BrandFestival: Magyarországra érkezik a japán sztárkreatív (x)

A fogyasztókat rengeteg új tapasztalat éri az online térben, a digitális élmény tartalma pedig rendkívül gyorsan fejlődik. Érdemes kihasználni az exponenciális technológiai változásban rejlő lehetőséget az üzleti és a felhasználói élmény jövőjének újragondolására céljából.
Idén formabontó gondolatokkal inspirálja a közönséget többek közt Naoki Tanaka, a Dentsu Tokyo kreatív igazgatója is. A japán sztárkreatív, adat-alapú kreatív storyteller, a digitális innováció élvonalában dolgozik. A Dentsu Tokyo-t a szakmabeliek is arról ismerik, hogy folyamatosan feszegeti a technológia és az innováció határait.
Tanaka-t egyedülálló tehetsége a japán reklámipar egyik legismertebb alakjává tette.
Kreatív képességeit olyan technológiai fejlesztésekbe invesztálja, amelyek középpontjában az adat és a technológia összekapcsolása áll.
Mindez hatalmas kompetitív előnyt nyújt a branding területén.
A szakértő hagyományos és modern hirdetési megoldásokat - digitális dizájn, AI-rendszerek - kínál olyan ügyfelek számára, mint a Shiseido, az Uniqlo, a Google és a Honda. A legnevesebb reklámversenyeken számos nemzetközi díjat nyert többek között a D&AD, a Cannes Lions, a Spikes Asia, az Adfest Grand Prix-en, több kategóriában is, például film, digitális, design, média, innováció, márkás tartalom, és PR.

Amellett, hogy úttörő ügyfélmegoldásokon dolgozik, kutatás-fejlesztéssel is foglalkozik, kreatív ötletekkel és technológiával kísérletezik a Dentsu Lab Tokyo-nál. Naoki az ötletek kialakításában is egyéni ösvényt tapos. Hitvallása szerint az üzleti döntésekben talán hamarosan jobbak lesznek az algoritmusok, de a kreatív feladatokhoz még sokáig szükség lesz a legjobb elmékre.
Az ügynökségcsoport számtalan kiváló alkotása közül az egyik nagy médiavisszhangot kiváltó reklám a Cannes-i Kreatív Reklámfesztiválon Radio & Audio kategóriában is Grand Prix-et nyerő kampánya, a British Museumnak készített Unfiltered History Tour volt.
A 21. BrandFestival alkalmával digitális guruk, ügyfélélmény stratégák, metaverzum trendszakértők, meta-élmény tervezők, kreatív tartalomfejlesztők: több mint 100 előadó, köztük számos nemzetközi szakember boncolgatja a digitális transzformáció, virtuális stratégialkotás és a Metaverzum izgalmas kérdéseit, jelenségeit. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2022. november 10-11-én, az Etele Cinema-ban a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzi a jövőt: http://brandfestival.hu/
A Portfolio a BrandFestival médiatámogatója.
(x)
Súlyos vád: Trump erőszakkal akar rezsimváltást elérni a 30 milliós országban
Legalábbis Nicolás Maduro venezuelai elnök szerint.
„Eltűntek a régi bizonyosságok” – Nagy összeg folyhat a német hadiiparba, nem is akárhonnan
A gazdasági miniszter vázolta fel az elképzelést.
Új offenzívára készülhet az orosz hadsereg, de versenyt kell futniuk az idővel
Sziverszk lehet a következő célpont?
Az oroszok foghatják a fejüket attól, amit Ursula von der Leyen Romániában mondott
Az Európai Bizottság elnöke meglátogatta Konstancát.
Mankóval támadtak rá a cseh ellenzék vezérére, Orbán Viktor fontos szövetségesére
Andrej Babišt kórházba szállították.
Az UniCreditnél is kedvező kamat mellett érhető el az Otthon Start hitel
Szeptember elsejétől az UniCredit Banknál is elérhető a kedvező kamatozású Otthon Start hitel. A bank kamatkedvezménnyel, jóváírással és díjelengedéssel is várja az érdeklődőket. Az Uni
A bitcoinmágnás finnek
Ott voltam, amikor Kína hatodjára is betiltotta a Bitcoint - áll egy, a kriptós közösségben évek óta keringő mémen. Az ország egykor dominálta a bányászatot,... The post A bitcoinmágnás fi

ESG és adózás: így kapcsolódik össze a társadalmi felelősségvállalás és a vállalati adományozás
Az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott az ESG, azaz a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontokat figyelembe vevő működés. Az ESG nem csupán trend vagy megfelelési k

Az osztalék portfólióm - 2025. augusztus
Emelkedett a portfólióm hozama, egyrészt az Altria osztalékemelése, másrészt a nulla hozamú Walgreens kivezetése miatt. Az utóbbi nem éppen az ideális módszer egy portfólió hozamemelésére.
Novo Nordisk - elemzés
Végre találtam egy európai céget, ami kiszámíthatóan fizeti és emeli az osztalékot. A Finvizen keresgéltem kereskedési célpontok után, és ott találtam rá. Megnéztem a számait és a chartj
Mi vált valóra a 25 évvel ezelőtti jóslatokból?
Évtizedes fogadások közül válogattunk, és megnéztük, mi vált közülük valóra. Nagyot futott az elmúlt évben a Polymarket, a decentralizált előrejelzési piac, mi is több anyagot... The pos

Walgreens Boots Alliance, Inc. - ennyi volt
Tegnapi hír, hogy A Sycamore Partners lezárta a Walgreens Boots Alliance, Inc. felvásárlását....Az akvizíció lezárultával a WBA törzsrészvényeinek kereskedése megszűnt, és azok többé
Ön befektető? Érdemes néznie az USA fogyasztói bizalmi mutatóját
Az Egyesült Államok gazdasági ciklusának egyik legérzékenyebb előrejelző indikátora a fogyasztói bizalmi mutató. Ez a mérőszám nem csupán a háztartások rövid távú hangulatát tükrözi

Limit, Stop, vagy Piaci? Megbízások, amikkel nem lősz mellé!
Ismerd meg a tőzsdei megbízások világát, és tanulj meg profin navigálni a piacokon!
Bikák és Medvék: Kivel jobb haverkodni a tőzsdén?
Hogyan ismerd fel, hogy épp emelkedő (bull) vagy csökkenő (bear) piacon jársz? Megtanulhatod, mikor érdemes növelni a kockázatvállalást, és mikor jobb óvatosan hátrálni.
Másfél millióig húzza a legtöbb lakás árát az Otthon Start - Mi lesz ebből?
Elindult az Otthon Start.
Velünk marad az árrésstop, de mit fizetünk érte valójában?
Utánajártunk, vajon mit mutatnak a számok és mi várható a következő hónapokban
Meddig fékezheti az inflációt az árrésstop?
Kozák Tamással, az OKSZ főtitkárával beszélgettünk.