Magyarországon is bemutatkozott a JAECOO 7, amit az Omodához hasonlóan a Kína legnagyobb autóexportőre, a Chery gyárt. A JAECOO-t két teljesen különböző kivitelben, közúti és off-road keretek között teszteltük. Az Omoda 5-nél egy kategóriával nagyobb, a C SUV szegmensbe tartozó autó Plug-in Hybrid verzióban a valódi városi közönséget szólíthatja meg, a 4x4-es tisztán benzines erőforrással pedig inkább az outdoor tevékenységek irányt nyitott vásárlók között lehet népszerű. Csalódást egyik verzió sem okozott, azonban tudása és ár-érték aránya miatt inkább a PHEV modell lehet igazán versenyképes a magyar piacon.
A kínai Chery autógyártó hivatalosan benyújtotta tőzsdei bevezetési kérelmét a hongkongi tőzsdére - írja a carnewschina.
Újabb kínai autómárka érkezik Magyarországra, még 2025-ben bemutatkozik a Chery Tiggo 7 SUV modellje a hazai piacon – tájékoztatta a Portfolio-t a gyártó. A modell (iker)testvére Ebro S700 néven Spanyolországban már valamivel több mint 11 millió forintért elérhető, ráadásul nem Kínában, hanem Barcelonában készül. A Chery a legnagyobb kínai autóexportőr, 1,15 millió autót adott el tavaly világszerte, Omoda és Jaecoo márkanéven már tavaly ősz óta Magyarországon is elérhetők a modelljei. Sok a bizonytalanság még a bejelentés mögött, azonban egy biztos: újabb konkurenciát kaphatnak az európai gyártók, ráadásul a legerősebb piacukon. Az, hogy hogyan tudnak ellenállni a kínai dömpingnek, kiderül a Portfolio – MAGE Járműipar konferencián március 26-27-én.
A kínai Chery Automobile egy évvel elhalasztotta az elektromos járművek európai gyártásának megkezdését. A döntés hátterében az Európai Unió által a kínai elektromos járművekre kivetett büntetővámok állnak - közölte a Bloomberg.
Oroszországban 80 ezer 200 új személyautót adtak el múlt hónapban, 77,3 százalékkal többet, mint tavaly januárban - áll az orosz Avtostat elemző ügynökség jelentésében.
Oroszországban 109 700 új személyautót értékesítettek augusztusban, 157,6 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, amikor jelentősen zsugorodott az értékesítés. A legtöbbet eladott öt márka közül négy kínai volt.
Újabb kínai autógyártó lép be hamarosan a magyar piacra - írja a vezess.hu értesülései alapján az infostart.
Úgy tűnik, Németország képtelen megvédeni vállalatait Kínától, amely hol a német szabályozásban rejlő kiskapukat, hol pedig puszta pénzügyi erőfölényét kihasználva tesz szert a legmenőbb technológiákra. A KUKA vagy éppen a Daimler után most a Deutsche Post leányvállalatának, a StreetScooternek a tudása került célkeresztbe. Angela Merkel német kancellár kínai látogatása alatt ugyanis megszületett az a megállapodás, amelynek eredményeként Európa legjobb elektromos kisteherautóját Kínában is gyártani fogják. Természetsen egy helyi vállalat, az állami tulajdonban lévő Chery Holding közreműködésével.
Egyre kevésbé transzparensek a feltörekvő országok vállalatai, a Transparency International (TI) már évek óta készít listát a cégek átláthatóságával kapcsolatban, amelyben a vállalatok egyre rosszabbul szerepelnek. Míg 2013-ban 10-ből 3,6 pont volt a cégek átlagos pontszáma, ez 2016-ra 3,4 pontra csökkent.
Történelmi mérföldkövet értek el az éghajlatkutatásban: jégmagmintákat vettek 2800 méteres mélységig.
Fájdalmas időszak előtt állhatunk.
Legalább 15 ember megsérült a támadásban.
Friss felmérés szerint a többség már nem bízik az eredményekben.
Még is komoly bukkanó lehet ez a NATO-egységben.
Fellélegezhetnek az állattenyésztők?
A gyepek és méhlegelők körül mindig forró a hangulat, de a tét sokkal nagyobb a lakók igazánál.
Körvonalazódik, mihez kezdtek a magyarok a felszabaduló megtakarításaikkal.