Prémium

Hamarosan lehull a lepel - már csak 3 hét (x)

Portfolio
Lassul a hazai biztosítási piac növekedési dinamikája. Éppen ezért fokozottan előtérbe kerülnek olyan új területek, mint a vállalati személybiztosítások piaca, illetve olyan új alternatív értékesítési csatornák, amelyek segítségével költséghatékonyan lehet az eladásokat növelni. Az új területeket, a különböző értékesítési csatornákat és a termékfejlesztési irányokat mutatja be a Portfolio.hu és Pénzentrum.hu immár második alkalommal megrendezésre kerülő Biztosítási Konferenciája.

Rendezvény
2008. október 7-én kerül sor a Portfolio.hu második Biztosítási Konferenciára, ahol a
transzparencia, a szabályozás és az ügyfélszerzés mellett a termékfejlesztés, valamint a vállalati biztosítások kerülnek előtérbe.

A konferenciáról további információkat találhat az alábbi linkekre kattintva:



A sales tevékenység minden üzlet alapja és nincs ez máként a biztosítási szektorban sem. A kérdés már csak az, hogy milyen csatornákon keresztül, milyen termékeket, milyen célcsoportnak értékesítsünk.

Ezekre a kérdésekre keressük a választ neves hazai szakemberek segítségével konferenciánkon. Az alternatív disztribúciós lehetőségek bemutatása mellett olyan területekre is rávilágítunk, amelyek új terepet jelenthetnek mind a biztosítók, mind pedig a közvetítők számára.

Elsőként - a szabályozások várható változásának áttekintését követően - a bankbiztosítási modellek hazai megvalósításit vesszük górcső alá. Ezt követően pedig olyan alternatív csatornák bemutatás a következik, mint az online értékesítés, a telesales módszerek, MLM hálózatépítés és végül egy panelbeszélgetésben "összecsapnak" a különböző csatornák hazai képviselői.

Az értékesítéshez azonban szorosan kapcsolódik a termékfejlesztés is, mely egyben a Mit kérdésre is megadja a választ. Az ehhez a tartozó szekcióban olyan dilemmákat világítunk meg több nézőpontból, amelyek befolyásolhatják az elkövetkezendő évek termékpalettájának kialakítását élet és nem-élet területen.

A Kinek kérdésre pedig egy friss GFK tanulmány adhatja meg a választ, amelyet konferenciánkon prezentál a kutató cég. Ebben a hazai vállalkozások és a vállalatvezetők biztosítókkal és biztosításokkal szembeni elvárásait mutatjuk be a konferencia hallgatóságának. Segítséget nyújtva ezáltal a Mit és Hogyan kérdések egyénre lebontott megválaszolásában.

A vállalati személybiztosítás lehet az elkövetkezendő évek növekedésének egyik katalizátora, mind a biztosítók, mind pedig a közvetítők számára. Egy olyan területet szeretnénk bemutatni termék és értékesítési oldalról, amely eddig perifériára szorult szektorban. Ennek jelentőségéről beszélgetünk az alkuszszakma és biztosítók képviselőivel.


Rendezvény
2008. október 7-én kerül sor a Portfolio.hu második Biztosítási Konferenciára, ahol a
transzparencia, a szabályozás és az ügyfélszerzés mellett a termékfejlesztés, valamint a vállalati biztosítások kerülnek előtérbe.

A konferenciáról további információkat találhat az alábbi linkekre kattintva:


Ricardo

Keddi agymenés

A Magyar Nemzet nevű kiadvány a nemzeti identitásra és a magyar gazdaságra nézve is veszélyt jelent. Avagy kis párbeszéd a ChatGPT és köztem.

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.

Ez is érdekelhet