Prémium

Hogyan kommunikálnak Magyarországon a legsikeresebb márkák? (x)

Portfolio
Bár a digitalizációnak köszönhetően megsokszorozódtak a kommunikációs lehetőségek, mégis egyre nehezebb márkaüzeneteket hatékonyan eljuttatni az emberekhez. Hogy csinálják ezt a legsikeresebb márkák, milyen gyakran és mennyi ideig promócióznak egy-egy terméket vagy szolgáltatást, és milyen szerepet szánnak az okostelefonnak a márkakommunikációban? Az idei BrandFestival ezekre a kérdésekre ad választ: Shane Tusup, Hosszú Katinka edzője és menedzsere exkluzív motivációs előadása mellett többek között a Coca-Cola, a Telenor Magyarország és a KMPG szakemberei osztják meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat.
Minden márka betekintést szeretne nyerni a fogyasztó érzelmi és értelmi alapú döntési mechanizmusaiba, és eljuttatni hozzájuk a megfelelő üzeneteket, azonban egyre kevésbé egyértelmű, hogy mi erre a legjobb mód. Erről lesz szó október 26-27-én a BrandFestivalon, ahol Shane Tusup a modern menedzsment technikákról, a Coca-Cola Company regional connection managere pedig a promóciók hatékonyságáról fog beszélni. Íme egy kis teaser a legígéretesebbnek tűnő előadásokról:
  • Shane Tusup motivációs előadása
A háromszoros olimpiai bajnok Hosszú Katinka a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő hazai sportoló, aki nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem önálló termékkollekciót dobott piacra Iron Lady néven. Edzője, menedzsere és férje a modern menedzsment-irányzatokból és saját tapasztalataiból merítve egy exkluzív motivációs előadás keretében arról beszél majd, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez.
  • Cola, promóciók, árérzékenység
Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company regional connection managere elmondja, mi a kulcsa annak, hogy a promócióba befektetett pénz minél hatékonyabban térüljön meg: milyen gyakran érdemes promóciózni és milyen hosszú ideig, mely promóciós eszközök működnek a leghatékonyabban, mely termékek a leginkább árérzékenyek, és mi történik, ha a versenytársak követik, és ők is promóciózzák ugyanazt?
  • KPMG: a tartós üzleti siker titka
Ságodi Attila, a KPMG Tanácsadó Kft. partnere egy felmérést fog bemutatni, aminek keretében 1300 vezérigazgatót kérdezett meg világszerte a következő 3 év üzleti kilátásairól és kihívásairól. A vezérigazgatók többsége a diszruptivitásban lát lehetőséget, ami egy magas kockázatú, meglepő viselkedést/döntéssorozatot jelent általában, például egy olyan termékkel való piacra lépést, amelynek hatására az adott szegmens erősorrendje megváltozik, de vajon miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője?
  • Telenor: márkamegoldások okostelefonra
Egy mai fiatal élete egyértelműen az okos telefon köré szerveződik, így az őket célzó márkák óriási hangsúlyt helyeznek arra, hogy igazi élményt nyújtsanak nekik az okostelefonokra kifejlesztett videókkal, alkalmazásokkal, ám így is egyre nagyobb kihívás márkaüzenetet eljuttatni. Banovic Aleksandra, a Telenor Magyarország lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese arról fog beszélni, hogy hogyan lehet a Telenor megjelenéseihez olyan tartalmi márkamegoldásokat fejleszteni, amelyek érdekelhetik a fiatalokat.

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb márkakommunikációs stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója.

A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat: 2 nap alatt 110 előadó lesz jelen, és több száz márkáról lesz szó.

A tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat szereplőinek - a megrendelői, tartalomszolgáltatói és ügynökségi oldalnak egyaránt. A rendezvény különlegessége az egyedi úgynevezett demokratikus konferenciamodell, ami azt jelenti, hogy a szervezők széles megkérdezésre helyezték a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra adjanak válaszokat, amelyek az egész szakmát érintik.

A demokratikus-konferenciamodell keretében a rendezvény-tematika kialakítása a hazai konferencia-piacon egyedülálló módon, mastermind találkozók keretében, az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal több, mint 30 neves szaktekintélyének bevonásával történt

- tudta meg a Portfolio Barna Tamástól, a szervező Republic Group ügyvezető igazgatójától. A programnak általában három stratégiai lába van: a "makro-szintű" előadások, a nemzetközi nagy nevek a márkaépítés világából és az egészet átfogó keretként a hazai vállalatvezetők köre.

Tavaly először díjat is adtak át a rendezvényen: a Brand Excellence elismerést, amely a legkiválóbb márkaépítési teljesítményt elismerő szakmai díj.

Míg a BrandFestival Online Excellence Díjnál a digitális márkaépítés eredményeit, addig a BrandFestival 360° Branding Excellence kategóriában a márkaépítés online és offline csatornák integrált használatával elért eredményeket vesszük figyelembe idén három kategóriában, az fmcg, a pénzügyi, és az otc szegmensekben

- tette hozzá Berkes Péter, a BrandFestival szakmai igazgatója.

(x)
RSM Blog

Módosított kiberbiztonsági határidők!

A 2024. évi LXIX. törvény 2025. május 31-én hatályba lépett módosításai fontos változásokat hoztak, NIS2 irányelv szerinti megfelelési kötelezettségek terén. A módosítás célj

Holdblog

Ember: küzdj....vagy lépj le!

\"Fight or flight\" - ez lett a jelenkor egyik legnagyobb dilemmája. Küzdjünk tovább (magyarul: éljünk tovább), vagy meneküljünk ki ebből a világból (ne éljünk tovább)?... The post Ember: k

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Megtörtént a nagy állampapír-mutatvány, erős üzenetet küldtek a lakossági befektetők
Portfolio Sustainable World 2025
2025. szeptember 4.
REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum
2025. szeptember 17.
Portfolio Future of Finance 2025
2025. szeptember 18.
Portfolio Private Health Forum 2025
2025. szeptember 30.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Díjmentes előadás

Tőzsdei túlélőtúra: Hogyan kerüld el a leggyakoribb kezdő hibákat?

A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Első lépések a tőzsdei befektetés terén. Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Ez is érdekelhet