Leépítésbe kezd a Disney

Leépítésbe kezd a Disney

A Walt Disney több száz alkalmazottját bocsátja el világszerte, elsősorban a marketing, PR, casting és fejlesztési részlegekből.

Új lendületet vesz a Gin Market Budapest: a SPAR támogatásával érkezik a nyár ginfesztiválja

Új lendületet vesz a Gin Market Budapest: a SPAR támogatásával érkezik a nyár ginfesztiválja

A gin népszerűsége robbanásszerűen növekszik Magyarországon, amit jól mutat a SPAR Magyarország kínálatában szereplő ginek 70 százalékos forgalomnövekedése az elmúlt időszakban. A 2025. június 13-14. között megrendezésre kerülő IV. Gin Market Budapest fesztiválon a látogatók nemcsak klasszikus, hanem alkoholmentes változatokat is kóstolhatnak majd a SPAR GINVIBE standján. A rendezvényen új irányként jelenik meg a tudatos életmód és a változatos ízvilág, valamint először lesz jelen vendégpárlatként a rum is. "A hazai gasztronómiai kultúra az elmúlt tíz évben hatalmas fejlődésen ment át, a SPAR pedig nemcsak követi a trendeket, hanem elé is megy azoknak" – nyilatkozta a Portfolio-nak Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője, akit az áruházaikban elérhető ginekről és a tudatos vásárlói igényekről is kérdeztünk.

Megütheti bokáját a Burger King a Whopper miatt

Megütheti bokáját a Burger King a Whopper miatt

A Burger King bíróság elé kell álljon egy olyan per miatt, amely szerint a vállalat megtévesztő módon a valóságosnál nagyobbnak ábrázolja reklámjaiban a Whopper szendvicset és más termékeit.

Komoly offenzívát indított Európában a Temu és a Shein

Komoly offenzívát indított Európában a Temu és a Shein

Az elmúlt hónapban a Shein és a Temu is jelentősen növelte digitális reklámköltéseit Európában. A növekedés különösen Franciaországban és az Egyesült Királyságban volt szembetűnő: a Temu 115, illetve 20 százalékkal, míg a Shein 45, illetve 100 százalékkal emelte hirdetési kiadásait - írta a Retail Detail.

Új területen terjeszkedik a Google

Új területen terjeszkedik a Google

A Google új filmes és televíziós produkciós egységet indít "100 Zeros" néven, amelynek célja olyan projektek azonosítása, amelyeket a technológiai óriás finanszírozhat vagy gyárthat - írja a Reuters.

Ilyen könnyen juthatnak ingyen saját honlaphoz a magyar vállalkozások

Ilyen könnyen juthatnak ingyen saját honlaphoz a magyar vállalkozások

A Yettel Magyarország hivatalos szállítóként csatlakozott a Demján Sándor Program "Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja" kezdeményezéséhez, amely akár 1,5 millió forintos vissza nem térítendő támogatást biztosít mikro- és kisvállalkozásoknak digitális jelenlétük kiépítésére. A BellResearch adatai szerint a mikrovállalatok mindössze 35%-a rendelkezik saját weboldallal, miközben a sikeres piaci jelenléthez ma már elengedhetetlen a teljes körű digitális megjelenés. A szolgáltató felhasználóbarát megoldásokat kínál, átvállalva a technikai kivitelezés minden részletét a voucher beváltásától kezdve - mondta el a Portfolio-nak  Fülöp Gábor, a cég üzleti értékesítési és marketing igazgatója.

Exkluzív szolgáltatást jelentett be a Ford

Exkluzív szolgáltatást jelentett be a Ford

A Ford Motor új, exkluzív szolgáltatáscsomagot indít a legprémiumabb pickup teherautóinak tulajdonosai számára, amely személyes concierge szolgáltatást és karbantartási tervet is tartalmaz - számolt be a Cnbc.

Új értékesítési és marketing igazgató a DVM group-nál

Új értékesítési és marketing igazgató a DVM group-nál

Változott a DVM Group vezetői csapata: Vissy András új pozícióban folytatja munkáját. Értékesítési és marketing igazgatóként feladata a vállalat dinamikus fejlődésének támogatása - közölte a cégcsoport.

Most érdemes beszállni: robbanás előtt a retail média piac

Most érdemes beszállni: robbanás előtt a retail média piac

A retail média itt van és itt fog maradni, a következő időszakban pedig öt-hatszoros költésnövekedést generálhat. Noha a siker kulcsa továbbra is egy kiegyensúlyozott médiamix használata, a kereskedőknek meg kell érteniük, hogy bizonyos szempontból tartalomelőállító szerepkört töltenek be. A Portfolio RETAIL DAY 2025 konferencián szakértők részletesen vitatták meg a szegmens lehetőségeit és kihívásait.

Ez lehet az építőipar versenyképességének kulcsa

Ez lehet az építőipar versenyképességének kulcsa

Az építőiparban is zajlik a generációváltás. A Z generációt munkaerőként, az Alfa generáció tagjait pedig tanulóként, hallgatóként kell megnyernie és megtartania az iparágnak. Az ÉVOSZ Média Tagozatának idei konferenciáján a résztvevők ezért egyrészt arra keresték a választ, hogy mit kell tudnia a szakmának a fiatalabb generációk megtartásához, hogyan lehet hatékonyan megszólítani őket, másrészt pedig arra, hogy miért fontos a kommunikáció az építőiparban.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Furcsaság az izraeli támadás kapcsán: mégis hova tűntek az iráni vadászgépek?
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.