Prémium

Hogyan szerezzünk ügyfeleket a válság idején? (x)

Portfolio
A pszichológia hatását soha nem szabad alábecsülni a gazdasági válságok kialakulásában. A mostani krízis a hitelezési szektorból indult, ma már azonban a reálgazdaságban is komoly problémák vannak. A válság egyik legfontosabb hajtóereje a pánik: minél többet foglalkoznak vele a lapok, annál nagyobb a félelem, ez pedig jó téma az újságoknak. Ördögi kör.

A kis- és középvállalkozások számára a válság a verseny erősödését jelenti. A kereslet rohamosan csökken, megindult a verseny a megmaradt ügyfelekért. Több az eszkimó, mint a fóka.

A kisebb vállalatok csak akkor tudnak ilyen körülmények között helytállni, ha alkalmazkodnak a megváltozott helyzethez. Kálmán Tamás, az Etarget marketing szakembere nyilatkozik az alábbi videóban arról, milyen eszközöket érdemes alkalmazniuk:





Kálmán Tamás, az Etarget marketing szakembere több száz magyarországi kis- és középvállalkozás marketingtevékenységét segíti olyan eszközökkel, melyek jól használhatók a kereslet csökkenése esetén.

A válságra adott legtermészetesebb reakció, hogy a vállalatok megpróbálják csökkenteni a kiadásaikat. Ahogy azonban az ember egy idő után nem tud spórolni az élelmiszeren, a vállalatok sem hagyhatják abba az ügyfélszerzést - ha így tennének, éhhalálra ítélnék a céget. Nehéz időkben azonban mérlegelni kell: válasszuk a drága éttermi vacsorát, vagy főzzünk otthon?

Az olcsóbb és "táplálóbb“ reklámformák közé alapvetően a következő három eszköz tartozik:

1.Direkt marketing. Klasszikus levélküldemények, illetve telemarketing. Jó minőségű adatbázissal kiváló eredmények érhetők el.

2.Tartalmilag célzott reklám. A hatékonyság hasonló, mint a direkt marketing esetében. Mivel online hirdetési formáról van szó, alacsonyabb kiadásokkal jár.

3.Szaksajtó . Akkor érdemes szaksajtóban hirdetni, ha koncentráltan tudjuk megszólítani a termékünk vagy szolgáltatásunk reménybeli vásárlóit. Kitűnő célzást érhető el ésszerű áron.

Mit érdemes szem előtt tartani válság idején? 5 tanács a kis- és középvállalkozásoknak

1. Tudatosítani kell, hogy megváltoztak a játékszabályok. A piacon csökken a szabad tőke, így nő a verseny.

2. Azok nyernek, akiknek sikerül megtartani, illetve a versenytársaktól elcsábítani az ügyfeleket.

3. A válság ellenszere a takarékoskodás mellett a hatékony kommunikáció.

4. A válságban különösen fontos a régi ügyfelek megszólítása.

5. Alkalmazza a pénzvisszafizetési garanciát!

(X)
Kiszámoló

Ez történt a héten 0511

Trump elnök rácsodálkozott, hogy a karácsonyi játékokat már májusban behozzák az országba az importőrök és nem karácsony előtti napon érkeznek az országba. A gond az, hogy a játékok 80-9

Összkép

A mester és a vállalkozó dilemmája

Feszült a viszony a világot jobbá tevő újítások két főszereplője, a tehetséggel érvényesülő mester és az emberi viszonyok alakításával sikert elérő vállalkozó között. Miért van ez

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Kihúzzák a szőnyeget a magyar szankciós vétók alól

Ingatlanpiaci elemző

Ingatlanpiaci elemző
Portfolio Gen Z Fest 2025
2025. május 9.
Portfolio AgroFood 2025
2025. május 20.
Portfolio AgroFuture 2025
2025. május 21.
Digital Compliance 2025
2025. május 6.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

Előadásunkon bemutatjuk a Portfolio Online Tőzsde egyszerűen kezelhető felületét, a számlatípusokat és a gyors kereskedés lehetőségeit. Megismerheted tanácsadó szolgáltatásunkat is, amely segít az első lépések megtételében profi támogatással.

Tanfolyam

Sikeres befektető online tanfolyam

Megtanulhatod, hogyan találj rá a legjobb befektetési lehetőségekre, és azonnal alkalmazható, gyakorlati stratégiákat sajátíthatsz el – mindezt egy interaktív, élő online eseményen.

Ez is érdekelhet