Minimális befektetésért maximális elvárások - Valóban lehetetlen? (x)

Budapest, 2006. augusztus
Az ETARGET, a Sanoma Budapest Zrt. és az Arcanian Consulting Magyarország első keresőmarketing ügynöksége közösen rendezett workshopban igyekszik megismertetni a piaci szereplőkkel a különböző hirdetési formákat és azon alternatívákat, melyekkel nem is olyan lehetetlen minimális befektetéssel maximális hatékonyságot elérni.
A Deák Palotában szeptember 14-én megrendezésre kerülő workshopon bemutatásra kerül az ETARGET rendszere és ezen keresztül azon alternatív hirdetési formák, melyek manapság szerves részét kéne, hogy képezzék a hirdetési csomagoknak. Amerikai előrejelzések szerint 2011-re az online hirdetési költés 9%-ra növekszik az összes hirdetési költésen belül, mely 25,9 milliárd dolláros bevételt jelent már, így itt az idő, hogy végre komolyan foglakozzunk az internetes reklámok szerepével és lehetőségeivel.
"A magyar piac igen gyors ütemben fejlődik, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy az ETARGET 2005. július-decemberi időszakhoz képest 2006. első felében 172%-os forgalomnövekedést ért el. Bár egyre több és egyre nagyobb cégek ismerik fel az internetes hirdetések, ezen belül is a kulcsszavas hirdetésekben rejlő lehetőségeket sokak számára ez még mindig egy idegen világ. Ezen igyekszik változtatni a Sanoma Budapest Zrt-vel közösen tartott workshop."-mondta Kálmán Tamás, az ETARGET magyarországi vezetője
A workshop olyan kérdésekre ad választ, mint "Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a hirdetési rendszerünkből?" és "Hogyan érhetem el, hogy 100.000 forint befektetéssel 5000 látogatót csábítsák a websiteomra?"
Az előadók Kálmán Tamás, az ETARGET magyarországi vezetője, Fazakas László az Arcanian Consulting ügyvezetője és Palocsay Géza, a Sanoma Zrt. Szolgáltatás értékesítési menedzsere.
Bővebb információ a www.etarget.hu/5000latogato honlapon érhető el.
Néhány szó az ETARGET-ről
Az ETARGET hazánkon kívül Szlovákiában és Csehországban is önálló internetes társaságként működik, Magyarországon 123 ismert hazai portállal kötött eddig szerződést és partnerportáljai száma egyre bővül.
Az ETARGET Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszere. Összesített teljes éves árbevétele 2005-ben 1,3 millió Eurót. Célja, hogy minőségi, hatékony alternatívát biztosítson az internetes hirdetési piacon.
Egyéb információk: www.etarget.hu
További információk:
Balla Ágnes, ügyféligazgató, Noguchi Porter Novelli, +36-30-420-2222, aballa@noguchi.hu
(X)
Másfél évtized után újraindítja a legendás hírnévre szert tett fegyver gyártását Franciaország
Az ukrán háború bebizonyította, nem volt elhibázott fejlesztés.
Súlyos ügyben mondták ki Donald Trump bűnösségét: milliókat fizethet ki az amerikai elnök
Folytatódnak a tárgyalások.
Brutális számokat mondott be az Egyesült Államok az orosz-ukrán háborúról - Ennyire elszámolta magát Oroszország?
Ez lehet az egyik legdurvább éve a háborúnak.
Zelenszkij: megvan a fegyver a brutális orosz dróntámadások ellen, csak több pénz kell
Az ukrán elnök szerint akár 1000 drónt is elindíthat Ukrajna felé az orosz haderő.
Akkora sikert aratott a köztudatba berobbanó német csúcsfegyver, hogy fél Európa kilincsel az új verzióért
Ukrajna meg viszi, mint a cukrot.
Megtámadta Moszkvát az ukrán haderő - Tűz alá került az orosz főváros
Dolgozott a légvédelem.
Hamarosan megbukhat az ukrán védelmi miniszter
Zelenszkij nagyon gondolkodik a személycserén.
Trump és az elektromos autók
Fosszilis fordulat: új pályán az USA autóstratégiája.
NKFIH + SZTNH: Két hivatal közösen a magyar innovációért
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) és a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) közötti megújuló stratégiai együttműködés célja a magyar innovációs ökoszisz
Többet katonára, mint oktatásra
A szokásos hétfői Agyviharon került elénk ez a grafikon, sokat nem is kell rajta magyarázni. Az ábra azt mutatja, hogy az egyes államoknak mekkora a... The post Többet katonára, mint oktatásra a
Évi 4 százalék kockázatmentes hozam megy a kukába a Trump-kockázat miatt
A dollár trendszerű erősödésének vége, év eleje óta a világ egyik leggyengébben teljesítő fizetőeszköze a zöldhasú. Névrokonán, a hongkongi dolláron át mutatjuk be, hogyan dobnak... Th
Miért bukik el a legtöbb felújítási pályázat? - 3 gyakori ok
HitelesAndrás - Keress, kövess, költözz! Miért bukik el a legtöbb felújítási pályázat? - 3 gyakori ok Az utóbbi évek egyik legszélesebb körben elérhető felújítási pályázata mégis eg
ESG szabályozás 2025: fontos változások és lehetőségek a magyar vállalatoknak
Az elmúlt hetekben több fontos változás is történt az ESG nemzetközi és magyarországi háza táján. Blogbejegyzésünkben a legfontosabb módosításokat és tudnivalókat gyűjtöttük össze 20
GINOP pályázat: Felfüggesztés és keretemelés
A GINOP Plusz-1.2.4-25 pályázati felhívás, amely a leghátrányosabb helyzetű régiókban és a Szabad Vállalkozási Zónákban működő mikro- és kisvállalkozások támogatását célozza, 2025.
GINOP Plusz-1.2.4-25: Felfüggesztés és keretemelés
A GINOP Plusz-1.2.4-25 pályázati felhívás, amely a leghátrányosabb helyzetű régiókban és a Szabad Vállalkozási Zónákban működő mikro- és kisvállalkozások támogatását célozza, 2025.


Ismét pofon vágta Európát a kínai autóipar
A Xiaomi autója árnyékot vethet a Porsche modelljeire is.
Hogy érinti a magyar gazdákat, ha Ukrajna tényleg csatlakozik az Európai Unióhoz?
A szomszéd felvételét nagy viták övezik.
Mégis hogy mehetett csődbe egy nagy utazási iroda?
Ennyire erős a verseny?
Limit, Stop, vagy Piaci? Megbízások, amikkel nem lősz mellé!
Ismerd meg a tőzsdei megbízások világát, és tanulj meg profin navigálni a piacokon!
Warren Buffett helyett én: Kezdők útmutatója a befektetéshez
Fedezd fel a befektetés világát úgy, ahogy még sosem! Ez a webinárium egyszerűen és érthetően mutatja be az alapelveket, amelyekre még a legnagyobb befektetők, mint Warren Buffett is esküsznek.