Prémium

Minimális befektetésért maximális elvárások - Valóban lehetetlen? (x)

Portfolio


' title='
Sajtóközlemény
Budapest, 2006. augusztus

Az ETARGET, a Sanoma Budapest Zrt. és az Arcanian Consulting Magyarország első keresőmarketing ügynöksége közösen rendezett workshopban igyekszik megismertetni a piaci szereplőkkel a különböző hirdetési formákat és azon alternatívákat, melyekkel nem is olyan lehetetlen minimális befektetéssel maximális hatékonyságot elérni.

A Deák Palotában szeptember 14-én megrendezésre kerülő workshopon bemutatásra kerül az ETARGET rendszere és ezen keresztül azon alternatív hirdetési formák, melyek manapság szerves részét kéne, hogy képezzék a hirdetési csomagoknak. Amerikai előrejelzések szerint 2011-re az online hirdetési költés 9%-ra növekszik az összes hirdetési költésen belül, mely 25,9 milliárd dolláros bevételt jelent már, így itt az idő, hogy végre komolyan foglakozzunk az internetes reklámok szerepével és lehetőségeivel.

"A magyar piac igen gyors ütemben fejlődik, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy az ETARGET 2005. július-decemberi időszakhoz képest 2006. első felében 172%-os forgalomnövekedést ért el. Bár egyre több és egyre nagyobb cégek ismerik fel az internetes hirdetések, ezen belül is a kulcsszavas hirdetésekben rejlő lehetőségeket sokak számára ez még mindig egy idegen világ. Ezen igyekszik változtatni a Sanoma Budapest Zrt-vel közösen tartott workshop."-mondta Kálmán Tamás, az ETARGET magyarországi vezetője

A workshop olyan kérdésekre ad választ, mint "Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a hirdetési rendszerünkből?" és "Hogyan érhetem el, hogy 100.000 forint befektetéssel 5000 látogatót csábítsák a websiteomra?"
Az előadók Kálmán Tamás, az ETARGET magyarországi vezetője, Fazakas László az Arcanian Consulting ügyvezetője és Palocsay Géza, a Sanoma Zrt. Szolgáltatás értékesítési menedzsere.

Bővebb információ a www.etarget.hu/5000latogato honlapon érhető el.

Néhány szó az ETARGET-ről
Az ETARGET hazánkon kívül Szlovákiában és Csehországban is önálló internetes társaságként működik, Magyarországon 123 ismert hazai portállal kötött eddig szerződést és partnerportáljai száma egyre bővül.

Az ETARGET Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszere. Összesített teljes éves árbevétele 2005-ben 1,3 millió Eurót. Célja, hogy minőségi, hatékony alternatívát biztosítson az internetes hirdetési piacon.
Egyéb információk: www.etarget.hu
További információk:
Balla Ágnes, ügyféligazgató, Noguchi Porter Novelli, +36-30-420-2222, aballa@noguchi.hu
(X)
Kiszámoló

Más miért nem tanult?

Írtam nemrég a sávos adózásról. Az egyik visszatérő motívum volt a hozzászólásokban, hogy miért adóztatja az állam a vagyont, amikor azt eleve már adózott pénzből vettem, s ez így már

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Eljöhet a benzinkutak bosszúja
Financial IT 2024
2024. június 11.
Portfolio Agrofuture 2024
2024. május 23.
Automotive Business in CEE Region Conference 2024
2024. június 5.
Digital Compliance by Design & Legaltech 2024
2024. május 8.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Díjmentes előadás

Kezdő befektető kalauz - grafikonok, megbízások

Kérdések és válaszok azzal kapcsolatban, hogy mire figyelj, ha kezdő befektető vagy!

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Ez is érdekelhet
shutterstock_1940409019