Erősíti a márkanövekedést a dunnhumby és a Tesco partnersége (x)

Hogyan járul hozzá a Connect Media a marketingköltések optimalizálásához és segíti elő a márkastratégia megvalósulását?
A dunnhumby stratégiai folyamata, az általa kezelt adatokból származó szerteágazó tudás, valamint a képessége, hogy több csatornában is szolgáltasson médiamegjelenést, több mint 25 éve jelent versenyelőnyt az olyan ügyfelek számára, mint a Tesco, a Coca-Cola, és a Procter & Gamble. Minden a vásárlói viselkedés mély megértésén alapszik. Ez a tervezési fázissal kezdődik, amely során megértjük a vásárlókat, a szokásaikat, majd a további kifinomult adatelemzés eredményeképpen releváns, az adott márka céljait szolgáló médiakampányt alkotunk.
A Connect Mediát már bevezették Európa és Ázsia néhány országában. Hogyan tudja az új szolgáltatás támogatni a vállalatokat és növelni márkáik in-store teljesítményét hosszú távon?
Amikor egy vállalat felülvizsgálja költségvetését, elsőként gyakran a marketingköltséget csökkenti. Ennek oka, hogy a felsővezetői szintű döntéshozók előtt gyakran nem bizonyított, hogy miként járulnak hozzá a marketingköltések az eredményességhez. A Connect Media specifikus, mély ismeretet ad az adott márkáról, hatékonyságát világszerte értékelik, különösen a felsővezetői szintű döntéshozók. Összeköti a célokat - például az eladást - egy, a lehető legjobb eredményt hozó, vásárlóiviselkedés-elemzés alapján összeállított médiacsomaggal, majd részletesen méri és elemezi az adott tevékenység hatását. Ez a marketingszakemberek számára értékes betekintést ad a kampány teljesítményébe és lehetővé teszi számukra, hogy a megérzések helyett, adatokon alapuló döntést hozzanak.
Mennyire hatékonyak a Connect Media kampányok? A különböző piacokon végzett esettanulmányaik némelyike kétszámjegyű növekedést, magas megtérülést és a vásárlók költséghatékony elérését mutatja, különösen a TV-kampányokkal összehasonlítva.
Ez a kampány felépítésén és az ügyfél által használni kívánt médiamixen múlik. Mi minden esetben az ügyfél konkrét céljaihoz igazodó csomagot javaslunk. Kiváló referenciák és esettanulmányok állnak rendelkezésünkre a világ minden tájáról, és szeretnénk a sajátjainkat is felépíteni.
Hogyan lett a Tescóval való partnerség az alapja annak a kiskereskedelemben egyedülálló, innovatív megoldásnak, mely növeli a márka iránti hűséget és annak forgalmát? Ez különbözik más ügynökségek által szolgáltatott in-store kampányoktól?
A Tescóval több mint 8 éve kötöttünk partnerséget Közép-Európában, ami alatt kiemelkedő analitikai eszközöket hoztunk létre, több mint 6 millió közép-európai (magyar, lengyel, cseh és szlovák) Tesco klubkártyatulajdonos vásárlói viselkedésén alapuló elemzés alapján.
A Tesco egyes kategóriákra vonatkozó terveivel összehangoltan, a legjobb időzítést javasoljuk az adott kampányhoz, és a klubkártya adatait használva találjuk meg a leghatékonyabb üzleteket. Változatlanul magas minőségű nyomdai szabványok, profi installáció és gyors megvalósítási riport biztosítja, hogy a lehető legtöbb vásárló lássa, a lehető legjobban megvalósított kampányt.
Végül, a kampány részletes elemzése - amely szintén a vásárlók aktuális viselkedésén alapul - segít megérteni a vásárlók visszajelzéseit, így optimalizálva a következő aktivitások tervét.
Ki dolgozhat a Connect Mediával? A szolgáltatás Közép-Európában csak a Tesco szállítói számára érhető el?
Az új szolgáltatást a Tesco szállítóinak szánjuk és három eseményen mutatjuk be, ahol a szállítóknak lehetőségük lesz azt működés közben is megismerni.
Ezzel párhuzamosan találkozunk a legfontosabb szállítókkal, hogy megértsük azok igényeit és megismertessük velük az új lehetőséget. Hiszünk az ügyfelekkel való partneri együttműködésben és a személyre szabott ajánlatokban - és pontosan ilyen módon fogjuk működtetni a Connect Mediát is.

(x)
Elmondta a NATO egyik legerősebb hatalma, meddig tarthat az ukrajnai háború – Új stratégia kellene a Nyugat számára?
Interjút adott a török elnök.
Legmagasabb készültségben a keleti nagyhatalom: hamarosan lecsap a Ragasa
Megemelkedik a tengerszint is.
Itt az idő iPhone-t venni! - De nem is az új telefon az igazán nagy dobás
Mutatjuk az újdonságokat.
Kongatja a vészharangot a NATO-tagállam: rések vannak az EU védelmében, móresre kell tanítani Moszkvát
A megoldás Ukrajna bevonása lehet az új megaprojektbe?
Legalább októberig állnak a Jaguar Land Rover gyárai egy súlyos kibertámadás miatt
A beszállítókra nézve is komoly következményei vannak a leállásnak.
Pusztító koktél villámaszályok és hőhullámok
A villámaszályok a klímaváltozás egyik legaggasztóbb jelenségei közé tartoznak, amelyek hatását a szélsőséges hőség drámaian felerősíti.
Közel fél millió Ft jóváírást is kaphatsz az Otthon Start mellé
Az Otthon Start hitel egy kedvező kamatozású támogatott kölcsön, amit az első lakásszerzők használhatnak ki. Már az első hetekben kiderült, hogy egy ilyen támogatott hitelnél is komoly verse
Jóváhagyta az Európai Parlament a karbonvám (CBAM) módosításokat
A CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism, karbonvám) kötelezettségek teljesítésének átmeneti időszaka 2025 végén lezárul. Az Európai Bizottság az eddigi tapasztalatok alapján szükségesnek

Az AI nyertesei és vesztesei: Magyarország hátulról az ötödik
A mesterséges intelligencia rohamos terjedése alapjaiban formálja át a gazdasági növekedésről szóló várakozásokat. Cikkünkben bemutatjuk, hogy az AI milyen csatornákon keresztül járulhat ho

Végre egy komoly grafikon
Máris hiányoznak a habkönnyű témák. Nyáron a klímagyilkos Buksiról, a pisztáciáról, a metánt pöfögő marhákról szóltak a hírleveleink - kis cuki témákról, amik nem kavarják... The po

Közép-Európát az összevisszasága teszi alkalmazkodóképessé
Közép-Európa túlélését pont az a töredezettség, autonómiavágy és sokértelműség biztosítja, amit szeretünk benne és amit sokszor fejlődése korlátának tekintünk. Közép-Európa sajá
A társasági adó egy érdekes állatfaj
Az elmúlt héten élénk párbeszéd és találgatás indult az esetleges TAO-emelésről, ezért megkérdeztük Regős Gábort, a Gránit Alapkezelő vezető közgazdászát - lentebb a válaszai. The po
És a tengeralattjárókat ki fogja szabályozni?
E heti adásunkban mi úszunk, a tengeralattjárók viszont elsüllyednek. Szabó Dávid meg szakért. Valamelyest. Milyen platformokon találjátok még meg? A HOLD After Hours podcastek megtalálhatók..


Tőzsdei túlélőtúra: Hogyan kerüld el a leggyakoribb kezdő hibákat?
A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.
Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!
A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod
Semmi sem állítja meg a forint dicsőséges menetelését?
Lehet még erősebb a hazai fizetőeszköz?
Szinte naponta hagyják abba a tejtermelést a kis tehenészetek
2800-3000 gazdaság maradt a tízezres nagyságrendből.
Megjött az év egyik legjobban várt döntése – Mit várhatnak ettől a befektetők?
Jöhet a kamatcsökkentési ciklus?
