Bank

K&H-sok, figyelem! - Itt az új netbank és mobilbank

Portfolio
A K&H Bank tavaly 1,5 milliárd forintot költött digitalizációra, 2017-ig pedig ezzel együtt összesen 6 milliárd forintot fordítanak erre. A K&H Bank az e-bankját, mobilbankját, weboldalát és a webes bróker szolgáltatását újította meg eddig - derült ki a bank sajtótájékoztatóján. A netbank és a mobilbank új azonosítást, egy szoftveres mobil tokent is kapott.
2014 nyarán hirdette meg új stratégiáját a KBC Csoport, a K&H Bank anyabankja, amelynek egyik legfontosabb eleme a digitalizáció. Ennek keretében 2017-ig összesen 6 milliárd forintot költ a K&H digitalizációra, ebből tavaly 1,5 milliárd forintot költöttek el.

Új azonosítás

A banknál egy szoftveres mobil tokent vezetnek be a netbanki azonosításra (az sms-alapú és chipes azonosítás mellé) és az e-banki tranzakciók aláírására. Ez a szoftveres token a mobilbanki appon keresztül működik, amit fel kell telepíteni és regisztrálni kell az okostelefonra.

Az e-banki tokenes belépés úgy működik, hogy a mobilappal egy QR-kódhoz hasonló kódot kell beolvasni az e-banki belépő oldalon, majd vagy ujjlenyomat olvasással vagy egy mPIN-kóddal (5-12 karakteres azonosítóval) azonosítja magát az ügyfél a mobilon. Az azonosítás és belépés a mobilbanki appon is így működik azzal a különbséggel, hogy ott nem kell előbb QR-kódot beolvasni.

A magasabb biztonsági szint miatt módosulnak a z átutalási limitek: ha valaki mobillal indít tranzakciót, 1 millióig teheti meg a korábbi 50 ezer helyett, ha a tokennel lép be az e-bankba, akkor 10 millió forintig. Ezzel szemben az sms-alapú bejelentkezés esetén továbbra is csak maximum 500 ezer forintot utalhatnak az ügyfelek.

További fejlesztések:
  • Az új mobilbank gyorsabb, könnyebben kezelhető felületet kapott, és az e-bank közel összes funkciója elérhető benne.
  • Az e-bankba új funkciók is kerültek, például a kártyalimitek beállítása is lehetséges innen, illetve könnyebb a navigáció/áttekinthetőség,
  • megújult egységes dizájnt kapott a mobilbank, a netbank és a weboldal.
  • A weboldal reszponzív lett, vagyis a különböző képernyőméretekre automatikusan illeszkedik.

Miért költenek digitalizációra?

A bank első netbankja 2000-ben indult, 2013-ban az első mobilbank, a szolgáltatásokat pedig látványosan egyre többen használják. Tavaly 66 százalékkal nőtt egy év alatt a mobilbanki felhasználók száma, idén pedig duplájára nőhet a várakozásaik szerint. Az e-bank aktív felhasználói 10 százalékkal nőnek évente, mára az ügyfelek 80 százaléka használta már az e-bankot. Több mint félmillió szerződéssel rendelkeznek, és havonta több, mint 1 millió forint átutalást bonyolítanak rajta.
MNB Intézet

Science Under Strain

Historically, the United States has been a central hub in science, attracting significant number of global talents, particularly from China. However, beginning around 2016, this long-standing flow of indiv

PR cikk
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Bejelentették Brüsszelben: megkerülik Magyarországot, teljesen leválik az orosz olajról és gázról az EU!

Ingatlanpiaci elemző

Ingatlanpiaci elemző
Díjmentes online előadás

Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez

Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.

Tanfolyam

Sikeres befektető online tanfolyam

Megtanulhatod, hogyan találj rá a legjobb befektetési lehetőségekre, és azonnal alkalmazható, gyakorlati stratégiákat sajátíthatsz el – mindezt egy interaktív, élő online eseményen.

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Portfolio Gen Z Fest 2025
2025. május 9.
Portfolio AgroFood 2025
2025. május 20.
Portfolio AgroFuture 2025
2025. május 21.
Digital Compliance 2025
2025. május 6.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!