Indul a hadjárat a Temu ellen: így vennék fel a kesztyűt a magyar e-kereskedők
Üzlet

Indul a hadjárat a Temu ellen: így vennék fel a kesztyűt a magyar e-kereskedők

Portfolio
A Portfolio Retail Day 2025 konferencián vezető e-kereskedelmi szakértők elemezték a Temu sikerének okait és a magyar online kereskedők előtt álló kihívásokat. A szakemberek egyetértettek abban, hogy az árverseny helyett az ügyfélélményre és a prémium szolgáltatásokra kell helyezni a hangsúlyt - számolt be a Pénzcentrum.

A Portfolio RETAIL DAY 2025 konferencia panelbeszélgetésén a szakértők elsősorban azt vizsgálták, hogy mi áll a Temu kiemelkedő sikere mögött. A kínai platform egy év alatt ugyanis 120 milliárd forintos forgalmat ért el Magyarországon, és 1,8 millió felhasználót vonzott.

Szilágyi Márk György, a Daktela ügyvezetője rámutatott, hogy a Temu sikerének kulcsa a kínai infláció hiánya, valamint az ellátási lánc lerövidítése és a fizikai bolti költségek kiiktatása. A platform közvetlenül a gyártókkal működik együtt, így kvázi beszállítói árakon tud dolgozni.

Deák András, a Libri-Bookline Digitális Csatornák igazgatója kiemelte, hogy

a Temu 300 ezer új online vásárlót hozott a piacra, akiket megfelelő stratégiával a hazai kereskedők sikerrel célozhatnak meg.

4S6A4264
Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere, Deák András, a Libri-Bookline Digitális Csatornák igazgatója, Laczkó Balázs, a Netmarketing és a Sneci.hu tulajdonosa, Pörzse Norbert, a Vágyaim.hu webáruház alapítója, Szilágyi Márk György, a Daktela ügyvezetője (jobbról balra)

A Vágyaim.hu alapítója, Pörzse Norbert az AI-alapú fordítási megoldások jelentőségére hívta fel a figyelmet, amely egyrészt megkönnyíti a nemzetközi terjeszkedést, másrészt megszünteti a magyar nyelv által nyújtotta piaci védelmet.

A magyar nyelvterület védettsége a magyar nyelv miatt megszűnt

- fogalmazott.

Laczkó Balázs, a Netmarketing és Sneci.hu tulajdonosa szerint

vannak lehetőségeink, de tudomásul kell venni, hogy az aranyidőknek vége van.

Laczkó Balázs vállalata a szortiment optimalizálásával és kiemelt ügyfélszolgálattal próbál versenyelőnyhöz jutni.

A szakértők egyetértettek abban, hogy a magyar e-kereskedők számára az ügyfélélmény, az omnichannel megoldások és a prémium szolgáltatások jelenthetik a sikeres stratégiát a globális versenytársakkal szemben.

Címlapkép forrása: Portfolio

Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet