Előfizetői tartalom

20-ból 19 magyart el lehet csábítani a bolti kedvezményekkel, íme a legnépszerűbb programok

Portfolio
A hűségkártyához járó árengedmény a legnépszerűbb bolti kedvezménytípus, és a többség már digitálisan szeret regisztrálni a törzsvásárlói programokba - derült ki az Impetus Research felméréséből. Az azonnali kedvezménynél nem tud kedvezőbbet ajánlani egy üzlet a törzsvásárlói számára, messze ez a leginkább preferált lehetőség a vásárlók megnyerésére. A döntő többség talál a maga számára vonzó lehetőséget különböző bolti kedvezmények kihasználására.

Húszból csupán egyetlen olyan honfitársunk van, akit teljes mértékben hidegen hagynak az üzletek különböző vevőcsalogató promóciói. A többség megpróbálja kihasználni a kedvezményeket, melyekkel némileg enyhíthetőek az áremelkedések hatásai. A többség az azonnali kedvezményeket részesíti előnyben. Minden második személy gondolja úgy, hogy a hűségkártyás vásárlás...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

2 223 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái