Drága és felesleges: túl sokat fizetünk a netes, tévés csomagokért
Üzlet

Drága és felesleges: túl sokat fizetünk a netes, tévés csomagokért

Portfolio
Az elmúlt két évtizedben a lakossági távközlési piac szerkezete jelentősen átalakult. A magyar háztartások egyre több digitális eszközt használnak: a kedvezményért együtt kínált szolgáltatások ugyanakkor jellemzően „előre csomagoltak”, és a fogyasztó hiába szeretné saját igényei szerint összeállítani annak összetevőit, erre csak korlátozottan van lehetőség, és sokszor olyan dolgokért is fizetnie kell, amire nincs is szüksége.

A 2023-as Magyar Infokommunikációs Jelentés szerint a háztartások 94 százaléka nem csak egyetlen távközlési szolgáltatást vesz igénybe, a legnagyobb arányban mind a négyet – azaz mobiltelefont, internetet, televíziót és fix vonalas telefont.

Bár a szolgáltatáscsomagok – tévé, internet, telefon összecsomagolása – már régóta elterjedtek a hazai piacon, a Yettel most egy új megközelítéssel érkezik: a szolgáltató ügyfelei szabadságot kapnak a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások összeállításában, azt erre vállalt hűségidő nélkül érhetik el a FULL-ban az egy ügyfélazonosító alatt kezelt szolgáltatásokkal.

"Ügyfeleink már 2 termékkel is érzékelhető kedvezményt érhetnek el, több szolgáltatás bevonása – akár több előfizetés hozzáadásával – pedig nagyobb rendszeres kedvezményt, akár havonta 30% megtakarítást jelent” – mondta el a Portfolio-nak Szafonov Olga, a Yettel Magyarország lakossági kereskedelmi igazgatója.

A cikk megjelenését a Yettel támogatta.

A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images

EUYOU – Mit tanultunk, és merre tovább az EU kohéziós politikájában?

EUYOU – Mit tanultunk, és merre tovább az EU kohéziós politikájában?

2025. július 14.

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet