokban már jól bevált, itthon azonban még kevésbé elterjedt struktúra felépítésén, ahol ezt meg tudjuk valósítani. Az induláshoz azonban elengedhetetlen volt egy megbízható szolgáltatóval való közös munka kialakítása. Így jött létre a máig is nagyon jó kapcsolat a Concorde-dal.
K.M.:
A cégünk legnagyobb értéke a belső humán tőke, magyarul maguk az emberek.
Csodálatos, ahogy András és Viktor egyszerre törte az utat és mutatta a példát a többieknek. Akik pedig bámulatosan követték azt, s kialakították saját működésüket ebben az új modellben.
A Concorde mindent megadott és a mai napig megad, ami ehhez a sikertörténethez nekünk szükséges volt: megbízható informatikai hátteret és széles termékpalettát. Vállalkozóként most tapasztaltam meg igazán, mit is jelent a biztos háttér. A hazai piac legnagyobb független befektetési szolgáltatójával a hátunk mögött partnereink és magunk is biztonságban érezhetjük magunkat a közös munka során.
(x)
Címlapkép forrása: Portfolio
Rali indult a tőzsdéken egy kínai jelzés és a kedvező amerikai adatok nyomán
Csak Magyarországon nem volt pénteken kereskedés.
Kiderült: Kína szép csendben meghátrált az Egyesült Államokkal folytatott durva vámháborúban
Nem hozták nyilvánosságra, de az amerikai import negyedét mentesítették a vámok alól.
Ultimátumot adott az Egyesült Államok Iránnak – Közeleg a bombázás?
Nagyon kemény utasításokat mondott az amerikai külügyminiszter.
Spanyol áramkrízis: Portugália egyedül folytatja, nem kereskedik keleti szomszédjával
Óvatosságból továbbra sem állítják helyre az áramkereskedelmet, amíg ki nem derül az igazság.
Bejelentették: megfigyelőket küld az Egyesült Államok a vasárnapi romániai elnökválasztásokra
Ilyet is ritkán látunk, amikor egy szövetségeshez, egy EU- és NATO-taghoz jönnek amerikai megfigyelők.
Donald Trump nem közvetít többé, de utat nyitott az ukrán fegyverszállítmányok előtt – háborús híreink pénteken
Feladja a Fehér Ház a közvetítői szerepet.
Trumpnak kedves lépésre szánhatja el magát Kína, enyhülhet a vámháborús szembenállás
Felléphet a fentanil válság ellen az ázsiai óriás, de előbb puhatolóznak.
A természet mérnökei, akik segítenek a klímaharcban
A hódokat gyakran emlegetik a természet mérnökeiként - nem véletlenül. A Magyarországon is őshonosnak számító faj leginkább gátépítő tevékenységéről ismert, ám
Klímakérdés: hol érdemes most ingatlant venni?
Ingatlanpiac és klímaváltozás: hol értéktelenedik el a tengerpart, és hol erősödik a dombtető? Mostanra a klímaváltozás nemcsak környezeti kérdés, hanem egyre inkább gazdasági és befekte
Az ünnep, ami tragédiából született
Leáll ma az ország, a nemzet egyként ünnepli a zsinórban harmadik csonka hetet. Május 1. a Munka ünnepe, amit legtöbben a virsli-sör-majális szentháromsággal azonosítanak, pedig...
The post Az
Az Egyesült Államok Környezetvédelmi Ügynökségének deregulációs intézkedései
Az Egyesült Államok Környezetvédelmi Ügynöksége, illetve annak új vezetője jelentős irányváltást hozna a hivatal eddigi működésébe.
Új ERP rendszer bevezetése: adózási és számviteli buktatók, amikre figyelni kell
Egy új ERP rendszer bevezetése nemcsak informatikai projekt, hanem a vállalat szinte minden működési területét érintő, komplex átalakulás. Különösen igaz ez akkor, ha az ERP rendszer külfö
Repülőrajt helyett földbe állás
A tragikus 2023-as és 2024-es év után a Főnök bejelentette év elején, hogy repülőrajttal fog Magyarország gazdasága az égig emelkedni, az éves növekedési ütem 3-6% lesz. Az inflációnak, a
Greenhushing: új trend a vállalatok világában
A greenwashing mellett az utóbbi időben egy új vállalati zöld kommunikációs trendet is megfigyelhetünk.
Turbórészvény vagy az új arany? Szemtől szemben az alapkezelő és a kriptobefektető
Pár éve még elképzelhetetlen lett volna: leült egymással vitatkozni a HOLD vezérigazgatója és az egyik legnagyobb hazai kriptós cég, a Cryptofalka alapítója. Távolról sem értenek...
The pos


- Aszódi Attila: mi vezetett a történelmi áramszünethez az Ibériai-félszigeten?
- Borzasztó rossz GDP-adat érkezett! Ismét visszaesett a magyar gazdaság
- Rejtélyes az újabb száj- és körömfájás kitörés - Nehéz hetek jönnek Magyarországon
- Elképesztő fordulat az autóiparban, az EU a saját fegyverével lő vissza Kínára
- Milliókat kaszálhatsz a kormány kamatmentes hitelével: mutatjuk a szinte nulla kockázatú trükköt
Dermesztő GDP adat érkezett - merre tovább, Magyarország?
A jelenlegi adatok szerint sereghajtók vagyunk az EU-ban.
Nagyon fáj az árrésstop a boltoknak, de nekünk is fog
Nagy Márton elégedett az intézkedés hatásaival, a kereskedők kevésbé
Oszkó: jobb idők jöhetnek az európai tőzsdéken, csökken az USA elszívó hatása
Az OXO Technologies vezére a Business podcast vendége volt.
Eladó új építésű lakások
Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.
Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez
Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.
Sikeres befektető online tanfolyam
Megtanulhatod, hogyan találj rá a legjobb befektetési lehetőségekre, és azonnal alkalmazható, gyakorlati stratégiákat sajátíthatsz el – mindezt egy interaktív, élő online eseményen.