A Walt Disney több száz alkalmazottját bocsátja el világszerte, elsősorban a marketing, PR, casting és fejlesztési részlegekből.
A gin népszerűsége robbanásszerűen növekszik Magyarországon, amit jól mutat a SPAR Magyarország kínálatában szereplő ginek 70 százalékos forgalomnövekedése az elmúlt időszakban. A 2025. június 13-14. között megrendezésre kerülő IV. Gin Market Budapest fesztiválon a látogatók nemcsak klasszikus, hanem alkoholmentes változatokat is kóstolhatnak majd a SPAR GINVIBE standján. A rendezvényen új irányként jelenik meg a tudatos életmód és a változatos ízvilág, valamint először lesz jelen vendégpárlatként a rum is. "A hazai gasztronómiai kultúra az elmúlt tíz évben hatalmas fejlődésen ment át, a SPAR pedig nemcsak követi a trendeket, hanem elé is megy azoknak" – nyilatkozta a Portfolio-nak Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője, akit az áruházaikban elérhető ginekről és a tudatos vásárlói igényekről is kérdeztünk.
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero nagyszabású kampányba kezd Észak-Amerikában, hogy növelje piaci részesedését. A vállalat az amerikai ízlésekhez igazítja legismertebb termékeit, a Nutellát és a Ferrero Rochert - írja az ESM Kiskereskedelmi portál.
A Walmart 1500 állást szüntet meg, elsősorban a technológiai, e-kereskedelmi és marketing részlegeken, miközben a vállalat az automatizálásra és a mesterséges intelligenciára helyezi a hangsúlyt a jövőben - számolt be a Retail Detail.
Mexikó kártérítést követel a világhírű youtubertől, MrBeasttől, mivel az amerikai influenszer állítólag kereskedelmi célokra használta fel az ősi maja piramisokat - tudósított a BBC. MrBeastet a YouTube királyának is szokás nevezni, ő a videómegosztó portál legtöbb, 395 millió feliratkozóval rendelkező személye.
A Burger King bíróság elé kell álljon egy olyan per miatt, amely szerint a vállalat megtévesztő módon a valóságosnál nagyobbnak ábrázolja reklámjaiban a Whopper szendvicset és más termékeit.
Az elmúlt hónapban a Shein és a Temu is jelentősen növelte digitális reklámköltéseit Európában. A növekedés különösen Franciaországban és az Egyesült Királyságban volt szembetűnő: a Temu 115, illetve 20 százalékkal, míg a Shein 45, illetve 100 százalékkal emelte hirdetési kiadásait - írta a Retail Detail.
A Google új filmes és televíziós produkciós egységet indít "100 Zeros" néven, amelynek célja olyan projektek azonosítása, amelyeket a technológiai óriás finanszírozhat vagy gyárthat - írja a Reuters.
A Danone amerikai portfóliójából eltűnhetnek a mesterséges színezékek, miután az amerikai egészségügyi hatóságok önkéntes kivonásra szólították fel a gyártókat - közölte az ESM kiskereskedelmi szakportál.
A Yettel Magyarország hivatalos szállítóként csatlakozott a Demján Sándor Program "Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja" kezdeményezéséhez, amely akár 1,5 millió forintos vissza nem térítendő támogatást biztosít mikro- és kisvállalkozásoknak digitális jelenlétük kiépítésére. A BellResearch adatai szerint a mikrovállalatok mindössze 35%-a rendelkezik saját weboldallal, miközben a sikeres piaci jelenléthez ma már elengedhetetlen a teljes körű digitális megjelenés. A szolgáltató felhasználóbarát megoldásokat kínál, átvállalva a technikai kivitelezés minden részletét a voucher beváltásától kezdve - mondta el a Portfolio-nak Fülöp Gábor, a cég üzleti értékesítési és marketing igazgatója.
A Ford Motor új, exkluzív szolgáltatáscsomagot indít a legprémiumabb pickup teherautóinak tulajdonosai számára, amely személyes concierge szolgáltatást és karbantartási tervet is tartalmaz - számolt be a Cnbc.
Változott a DVM Group vezetői csapata: Vissy András új pozícióban folytatja munkáját. Értékesítési és marketing igazgatóként feladata a vállalat dinamikus fejlődésének támogatása - közölte a cégcsoport.
A retail média itt van és itt fog maradni, a következő időszakban pedig öt-hatszoros költésnövekedést generálhat. Noha a siker kulcsa továbbra is egy kiegyensúlyozott médiamix használata, a kereskedőknek meg kell érteniük, hogy bizonyos szempontból tartalomelőállító szerepkört töltenek be. A Portfolio RETAIL DAY 2025 konferencián szakértők részletesen vitatták meg a szegmens lehetőségeit és kihívásait.
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum.
25 millió euró (mai árfolyamon kb. 10 milliárd forint) bírságot kapott a nyakába a Deutsche Bank vagyonkezelője. A Financial Times tájékoztatása szerint a DWS félrevezető marketingtevékenységet folytatott: a promótált fenntarthatósági lépéseit a valós helyzet nem támasztotta alá.
Az építőiparban is zajlik a generációváltás. A Z generációt munkaerőként, az Alfa generáció tagjait pedig tanulóként, hallgatóként kell megnyernie és megtartania az iparágnak. Az ÉVOSZ Média Tagozatának idei konferenciáján a résztvevők ezért egyrészt arra keresték a választ, hogy mit kell tudnia a szakmának a fiatalabb generációk megtartásához, hogyan lehet hatékonyan megszólítani őket, másrészt pedig arra, hogy miért fontos a kommunikáció az építőiparban.
A közel-keleti konfliktusra figyel a piac.
Többször is elveszett a teljes állomány.
Cikkünk folyamatosan frissül az iráni-izraeli konfliktus legfontosabb híreivel.
Cikkünk folyamatosan frissül az orosz-ukrán háború eseményeivel.
A válasz nem az, amit elsőre gondolnánk!
Eljött a kicsik ideje.
Évről évre újabb meglepetések érik a gazdákat a földeken, egyre kisebb a mozgástér.