Működő ötletből üzleti eredmény – Effie díjat kaptak a leghatékonyabbak (x)
Prémium

Működő ötletből üzleti eredmény – Effie díjat kaptak a leghatékonyabbak (x)

PR cikk
A McDonald’s „TheVR Mekis kedvence” kampánya tarolt a 2025-ös hazai Effie versenyén: a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a Progress Promotion Kft. - McDonald’s Magyarország és a feat. közös munkája, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is.

Az Effie magyarországi szervezői – az IAA Hungary és a MAKSZ – 2025. november 24-én, immár 24. alkalommal rendezték meg a hazai hatékonysági verseny díjátadóját, amelynek ezúttal is a Budavári Lovarda adott otthont. A zsűri döntése alapján a döntőbe jutott 63 pályamű közül 1 Platina, 7 Arany, 7 Ezüst, 14 Bronz és 35 Finalist díj került kiosztásra. Mivel az Effie-re kizárólag bizonyítottan eredményes kampányokat lehet nevezni, már a döntőbe jutás is jelentős szakmai elismerést jelent.

Az Effie – amely világszerte a kimagasló teljesítmény egyik legmegbízhatóbb szimbóluma – magyarországi versenyének kétfordulós zsűrijében, valamint a Platina-díj zsűrijében idén is mintegy 120 elismert iparági szakember vett részt. A pályaművek értékelése az Effie nemzetközi standardjai alapján zajlott, a folyamatot és a végeredmény hitelességét pedig közjegyző felügyelte.

A McDonald’s „TheVR Mekis kedvence 3 Arany Effie díját Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok / Influencer marketing, Branded Content, és az idén debütáló Age-Inclusive Marketing / Youth engagement kategóriákban nyerte el, melyek a  feat. munkái.

Szintén Arany Effie-t érdemelt az Euronics  „Ez ennyi” kampánya Kereskedelem kategóriában, melyen a Positive Adamsky dolgozott, a Mindshare-rel, mint társügynökséggel.

Idén is Arany Effie-t kapott Magyar Telekom, „Mindenki a legjobb” kampánya az újként meghirdetett a Mesterséges intelligencia a hatékonyság szolgálatában, a Mito munkája, a WPP Mediaval együttműködésben.

Szezonális marketing kategóriában kapott 2025-ben Arany Effie-t a Vodafone / Final Breakthrough: A Vodafone utolsó, minden idők leghatékonyabb kampánya, melyet a BOLD jegyez.

Szintén Arany Effie született a frissen bevezetett Wellbeing kategóriában: az Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetsége  nyerte Elfojtott férfikönnyek című nevezéséért, amit a Mediator készített.

Effie 2025_A nyertesek
Turcsik Márk / Kráss Kontent

A Platina Zsűri az Arany nyertesek közül a Progress Promotion Kft. - McDonald’s Magyarország, a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok / Influencer marketing kategóriában nyert „McDonald’s - TheVR Mekis kedvence” c. nevezésének ítélte oda a legjobbak közül is a legjobbnak járó elismerést.

 A három kategóriában is Arany Effie díjas, végül a Platina zsűri egyhangú elismerését is kivívó kampány fejlesztése és megvalósítása minden ponton a célcsoport mély megértésén, a fogyasztói insight abszolút középpontba helyezésén alapult, a love brand így hitelesen, relevánsan és eredményesen tudott a fizikai térből kilépve digitális élményt is teremteni a fogyasztónak.

Újszerű stratégiai megközelítéssel az influenszerekre alapozva, ugyanakkor komplex, integrált kommunikációs rendszert end-to-end építettek fel, amely mérhetően bizonyította hatékonyságát – az üzleti tranzakciók, a márkaérték, a letöltések és a médiavisszhang tekintetében egyaránt.

Effie 2025_Az év megbízója_McDs
Turcsik Márk / Kráss Kontent

Az idei versenyen elért helyezéseik alapján a legeredményesebb Megbízók:

Progress Promotion Kft. - McDonald’s Magyarország (Platina Effie, 3 Arany, 3 Bronz, 3 Finalist), egyező eredménnyel a Magyar Telekom (1 Arany, 1 Ezüst, 1 Shortlist),  Vodafone (1 Arany, 1 Ezüst, 1 Shortlist) lettek. Az Effie2025 „Év Megbízója” címet a Progress Promotion Kft. - McDonald’s Magyarország nyerte el.

Effie 2025_Az év ügynöksége_feat
Turcsik Márk / Kráss Kontent

Az ügynökségi sorrend: feat.  (Platina Effie, 3 Arany, 2 Bronz, 5 Finalist, 1 Finalist -társügynökség), Bold (1 Arany, 2 Ezüst, 2 Finalist), Mito  (1 Arany, 1 Ezüst, 1 Bronz, 2 Finalist). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet a feat. érdemelte ki.

(A pontszámítás a mindenkori nemzetközi standard Effie Index pontrendszere alapján történik.)

Az Effie szervezői ezúton is gratulálnak minden további díjazottnak, köszönetüket fejezik ki a nevezőknek, zsűritagoknak és az Effie támogatóinak.

 A DÍJ, AMI SZÁMÍT

Az 55 éve alapított, a világ több mint 50 országában megrendezésre kerülő reklámhatékonysági versenyt Magyarországon 2002 óta szervezi az IAA Hungary (Reklám Világszövetség Magyarországi Tagozata) és a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége). A nevezés és a pályaművek értékelése az Effie Worldwide standard szabályrendszere és iránymutatásai alapján zajlik. Az Effie megkérdőjelezhetetlen szakmai elismertsége többek között a széles iparági tudásra épülő alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizésnek köszönhető.

Effie Awards Hungary 2025 támogatói és együttműködő partnerei: ATMEDIA, RTL CSOPORT,  AUDI, PUBLIMONT, ADDIG, ADS INTERACTIVE, HANGMÁNIA

Kráss Kontent, Portfolio.hu, onBRANDS, mmonline, Digital Hungary, Oázis, Visual Creative, Apple PS, Copy General

További információ: www.effie.hu

Díjazott alkotások

Hatékony Megbízók és Hatékony Ügynökségek Ranglistája

Zsűritagok listája

(x)

Címlapkép forrása: MARK TURCSIK

Ez is érdekelhet