
Mi volt a legnehezebb az elmúlt három évben, volt-e olyan, amire jól fel lehetett készülni, illetve épp ellenkezőleg: ami teljesen váratlanul ütött be?
Móró András: Az egyik legnagyobb kihívás az elején az volt, hogy az ügyfelek szakszerű kiszolgálása mellett számos olyan teendővel is foglalkoznunk kellett, amelyekkel korábban nem találkoztunk. Például egy teljesen új céget kellett felépítenünk tapasztalat nélkül, és a Concorde-dal való együttműködést is meg kellett tanulnunk, hiszen ez egy új terület volt számunkra. Emellett fontos volt, hogy vonzóvá tegyük ezt a struktúrát az új kollégák számára is.
Az nem volt kérdés, hogy képesek leszünk-e megvalósítani a terveinket, mégis meglepődtem, hogy viszonylag rövid idő alatt sikerült elérnünk mindezt.
Kádár Viktor: Az indulást követő első évben az ügyfelekkel való kapcsolattartás jelentette a legnagyobb kihívást a Covid-karantén idején, valamint az, hogy alkalmazkodni kellett az új folyamatokhoz és rendszerekhez. A második évben pedig az elmúlt húsz év legrosszabb piaci anomáliái állítottak elénk akadályokat, illetve az újonnan belépő kollégák integrációját kellett ezzel párhuzamosan megoldani.

Konkoly Miklós: A piaci környezet extrém nehéz volt az első két évben. Bár banki és befektetési szolgáltatói karrieremet az orosz válság idején kezdtem, majd az első hazai privátbanki hálózat felépítésének első évében 2008-at írtunk, de amivel most a járvány és a politikai helyzet miatt meg kellett küzdenünk, az minden eddigi megpróbáltatásnál extrémebb volt. Öröm volt látni mindeközben, hogy ezek a külső piaci kihívások hogyan erősítették kollégáim állóképességét, és mélyítették az amúgy is már példátlanul tartalmas, minőségi ügyfélkapcsolataikat.
Három év után, hogy látjátok, miben különbözik egy nagybank - ahonnan ti is érkeztetek - és a HillSide Bankers által nyújtott szolgáltatás?
M.A.: A korábbi időkhöz képest a legszembetűnőbb különbség talán az, hogy sokkal több időt tudunk fordítani a legfontosabb tevékenységre: az ügyfelek magas minőségű kiszolgálására. Ennek az az alapja, hogy egy adott bankárnak alacsony számú ügyfele van, aminek köszönhetően hatékonyabban tud működni. Így biztosítva van, hogy ha például váratlan helyzet alakul ki a tőkepiacokon, és gyors reakcióra van szükség, minden ügyfelének megfelelő figyelmet tud szentelni.

K.V.:
Amíg egy átlagos privátbankár nagyságrendileg 120-140 ügyfelet kezel - van ahol még ennél is jóval több - addig nálunk ez az ügyfélszám inkább 30-40 közé esik, ami egy minőségi különbséget jelent az ügyfélkapcsolatokban.
Sokkal több időt tudunk ugyanis tölteni egy-egy ügyfél portfóliójának az áttekintésével, illetve magával az ügyféllel is, akár személyesen, akár telefonon, így nem azt érzi, hogy egy a sok közül, hanem hogy ő a legfontosabb.
K.M.: Bámulatos hallgatni és nézni, ahogy a kollégáink foglalkoznak és törődnek az ügyfelekkel. Amennyire fájt korábban egy-egy nagy cég keretei között az a sok zavaró tényező, annyira nagy élmény látni, hogy minden kolléga azt csinálja, amit szeret, és ebből tucatnyi ügyfélélmény születik nap mint nap.

Mik voltak azok a külső vagy belső tényezők, amik segítettek eljutni idáig?
M.A.: Korábbi munkahelyeimen alkalmazottként dolgoztam, de mindig is vágytam arra, hogy egyszer önálló vállalkozóként is kipróbáljam magam. Ehhez kellett egy jókora merészség, hiszen a biztos utat kellett feladnom a bizonytalanért, de a családom támogatása hozzájárult ahhoz, hogy végül meglépjem ezt a döntést.
Fontosnak tartom megemlíteni, hogy a Citibanknál privátbankárként eltöltött tíz évem alapvető fontosságú volt ahhoz, hogy ma itt lehessek. Egyrészt lehetőségem volt hozzájutni egy globális tudáshoz, másrészt a Citinek köszönhetően olyan tapasztalatokat szereztem, amelyeket másutt talán nem kaphattam volna meg.
K.V.: Közel húsz év nagybankoknál eltöltött idő alatt rengeteget tanultam a befektetések világáról és a portfólióépítésről. Alapvetően mindannyian itt alapoztuk meg azt a tudást, amelyek aztán a hosszú távú ügyfélkapcsolatainkhoz vezettek. Egy idő után azonban azt éreztük, hogy a bankokban nem a minőségi ügyélkiszolgálásra helyeződik a fókusz, de mi továbbra is szerettünk volna a már meglévő ügyfélkörünknek olyan szolgáltatást nyújtani, ami méltó ehhez a szegmenshez.
Ezért is kezdtünk el gondolkodni egy olyan, a nyugat-európai országokban már jól bevált, itthon azonban még kevésbé elterjedt struktúra felépítésén, ahol ezt meg tudjuk valósítani. Az induláshoz azonban elengedhetetlen volt egy megbízható szolgáltatóval való közös munka kialakítása. Így jött létre a máig is nagyon jó kapcsolat a Concorde-dal.
K.M.:
A cégünk legnagyobb értéke a belső humán tőke, magyarul maguk az emberek.
Csodálatos, ahogy András és Viktor egyszerre törte az utat és mutatta a példát a többieknek. Akik pedig bámulatosan követték azt, s kialakították saját működésüket ebben az új modellben.
A Concorde mindent megadott és a mai napig megad, ami ehhez a sikertörténethez nekünk szükséges volt: megbízható informatikai hátteret és széles termékpalettát. Vállalkozóként most tapasztaltam meg igazán, mit is jelent a biztos háttér. A hazai piac legnagyobb független befektetési szolgáltatójával a hátunk mögött partnereink és magunk is biztonságban érezhetjük magunkat a közös munka során.
(x)
Címlapkép forrása: Portfolio
Súlyos vonatbaleset rázta meg Németországot, halálos áldozatok is vannak
A mentés folyamatban van.
Rendkívüli bejelentés: megállapodott az EU és Amerika a vámok ügyében
„Ez minden idők legnagyobb megállapodása."
Elképesztő mennyiségű eső zúdult le egy magyar településre, ami komoly felfordulást okozott
Szélsőséges időjárás sújtja Magyarországot.
Ez nem tartott sokáig: lemondott a román kormány botrányba keveredett miniszterelnök-helyettese
Korrupció gyanúja merült fel.
Újabb fordulat a Kína–USA kereskedelmi háborúban: jöhet a következő hosszabbítás
Mindenki ragaszkodik a saját igazához.
Kolnai, utópia, ChatGPT
Egy irányított "csevegés" a ChatGPT és köztem Kolnai Aurél utópiafelfogásáról, ami egy kis esszével végződik. A ChatGPT-nek az esszéíráshoz elég volt három idézet és négy általam te
Katasztrófaövezetből virágzó ökoszisztéma: így lett újra a halaké és az úszóké a Szajna
A Szajna valaha egy Párizs szívében húzódó ökológiai katasztrófaövezet volt, de az elmúlt 50 év során a szinte halott csatorna fokozatosan virágzó ökoszisztémává
New York, te kommunista...
Világvége, összeomlás, Szovjetunió - ez vár New Yorkra a republikánusok szerint, ha a demokrata Zohran Mamdani lenne a város polgármestere. De tényleg bibliai méretű pusztulás... The post New
Globális minimumadó (GloBE) - gyakori kérdések és gyakorlati válaszok
A globális minimumadó (GloBE) szabályozása 2024-től érdemben érinti a multinacionális vállalatcsoportok magyarországi tagjait is. A szabály célja, hogy minden, 750 millió eurót meghaladó ár
Az erdőtüzek és a hőstressz visszaveti a magzatok fejlődését
A globális felmelegedés hatására egyre gyakoribbá és intenzívebbé válnak a szélsőséges időjárási jeleségek, amelyek hatással vannak a várandós nőkre.
Oroszország és Kína a self made milliárdosok bölcsője
A nagyjából 3000 dollármilliárdos kétharmada self made, maga szerezte a vagyonát. Az örökölt és self made milliárdosok aránya tud mesélni az adott ország történelmi, kulturális,... The pos
Zsugorodó világ, táguló tudomány - együttműködés és rivalizálás a fejlődés motorjaként
Verseny vagy együttműködés? A tudomány és technológia fejlődését évszázadokon át ez a kettősség hajtotta előre. Ma a világ zsugorodóban, az elmúlt évtizedekben egyre több a közös kut
Rekordszinteken az Egyesült Államok légszennyezettsége
Több mint 150 millió amerikai él olyan területen, ahol a légszennyezettség meghaladja az egészségügyi határértékeket.


Szembejött a kormánnyal a valóság – Mikor jön a beismerés?
Mennyi lesz a 2025-ös növekedés?
Tényleg túl hosszú az élelmiszer útja? Kiderült, ki mennyit kaszál a magyarok pénzén
Lehetne spórolni a rövidebb az élelmiszerlánccal?
Mit üzennek a BYD és a CATL hazai gyárairól érkező baljós hírek?
Összetett okok húzódnak meg az autópiaci kereslet megtorpanása mögött.
Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez
Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.
A platformok harca – melyiken érdemes kereskedni?
Online előadásunkon bemutatjuk a különböző kereskedési felületeket, megmutatjuk, melyik mire jó, milyen költségekkel számolhatsz, és milyen funkciók segítenek a hatékony befektetésben.