A Signature 40 keretében azokat a potenciális szakembereket keresték, akik képesek meghatározott kritériumok keretében ennek lehetőségéről/értékelhetőségéről információt adni.
A lista tehát kimondottan nem a döntéshozói körre, hanem az operatív dolgozókra koncentrált, akik a napi operatív működésben végzik munkájukat a legmagasabb szinten.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium, hogy a munkáltató vállalat a KKV törvény szabályainak megfelelően
- összes foglalkoztatotti létszáma 250 főnél kevesebb, és
- éves nettó árbevétele legfeljebb 50 millió eurónak megfelelő forintösszeg legyen.
A Signature 40 fő lista és tematikus listáinak díjátadói szeptember 14-én a Marketing Summit programjában kaptak helyet.
- Első helyezett Papp Krisztina (címlapképünkön), a prémium márkák disztibúciójával foglalkozó In-Food 2000 Kft. Marketing Managere lett;
- Második helyezett lett Gila Éva marketing manager, a Dél-100.hu üzletláncnál munkatársa;
- Harmadik helyen Nagy-Kiss Dóra Digitális marketing specialista végzett, aki a gázüzemű fűtőkészülékek tervezésében és gyártásával foglalkozó Immergas Hungária Kft-nél dolgozik;
- Negyedik helyezett lett Géger Gyopár, Magyarország meghatározó agrár-és élelmiszeripari cégcsoportja, a Bonafarm Zrt. Brand managere;
- Ötödik helyen pedig Nagy Hajnalka Csilla, az adatkezelő rendszerekkel foglalkozó EuroSolid Zrt. Marketing menedzsere végzett.
A lista elkészítésében a Portfolio munkatársai is részt vettek, a zsűri a döntési szempontok között a képviselt márkát, a karrierdinamikát, a márkahűséget, a kreatív innovációt és az úgynevezett KPI-t, vagyis kulcs teljesítménymutatót vizsgálta.
A Marketing Summit Gálán díjazták a Top 50 marketing és PR vezetőt is: itt vannak rangsorok
Szeptember 14-én kétszer 50-es rangsorban mutatta be idén a Marketing&Média kommunikációs szaklap Magyarország legsikeresebb kommunikációs döntéshozóit, szakembereit. A 2023-ban nyolcadik alkalommal összeállított „TOP 50 legsikeresebb marketingkommunikációs döntéshozók” listája mellett elkészítette az 50 legsikeresebb PR- és kommunikációs szakember rangsorát is, szintén szakértői zsűri közreműködésével.
A legsikeresebb marketing-kommunikációs vezetők rangsorát a szakmai szervezetek elnökeiből és a piac meghatározó ügynökségeinek vezetőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze, a Magyar Marketing Szövetséggel szakmai partnerségben.
A marketingguruk toplistájának élére zsinórban negyedik alkalommal idén is Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatója került. Második helyezett Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója, a dobogó harmadik fokára pedig Mérő Ádámot, a Coca-Cola consumer & shopper connection igazgatója állhatott a zsűri döntése alapján. Negyedik helyezett Juhász Péter Tibor, a Vodafone és Digi márkamenedzsere, ötödik pedig Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője lett. A rangsorban őket Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója, Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing- és kommunikációs igazgatója, valamint Blaumann Debóra, az Erste Bank marketing- és PR-vezetője követik. A top 50-es lista kilencedik helyére Pantl Péter a Mol Csoport kommunikációs igazgatója került, tizedik pedig Dolezsai Gergely, a Yettel Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatója lett. A teljes top 50-es listán az előző évhez képest a marketingkommunikációs szakemberek kicsivel több mint a harmada cserélődött, ami megfelel az eddigi évek átlagának.
A Marketing & Média új rangsorában a PR és kommunikációs ügynökségek, valamint a vállalati oldal szakemberei is szerepelnek. A PR- és kommunikációs szakemberek 50-es toplistáját a médiapiac meghatározó vezetői, főszerkesztők, szakértők és szakmai szervezetek képviselőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze.
Az idén először elkészített toplista élére Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs igazgatója került. A dobogó második fokára Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója állhatott fel, a harmadik helyre pedig egy ügynökségi szakembert, Balatoni Zsófiát, az Uniomedia társalapító-ügyvezetőjét választotta a zsűri. Negyedik Gáspár Bence lett, az OTP Bank kommunikációs vezetője, ötödik pedig Bánhegyi Zsófia a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója. A PR-kommunikációs szakemberek toplistájának hatodik helyére Kutas István került, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója, akit Szinai Ádám, a CIB Bank marketingkommunikációs és PR-vezetője követ a hetedik helyen. Nyolcadik Holló Márta, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója, kilencedik Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon PR- és kormányzati kapcsolatok vezetője, a lista tizedik helyezettje pedig Balaton Anita, a FleishmanHillard Café ügyvezető igazgatója.
Címlapkép: Vaszary Ádám, alapító - projektkoordinátor, Signature 40; Papp Krisztina, az In-Food 2000 Kft. Marketing Managere és Király Anita, a Portfolio Csoport operatív igazgatója
Fotó: signature40.hu