A Mol megállapodást írt alá a Marché International AG-vel, amely 9 éttermet üzemeltet Magyarországon Marché márkanév alatt. A lépés illeszkedik a társaság hosszú távú stratégiájába, amely kiemelt hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások szegmens fejlesztésére. A szinergiák elérését segíti, hogy az éttermek kulcsfontosságú töltőállomások mellett találhatóak. A tranzakció zárásához további feltételek teljesülése szükséges, többek között a GVH jóváhagyása.
A Mol pénteken ismertette a 2019 első negyedéves eredményeit. A társaság kimondottan kedvezőtlen külső környezetben a legfontosabb eredménysorok többségében kisebb mértékben elmaradt az elemzői várakozásoktól és nagyobb mértékben az egy évvel korábbi bázistól. Az eredmények alakulásában a finomítói árrések egész iparágat sújtó mélypontra esése döntő jelentőségű volt, így a finomítás-kereskedelem eredményének romlását a finomítói termelés bővülése, valamint az újabb sokéves rekordra emelkedő olaj- és gáztermelés, illetve az ennek nyomán javuló eredményt felmutató kutatás-termelési üzletág, valamint a lendületesen tovább növekedő fogyasztói üzletág sem tudta ellensúlyozni.
A Mol kiemelt töltőállomásain üzemelő 120 Fresh Corner után pénteken Budapest belvárosában megnyílt a vállalat első önálló Fresh Corner kávézója.
Folytatják a tárgyalásokat.
Kiszámoltuk, mennyit kereshet 3 vagy 5 év alatt, aki ügyes.
Csányi Péter veszi át édesapjától a vezérigazgatói pozíciót.
Drámai áremelkedés tapasztalható: 2010 óta közel négyszeresére emelkedtek a termőföldárak Magyarországon.
A Checklistben Hortobágyi T. Cirill főapátot, a Pannonhalmi Főapátság vezetőjét kérdeztük.