Önnek nincs realtime adat előfizetése
Előfizetek
Árfolyam

Thyssenkrupp árfolyam

Ma:
|
Átlag:
  • Mai forgalom
  • Elmúlt 30 kereskedési nap átlagforgalma
THYSSENKRUPP ajánlati könyv
Vétel
ajánlat
db
kum
HUF
HUF kum
db
db árf.
Eladás
árf. db kum
db
HUF kum
HUF
ajánlat
db
THYSSENKRUPP kötéslista
Idő Ár Darab Érték
THYSSENKRUPP statisztikák, mutatók
Kapitalizáció (millió HUF): 1163823.0897995
Nyitó ár:
Előző záró ár: 1869.5
Napi átlagár:
180 napos átlagár: 2065.5538451731
360 napos átlagár: 2168.9112438486
Napi minimum:
Napi maximum:
Éves minimum: 1680 2024-02-26
Éves maximum: 2835 2023-09-29
Történelmi minimum: 1188 2020-03-18
Történelmi maximum: 8200 2018-01-29
Forgalom (db):
Forgalom:
Árfolyamváltozás 1 hó: -5.747416183514%
Árfolyamváltozás 6 hó: -28.699466056445%
Árfolyamváltozás 12 hó: -22.282269798379%
Adatlap
Thyssenkrupp
Rating
Értékpapír megnevezése THYSSENKRUPP
ISIN DE0007500001
Kijelzés módja (ticker) THYSSENKRUPP
Bevezetési nap 2011-11-15
Első kereskedési nap 2011-11-15
Kereskedés pénzneme HUF
Az adatok forrása: Budapest Stock Exchange
Az adatok jellege: késleltetett.

A szolgáltatást legjobb tudásunk szerint nyújtjuk. A szolgáltatás elérhetőségének részbeni vagy teljes hiányáért, késedelméért, pontatlanságáért illetve egyéb zavaráért a Net Média Zrt. csak akkor felel, hogy ha az kifejezetten és kizárólag neki felróható okból következik be. Egyéb okból bekövetkezett szolgáltatás-zavarért a felelősségét kifejezetten kizárja. Kizárja a Net Média zrt. a felelősségét az információhoz való jogosulatlan hozzáférésből vagy az információval való bármilyen egyéb visszaélésből eredő károkért. Az előbbiekben megjelölt, illetve jogszerűen egyébként ki nem zárható egyéb felelősség kivételével ...

Tovább
Az oldalon a Thyssenkrupp árfolyamalakulását lehet nyomon követni.

Visszajelzés

Kérdésed van? Hibát találtál? Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Tovább az űrlapra
PORTFOLIO RATING | Az átláthatóbb befektetésekért
Portfolio Trader online előadás Tőzsdetanfolyam

Tőzsdei hullámok, vagyonépítés és részvénykiválasztás

22+1 órás komplex tanfolyam ahol a tőzsdei kereskedés és a hosszú távú befektetés alapjait sajátíthatod el. Megismered a tőzsdei ármozgások törvényszerűségeit, megismered a piaci trendeket, megtanulod felismerni a trendfordulókat.

Portfolio Trader online előadás Könyv

A Sikeres Kereskedő - Vételi és eladási pontok, stratégiák, tőzsdepszichológia

Egy tőzsdei könyv, ami nem aranyhalat akar rád sózni, hanem felruház a horgászás képességével, ami a befektetések világában a saját kereskedési módszer kialakítását jelenti.

Videóajánló
Thyssenkrupp hírek

Sikerült a gigaüzlet a német acéliparban

A Thyssenkrupp bejelentette, hogy eladja az acélüzletágának 20 százalékát a Daniel Kretinsky által vezetett energiaholdingnak - a német vállalat már hosszú ideje igyekszik értékesíteni az egységet, ezzel párhuzamosan tárgyalások folynak egy lehetséges 50-50 százalékban tulajdonolt közös vállalat létrehozásáról is.

Közel a magyar-ukrán alku, az OTP ügye is erre utal

Ma nem Brüsszelben, hanem Kijevben üléseznek az uniós külügyminiszterek és ukrán tisztviselők azt jelezték a Politico hétfő reggeli hírlevelének, hogy közel az előzetes alku a magyar és ukrán kormány között az Európai Békekeret 500 millió eurós részletének kifizetéséről, amelyet eddig egyedül Magyarország blokkolt az OTP ukrajnai listázása miatt.

Kulcsfontosságú szövetség alakul Németország és India között

Berlin szorosabbra fűzné Indiával a hadiipari együttműködést - közölte Boris Pistorius német védelmi miniszter újdelhi látogatása során kedden. India egyelőre nem foglalt egyértelműen állást az ukrajnai háborúról, az ország az oroszoktól szerzi be védelmi felszereléseinek jelentős részét, de Újdelhi igyekszik minél inkább csökkenteni ezt a függést.

41 ezermilliárd forintos energiacsomaggal mentenék Németországban a lakosságot és a vállalatokat

Németország egy 96 milliárd eurós, vagyis jelenlegi árfolyamon közel 41 ezermilliárd forintnak megfelelő összegű energetikai tervet valósítana meg, amelynek keretében a háztartások és a kkv-k idén egyhavi gázszámla összegének megfelelő egyszeri kifizetést kapnának, valamint egy olyan mechanizmust is elindítanának, amely márciustól korlátozza az árakat.

110 új munkahelyet teremt a Thyssenkrupp Magyarországon

Bővíti jászfényszarui gyárát a Thyssenkrupp, a mintegy 15 milliárd forintos beruházáshoz az állam 4,7 milliárd forint támogatást nyújt, így elősegítve 110 új munkahely létrehozását – közölte Szijjártó Péter.

Baj van a Rajnán: egyre durvábban akadozik az áruszállítás

A Rajna folyó vízszintje pénteken újabb mélypontra esett, és egyre inkább ellehetetleníti a létfontosságú nyersanyagok folyami szállítását Európa belső részeibe. A német vállalatok különféleképpen reagáltak eddig a Bloomberg összesítése szerint.

Jön a 6G - 2030-ra várják a következő ipari forradalmat

A balatonfüredi BME Tudáscentrumban megtartott Innovációs Nap és Kompetenciavásáron szó volt a 6G technológia kihívásairól és üzleti lehetőségeiről, a világ első távközlési hálózatáról a Holdon, ipari metaverzumról és a nemzetközi kutatói együttműködések és hatékony pályázati partnerségek elősegítéséről.

Világhírű cloud és big data szakértő is jön a BME Innovációs Napjára

Biztonságtudomány,  mesterséges intelligencia,  autonóm rendszerek és  karbonsemleges megoldások a központi témái a BME Felsőoktatási és Ipari Együttműködési Központ (FIEK) által szervezett június 16-ai BME Innovációs Napnak, amit idén a Balatonfüredi Tudáscentrumban rendeznek meg. Az esemény külföldi sztárja, Thierry Klein a Nokia Bell Labs elnöke, aki az ipari együttműködésen alapuló üzleti vállalkozások jövőjéről tart előadást. A kétnapos szakmai rendezvényen részt vesznek az egyetem vezetői és a Műegyetem legfontosabb ipari partnerei is.

Elektromos autózás Magyarországon: nehéz lesz az igazságos átmenet

Az európai elektromos járműgyártás eddigi fejlődése szinten minden ponton ellentmond az ipari forradalmakra, vagy akár az innovációkra vonatkozó hagyományos elképzeléseinknek. Ez utóbbiak alapján a potenciális kereslet és a hagyományos termelés között feszülő hézagot életerős vállalkozások technológiai és termelésszervezési változtatások bevezetése révén elégítik ki. Ehhez esetenként új, bőséges és olcsó természeti erőforrásokat vonnak be, átalakítják a kormányzati és helyi támogató közeget, mintegy kitapossák az új technológiák útját.

Az ország szupergyára épül Borsodban: még Budapestről is vonzó a szakembereknek

A Mol vegyipari transzformációjának zászlóshajója lesz az a jövőre elkészülő, több üzemet magába foglaló komplexum, amelynek jelenleg is zajló építkezésén csaknem háromezer munkás dolgozik. Ez sokat elárul a beruházás nagyságáról, de még ennél is árulkodóbb mutató, hogy a tervek szerint a nagyjából egy év múlva induló poliol-üzem az európai gyártás 10-15 százalékának megfelelő mennyiséget fog kitermelni évente. De hogy hogyan biztosítják a működéshez szükséges több száz szakembert, miért éppen a poliéter poliol gyártás mellett tört lándzsát a Mol-csoport vezetősége, és mi készül egyáltalán ebből a vegyipari alapanyagból, arról a helyszínen tájékozódott a Portfolio.

Startupok dolgozhatnak az autóipar nagyágyúinak kihívásain

Valós kihívásokra innovatív megoldásokat keresnek a járműipar meghatározó szereplői a HIPA és a Design Terminal bootcampjén. A startupok szeptember 19-ig jelentkezhetnek a programra, mely során a hazai vállalkozások is bekapcsolódhatnak a legnagyobb, nemzetközi cégek munkájába - tájékoztatta a Portfolio-t a Design Terminal.

Újabb nemzetközi bérlő érkezik a Gizella Loft irodaházba

Hosszú távú bérleti szerződést kötött a TK Elevator egy több mint kétezer négyzetméter alapterületű irodaterületre a WING tulajdonában álló Gizella Loft irodaházban. Az új irodaterületek átadására várhatóan 2021 őszén kerül majd sor.

Magára talált a magyar járműipar - A koronavírus-járvány kockázatokra és lehetőségekre egyaránt rávilágított

A koronavírus-járvány okozta sokk után végbement a visszarendeződés a magyar járműiparban, az egyes szereplők között viszont különbségek tapasztalhatók abban a tekintetben, hogy sikerült-e elérniük a pandémia megjelenése előtti termelési szinteket, vagy sem. A járvány váratlan megjelenése egyértelműen rávilágított a beszállítói láncok gyenge pontjaira, a szigorú költségkontroll és az idő rövidsége viszont nem tette lehetővé azok sokak által várt rövidítését. Az Ipar 4.0 vívmányainak alkalmazása viszont még inkább előtérbe került, annál is inkább, mert a várakozások szerint a jövőben egyre fontosabb szerepet játszanak majd a magyarországi autóipari vállalatok versenyképességének megőrzésében. A jövő legnagyobb kihívása pedig a gyártás biztosítása lesz, ugyanis a globális chiphiány negatívan érinti az autóipari vállalatokat és ez várhatóan az előttünk álló években is fennmarad. Többek között ezek a megállapítások hangzottak el a Portfolio és a Magyar Gépjárműipari Egyesület (MAGE) közös szakmai konferenciáján.

A chiphiánynál nincs égetőbb problémája a magyar járműiparnak - Egy kis szerencsével viszont nagyon jó év lehet 2021

A koronavírus-járvány arra kényszeríti a magyar járműipart, hogy hihetetlen ütemben alkalmazkodjon a kihívásokhoz. Ebben a borzasztóan nehéz működési környezetben a pandémia előtti termelési szinteket ugyan sokesetben még nem sikerült elérni, viszont erős kereslet tapasztalható a szektor termékei iránt. Az erőteljes növekedés legnagyobb gátja az ellátási lánc kiszámíthatatlansága, a világban tapasztalható chiphiány, amely a hazai járműipar teljesítményére is hatással van. Többek között ezek derültek ki abból az exkluzív körinterjúból, amelyet a június 15-én megrendezésre kerülő Járműipar 2021 konferencia résztvevőivel, Marc Ecksteinnel, Kis Istvánnal és Krisztián Róberttel készített a Portfolio.

Az üzleti siker az innováción múlik - az pedig az egyetemen kezdődik

Hogyan befolyásolta a koronavírus-járvány az egyetem és nagyvállalati partnereinek együttműködését, közös fejlesztéseiket? Az innovációkat tekintve mi az, amiben üzleti lehetőség rejlik a jelenlegi piaci helyzetben, mit keresnek most a befektetők? Dr. Lengyel Lászlóval, a BME Felsőoktatási és Ipari Együttműködési Központ (FIEK) igazgatójával, valamint Dr. Charaf Hassannal, a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar dékánjával többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk.

Önnek nincs realtime adat előfizetése
Előfizetek

Visszajelzés

Kérdésed van? Hibát találtál? Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Tovább az űrlapra
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Eljöhet a benzinkutak bosszúja