FONTOS Itt a válasz, megnéztük meddig tarthat a forint nagy futása
Prémium

Első Osztrák-Magyar Desztináció Marketing Workshop! (x)

Portfolio
Miskolc, Városháza Díszterem (Városház tér 8.), 2009. június 9.
Közhely, hogy fogyasztói döntéseinket a különféle márkák üzenetei, és nem a termék ismerete alapján hozzuk meg. Ez igaz az országok, régiók, térségek és települések esetében is: akár utazási, akár befektetési, akár letelepedési céllal választunk közöttük. A desztináció marketing meghonosítására szervezett Első Osztrák-Magyar Desztináció Marketing Workshop egy szakmai sorozat nyitó eseménye, a téma hazai úttörő rendezvénye.

Tények és lehetőségek a hazai turizmus háza táján A válság lefelé tartó spirálba lökte a hazai turizmust. Miközben az ország marketingköltése csökkent, és ezzel együtt erodálódott az országimázs, jelentősen visszaesett a belföldi és a fő küldő országokból érkező idegenforgalmi kereslet: az évi átlagos 20 millió körüli vendégéjszaka idén várhatóan 4 millióval csökken, ami 20 százalékos visszaesést jelent a turizmusban.

Vannak azonban kitörési pontok is ebben a negatív tendenciában. Például előnyt lehet kovácsolni a nemzetközi sajtót bejárt Forbes Magazin értékeléséből, melyben Magyarországot ajánlja első helyen a legkedvezőbb ár/érték arány alapján felállított listájában elsősorban amerikai olvasóinak. Érdemes megcélozni a szlovák turistákat is, hiszen Magyarország számukra egyre megfizethetőbb és közel vannak.

Kulcsszerepben a kommunikáció
Ugyanakkor a hazai idegenforgalom újjáélesztésének alapja a szakmai szemléletváltás, amelynek sarokpontja az idegenforgalmi és befektetői célpontok márkázása, vagyis, hogy Magyarországnak és a magyar településeknek vonzó arculatot teremtsünk.

Közhely, hogy fogyasztói döntéseinket a márkák üzenetei, és nem a termék ismerete alapján hozzuk meg. Ez éppúgy igaz az országok, térségek és települések, mint bármelyik boltban megvásárolható termék esetében: akár utazási, akár befektetési, akár letelepedési céllal választunk közöttük. A desztináció marketing ennek ellenére kevesek által ismert módszertan és szolgáltatás Magyarországon. Pedig a desztináció marketing, vagyis egy potenciális turisztikai és befektetési célpontba ágyazott termék márkázása nem luxus, hanem alapvető üzleti stratégiai lépés. A márkázás teremti meg ugyanis az adott hely versenyképességét és elősegíti értékesítését.

' title='
Lépjünk a tettek mezejére!
Az itthon még gyerekcipőben járó desztináció marketing meghonosítására szervezett Első Osztrák-Magyar Desztináció Marketing Workshop célja a szakmai szemléletváltás ösztönzése többnyire nyugat-európai best practice-ek megvitatásával.

Az eseményt az AERA property marketing, valamint a Kohl & Partner, Ausztria piacvezető turisztikai tanácsadó cége közösen szervezi.

A workshop-on a témában leginkább érintett szakemberek járják körbe a desztináció marketing alapjait és aktuális irányait. "A résztvevők működő minták - többek között az osztrák desztináció menedzsment és desztináció marketing iskolapéldái nyomán - értékelhetik, hogy miért érdemes, és miképp lehet hatékonyan márkázni egy hazai települést" - mondta Heribert Gangl, a Kohl & Partner üzletfejlesztési menedzsere.

A szűk szakmai és önkormányzati döntéshozói körnek szervezett egész napos rendezvény lehetőség a tapasztalatcserére, a kapcsolatok megerősítésére és bővítésére, illetve az eseményt támogatók számára a hazai és külföldi szakemberek, valamint a sajtó előtti egyedi bemutatkozásra.

“A jó szakmai kezdeményezések sokat segítenek, hogy a TDM pályázatok sikeresen elnyerjék az EU-s támogatásokat. Az Önkormányzati Minisztérium szívesen odaáll minden ilyen kezdeményezés mellé" - tette hozzá Mányai Roland, az ÖM Turisztikai Stratégiai és Kiemelt Programok Főosztályának vezetője.

Az érdeklődők a http://www.desztinaciomarketing.hu oldalon találhatnak bővebb felvilágosítást.

Időpont: 2009. június 9.

Helyszín: Miskolc, Városháza Díszterem (Városház tér 8.)
Részvételi díj: 28.000 Ft+áfa
(Önkormányzatok esetén a részvételi díj két fő belépőjegyét tartalmazza!)

További információ és jelentkezés:
Katona Kinga
(+36-1) 269-3176
workshop@desztinaciomarketing.hu

' title='

(x)
RSM Blog

Két éves a bejelentővédelmi törvény

2023 nyarán lépett hatályba a 2023. évi XXV. törvény, - a panasztörvény - amely a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentéséről szól. A bejelentővéd

Holdblog

Az egykulcsos szja kelet-európai szokás

A legtöbb európai ország progresszív adórendszert üzemeltet: a fizetendő személyi jövedelemadó arányos a keresettel. A grafikonon a legmagasabb személyi jövedelemadó-kulcsok és a kiegészít

Grandio Blog

A kötvénypiac csendes forradalma

Sokan temették már a kötvénypiacot az utóbbi évek során, azonban a jelenlegi hozamszintek mellett épp most kínálkozhat kivételes lehetőség a hosszú távban gondolkodó befektetőknek. A mosta

Sikerklub hazai kkv-nak

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum

2025. szeptember 17.

Portfolio Future of Finance 2025

2025. szeptember 18.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Ez is érdekelhet