Prémium

Hogyan szerezzünk ügyfeleket a válság idején? (x)

Portfolio
A pszichológia hatását soha nem szabad alábecsülni a gazdasági válságok kialakulásában. A mostani krízis a hitelezési szektorból indult, ma már azonban a reálgazdaságban is komoly problémák vannak. A válság egyik legfontosabb hajtóereje a pánik: minél többet foglalkoznak vele a lapok, annál nagyobb a félelem, ez pedig jó téma az újságoknak. Ördögi kör.

A kis- és középvállalkozások számára a válság a verseny erősödését jelenti. A kereslet rohamosan csökken, megindult a verseny a megmaradt ügyfelekért. Több az eszkimó, mint a fóka.

A kisebb vállalatok csak akkor tudnak ilyen körülmények között helytállni, ha alkalmazkodnak a megváltozott helyzethez. Kálmán Tamás, az Etarget marketing szakembere nyilatkozik az alábbi videóban arról, milyen eszközöket érdemes alkalmazniuk:





Kálmán Tamás, az Etarget marketing szakembere több száz magyarországi kis- és középvállalkozás marketingtevékenységét segíti olyan eszközökkel, melyek jól használhatók a kereslet csökkenése esetén.

A válságra adott legtermészetesebb reakció, hogy a vállalatok megpróbálják csökkenteni a kiadásaikat. Ahogy azonban az ember egy idő után nem tud spórolni az élelmiszeren, a vállalatok sem hagyhatják abba az ügyfélszerzést - ha így tennének, éhhalálra ítélnék a céget. Nehéz időkben azonban mérlegelni kell: válasszuk a drága éttermi vacsorát, vagy főzzünk otthon?

Az olcsóbb és "táplálóbb“ reklámformák közé alapvetően a következő három eszköz tartozik:

1.Direkt marketing. Klasszikus levélküldemények, illetve telemarketing. Jó minőségű adatbázissal kiváló eredmények érhetők el.

2.Tartalmilag célzott reklám. A hatékonyság hasonló, mint a direkt marketing esetében. Mivel online hirdetési formáról van szó, alacsonyabb kiadásokkal jár.

3.Szaksajtó . Akkor érdemes szaksajtóban hirdetni, ha koncentráltan tudjuk megszólítani a termékünk vagy szolgáltatásunk reménybeli vásárlóit. Kitűnő célzást érhető el ésszerű áron.

Mit érdemes szem előtt tartani válság idején? 5 tanács a kis- és középvállalkozásoknak

1. Tudatosítani kell, hogy megváltoztak a játékszabályok. A piacon csökken a szabad tőke, így nő a verseny.

2. Azok nyernek, akiknek sikerül megtartani, illetve a versenytársaktól elcsábítani az ügyfeleket.

3. A válság ellenszere a takarékoskodás mellett a hatékony kommunikáció.

4. A válságban különösen fontos a régi ügyfelek megszólítása.

5. Alkalmazza a pénzvisszafizetési garanciát!

(X)
Holdblog

Amikor Soros és Trump együtt szív

Donald Trump egész frissen szállt síkra a marihuána dekriminalizálása mellett, amivel váratlanul egy platformra keveredett Soros Györggyel. Zentai Péter, Zentucció elmélkedik arról, milyen elő

Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet