A Ford is kiveszi a részét a vidéki munkából

Lezárult a 2015-ös Falubusz program, mely teljes egészében európai forrásból teszi lehetővé a települések önkormányzatainak személyszállító járművek beszerzését, a Ford számára is kedvező eredményekkel zárult.

Gyors váltás - Ford Transit Connect

Az autógyártók egy-egy modelljüket személyautók esetében 5-7 évente újítják meg, cserélik le, de az az időszak kishaszonjárműveknél ennél is hosszabb lehet. Időnként, fél-, vagy harmad időszakonként kisebb "ráncfelvarrást" szoktak végrehajtani, a típus iránti érdeklődés fenntartása érdekében, de hogy ennél rövidebb idő eltelte után jelentős változtatáshoz folyamodjanak, arra ritkán és csak nyomós indokkal kerül sor. A mindössze két éves Transit Connect esetében a Ford mégis meglépte ezt, az ok pedig nem más, mint az Euro VI károsanyag-kibocsátási norma életbe lépése.

Ez Európa legnépszerűbb haszonjárműve

Idehaza már évtizedek óta a Ford a legnépszerűbb kishaszongépjármű márka, az idei évben azonban európai szinten is vezeti az eladásokat a Ford: 2015 első negyedévében ez a márka adta el a legtöbb haszongépjárművet az európai piacon, ami elsősorban a megújult és kibővített Transit-család iránti keresletnek köszönhető. Az év első három hónapjában Európában több mint 70 000 Ford haszongépjármű kelt el, ami az elmúlt 20 év legjobb piaci részesedését eredményezte, miután a Ford haszongépjármű-értékesítése 42%-kal, piaci részesedése pedig 2,8%-ponttal javult.

Gyári segítség a hatékony flottaüzemeltetéshez

Akár már néhány autóból álló flottánál is jelentős költségmegtakarítást lehet elérni, ha kellő felügyeletet gyakorol a tulajdonos, üzemeltető az alkalmazottak felett. Ennek kiépítése viszont gyakran meghaladja az adott cég beruházási lehetőségeit, de nem, ha Ford Transit flottát használ. Ebben az esetben mind az egyéni flották, mind a flottakezelő cégek rendelkezésére áll a gyártó és partnere, a Telogis által működtetett Ford Telematics rendszer.

Timelapse, Ford módra

A Ford minden eddiginél intenzívebb tesztsorozatnak vezette alá az új Transitot, amivel mindössze hat hónap alatt tízévnyi kemény munkavégzést szimuláltak: a prototípusok 11 millió kilométernek megfelelő távot futottak le a közutakon és a próbapályákon, négy kontinens szélsőséges,-40 és +40 fokos éghajlati viszonyai közt.

Így spórol a Transit

A Ford nem csak "világautót", hanem minden eddiginél kedvezőbb üzemeltetési költségű haszonjárművet alkotott az új Transittal. Az Amerikában gyártott és forgalmazott, akár V8-as motorral szerelt változatra az alábbiak nem ebben a formában érvényesek, de a nálunk kapható 2,2 literes TDCi-re annál inkább.

Van képe hozzá - Ford Transit 2014

A Ford lassan végére ér teljes - európai - haszonjármű palettája megújításának. Legutoljára a Transit - a klasszikus, igazi Transit - lépett színre, és már csak a legkisebb, Courier van hátra. Gazdaságosság, hatékonyság, tartósság, nagyobb raktér és intelligens raktéri megoldások jellemzik a "heavy duty" változatban akár 4,7 tonnás autót.

Ilyen az "Év haszonjárműve 2014"

Nem sokkal a megválasztása után már a valóságban is ki lehet próbálni a 2014-es év kishaszonjárművét, a Ford Transit Connect-et. A maximum 2 tonnás jármű nem csak a kis, hanem a nagyobb vállalkozások számára is ideális munkaeszköz lehet, amit a - gyár szerint - kiemelkedően kedvező üzemeltetési költségei csak tovább fokoznak. A München környékén megtett első tesztkilométerek minden esetre bizakodásra adnak okot.

155 lóerő sürgős esetekhez

A nagyobb, akár 9 fős társaságok egyidejű és egy járművel történő szállításához, vagy egy vállalkozáson belül a vegyes felhasználási módok teljesítéséhez nyújtanak ideális megoldást a kishaszonjármű alapokra épülő, de felszereltségük és nem utolsó sorban ülésszámuk miatt személyautónak minősülő kisbuszok. A Ford kínálatában jelenleg a Transit Custom különböző változatai felelnek meg ezen kritériumoknak.

Egy fejjel magasabb - Ford Transit Custom

A 2013-as 'Év Haszonjárműve' díjat elnyerő Ford Transit Custom immár magasított tetős változatban is kapható: a változat 370 mm-rel magasabb kialakítása 20%-kal nagyobb rakodóteret kínál, mint az alacsony tetős modellváltozat. A szegmensben egyedülálló megoldásnak számít, hogy a tetőszerkezet teljes egészében acélból készül, így a tetőcsomagtartó terhelhetősége eléri a 100 kilogrammot. A magasított tetős Transit Custom oldalsó tolóajtaja a kategória legnagyobb nyílását tárja fel, és mind a rövid, mind pedig a hosszú tengelytávolságú modellváltozatban elfér három megpakolt Euro raklap.

Az év kishaszonjárműve 2014 - Ford Transit Connect

A moszkvai haszonjármű-kiállításon jelentették be, hogy a vadonatúj Ford Transit lett a '2014-es Év Haszonjárműve': a Ford az első márka, amely két egymást követő évben is nyert a nemzetközi megmérettetésen, ráadásul a vállalat immár ötödik alkalommal szerezte meg ezt a címet, ami szintén rekordnak számít. A 24 szakújságíróból álló zsűri a lehetséges 163-ból 130 pontot ítélt oda a Transit Connectnek, az autó a Mercedes-Benz Sprinter és a Renault Kangoo előtt végzett: a zsűri magasra értékelte a jármű alacsony üzemanyag-fogyasztását, dizájnját, vezethetőségét, teherbírását és biztonságát.

Nagy terhet vesz a vállára a Ford

Az idei év második felében érkező új Ford Transit Connect innovatív raktéri megoldásai révén még egyszerűbbé válik a hozzáférés és a pakolás a kategória egyik legrugalmasabban alakítható rakodóterében: kategóriájában ez lesz az egyetlen áruszállító, amely terjedelmes, lapos tárgyak szállítására is alkalmas, emellett pedig egy Euro raklap is beemelhető a raktérbe az oldalajtón keresztül. A Kombi változat hátsó üléseinek ledöntésével különlegesen sík padlójú rakodótér alakítható ki. A Transit Connect válaszfalában kialakított rakodónyílás révén az autóban szokatlan formájú, akár 3,4 méter hosszú tárgyak is elférnek.

Hétmillió gombócból is sok

A Fordnál elkészült a hétmilliomodik Transit: ha az eddig gyártott összes Transit-ot egymás mögé állítanák, a kocsisor oda-vissza kitöltené a London-Sydney távolságot. 2014-ben a Ford első ízben kezdi meg a Transit észak-amerikai gyártását és árusítását, hat kontinens 118 piacára terjesztve ki ezzel az értékesítést; a tervek szerint 2016-ig évente 400 000 Transit talál majd gazdára, ami annyit jelent, hogy 80 másodpercenként adnak majd el egy ilyen modellt. A vadonatúj Transit értékesítése várhatóan 2014-ben kezdődik Európában.

Tíz év terhelése fél év alatt

A Ford minden idők legátfogóbb tesztjének vetette alá a vadonatúj Transit Custom modellt - a 2013-as Év Haszonjárművét - amelynek során a mérnökök 6 hónap alatt 10 évnyi extrém kíméletlen használatot szimuláltak.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Hiába mennek megint a fegyverek, megoldhatatlan problémától szenved az ukrán hadsereg
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.