Prémium

Minimális befektetésért maximális elvárások - Valóban lehetetlen? (x)

Portfolio


' title='
Sajtóközlemény
Budapest, 2006. augusztus

Az ETARGET, a Sanoma Budapest Zrt. és az Arcanian Consulting Magyarország első keresőmarketing ügynöksége közösen rendezett workshopban igyekszik megismertetni a piaci szereplőkkel a különböző hirdetési formákat és azon alternatívákat, melyekkel nem is olyan lehetetlen minimális befektetéssel maximális hatékonyságot elérni.

A Deák Palotában szeptember 14-én megrendezésre kerülő workshopon bemutatásra kerül az ETARGET rendszere és ezen keresztül azon alternatív hirdetési formák, melyek manapság szerves részét kéne, hogy képezzék a hirdetési csomagoknak. Amerikai előrejelzések szerint 2011-re az online hirdetési költés 9%-ra növekszik az összes hirdetési költésen belül, mely 25,9 milliárd dolláros bevételt jelent már, így itt az idő, hogy végre komolyan foglakozzunk az internetes reklámok szerepével és lehetőségeivel.

"A magyar piac igen gyors ütemben fejlődik, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy az ETARGET 2005. július-decemberi időszakhoz képest 2006. első felében 172%-os forgalomnövekedést ért el. Bár egyre több és egyre nagyobb cégek ismerik fel az internetes hirdetések, ezen belül is a kulcsszavas hirdetésekben rejlő lehetőségeket sokak számára ez még mindig egy idegen világ. Ezen igyekszik változtatni a Sanoma Budapest Zrt-vel közösen tartott workshop."-mondta Kálmán Tamás, az ETARGET magyarországi vezetője

A workshop olyan kérdésekre ad választ, mint "Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a hirdetési rendszerünkből?" és "Hogyan érhetem el, hogy 100.000 forint befektetéssel 5000 látogatót csábítsák a websiteomra?"
Az előadók Kálmán Tamás, az ETARGET magyarországi vezetője, Fazakas László az Arcanian Consulting ügyvezetője és Palocsay Géza, a Sanoma Zrt. Szolgáltatás értékesítési menedzsere.

Bővebb információ a www.etarget.hu/5000latogato honlapon érhető el.

Néhány szó az ETARGET-ről
Az ETARGET hazánkon kívül Szlovákiában és Csehországban is önálló internetes társaságként működik, Magyarországon 123 ismert hazai portállal kötött eddig szerződést és partnerportáljai száma egyre bővül.

Az ETARGET Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszere. Összesített teljes éves árbevétele 2005-ben 1,3 millió Eurót. Célja, hogy minőségi, hatékony alternatívát biztosítson az internetes hirdetési piacon.
Egyéb információk: www.etarget.hu
További információk:
Balla Ágnes, ügyféligazgató, Noguchi Porter Novelli, +36-30-420-2222, aballa@noguchi.hu
(X)
Holdblog

Többet katonára, mint oktatásra

A szokásos hétfői Agyviharon került elénk ez a grafikon, sokat nem is kell rajta magyarázni. Az ábra azt mutatja, hogy az egyes államoknak mekkora a... The post Többet katonára, mint oktatásra a

EUYOU – Mit tanultunk, és merre tovább az EU kohéziós politikájában?

EUYOU – Mit tanultunk, és merre tovább az EU kohéziós politikájában?

2025. július 14.

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet