Erősíti a márkanövekedést a dunnhumby és a Tesco partnersége (x)

Hogyan járul hozzá a Connect Media a marketingköltések optimalizálásához és segíti elő a márkastratégia megvalósulását?
A dunnhumby stratégiai folyamata, az általa kezelt adatokból származó szerteágazó tudás, valamint a képessége, hogy több csatornában is szolgáltasson médiamegjelenést, több mint 25 éve jelent versenyelőnyt az olyan ügyfelek számára, mint a Tesco, a Coca-Cola, és a Procter & Gamble. Minden a vásárlói viselkedés mély megértésén alapszik. Ez a tervezési fázissal kezdődik, amely során megértjük a vásárlókat, a szokásaikat, majd a további kifinomult adatelemzés eredményeképpen releváns, az adott márka céljait szolgáló médiakampányt alkotunk.
A Connect Mediát már bevezették Európa és Ázsia néhány országában. Hogyan tudja az új szolgáltatás támogatni a vállalatokat és növelni márkáik in-store teljesítményét hosszú távon?
Amikor egy vállalat felülvizsgálja költségvetését, elsőként gyakran a marketingköltséget csökkenti. Ennek oka, hogy a felsővezetői szintű döntéshozók előtt gyakran nem bizonyított, hogy miként járulnak hozzá a marketingköltések az eredményességhez. A Connect Media specifikus, mély ismeretet ad az adott márkáról, hatékonyságát világszerte értékelik, különösen a felsővezetői szintű döntéshozók. Összeköti a célokat - például az eladást - egy, a lehető legjobb eredményt hozó, vásárlóiviselkedés-elemzés alapján összeállított médiacsomaggal, majd részletesen méri és elemezi az adott tevékenység hatását. Ez a marketingszakemberek számára értékes betekintést ad a kampány teljesítményébe és lehetővé teszi számukra, hogy a megérzések helyett, adatokon alapuló döntést hozzanak.
Mennyire hatékonyak a Connect Media kampányok? A különböző piacokon végzett esettanulmányaik némelyike kétszámjegyű növekedést, magas megtérülést és a vásárlók költséghatékony elérését mutatja, különösen a TV-kampányokkal összehasonlítva.
Ez a kampány felépítésén és az ügyfél által használni kívánt médiamixen múlik. Mi minden esetben az ügyfél konkrét céljaihoz igazodó csomagot javaslunk. Kiváló referenciák és esettanulmányok állnak rendelkezésünkre a világ minden tájáról, és szeretnénk a sajátjainkat is felépíteni.
Hogyan lett a Tescóval való partnerség az alapja annak a kiskereskedelemben egyedülálló, innovatív megoldásnak, mely növeli a márka iránti hűséget és annak forgalmát? Ez különbözik más ügynökségek által szolgáltatott in-store kampányoktól?
A Tescóval több mint 8 éve kötöttünk partnerséget Közép-Európában, ami alatt kiemelkedő analitikai eszközöket hoztunk létre, több mint 6 millió közép-európai (magyar, lengyel, cseh és szlovák) Tesco klubkártyatulajdonos vásárlói viselkedésén alapuló elemzés alapján.
A Tesco egyes kategóriákra vonatkozó terveivel összehangoltan, a legjobb időzítést javasoljuk az adott kampányhoz, és a klubkártya adatait használva találjuk meg a leghatékonyabb üzleteket. Változatlanul magas minőségű nyomdai szabványok, profi installáció és gyors megvalósítási riport biztosítja, hogy a lehető legtöbb vásárló lássa, a lehető legjobban megvalósított kampányt.
Végül, a kampány részletes elemzése - amely szintén a vásárlók aktuális viselkedésén alapul - segít megérteni a vásárlók visszajelzéseit, így optimalizálva a következő aktivitások tervét.
Ki dolgozhat a Connect Mediával? A szolgáltatás Közép-Európában csak a Tesco szállítói számára érhető el?
Az új szolgáltatást a Tesco szállítóinak szánjuk és három eseményen mutatjuk be, ahol a szállítóknak lehetőségük lesz azt működés közben is megismerni.
Ezzel párhuzamosan találkozunk a legfontosabb szállítókkal, hogy megértsük azok igényeit és megismertessük velük az új lehetőséget. Hiszünk az ügyfelekkel való partneri együttműködésben és a személyre szabott ajánlatokban - és pontosan ilyen módon fogjuk működtetni a Connect Mediát is.

(x)
Lepusztult gyárépületek helyén lakások épülhetnek Óbudán
Új gyalogoshíd is épülhetne a Szigetre.
Fenyegető üzenetet küldött Moszkvának Trump erős embere: akár a támadásban is segítenék Ukrajnát
Marco Rubio szerint az elnök türelme nem végtelen.
Így úszhatja meg az újabb összeomlást az ismert válságország
Meglepő helyről kapott segítséget a láncfűrészes elnök.
Szakértőként tetszelgő lobbisták miatt maradhatnak a szervrendszerben megragadó vegyületek
Olyan tanácsadókon múlhatott az EU-s szabályozás, akik egyébként a betiltandó szert használó cégeknek is dolgoztak.
Új finanszírozási utak a vidéki vállalkozásoknak - Kecskeméten folytatódott Portfolio és a KAVOSZ programsorozata
A Portfolio és a KAVOSZ közös országjárásának második állomásán jártunk.
Semmiből jött a váratlan fordulat - Ukrajna most már biztosan megnyeri a háborút?
Vége a mismásolásnak - Most mi következhet?
Az Otthon Start az új dubai csoki? - Az ingatlanosok szerint nem sokáig fog élni
Az államtitkár szerint viszont nincs időbeni korlátja a programnak.
KlimaKover - megoldás a közterek hűtésére?
Energiatakarékos és fenntartható technológia a városi hőhullámok enyhítésére.
Megsarcolja az OTP a Revolut bankkártyákat?
Szeptember 19-től az OTP Bank új díjat vezetett be, ami a külföldi bankok által kibocsátott bankkártyákat terheli abban az esetben, ha a kérdéses plasztikkal az OTP Bank bankautomatájából ves
Pusztító koktél villámaszályok és hőhullámok
A villámaszályok a klímaváltozás egyik legaggasztóbb jelenségei közé tartoznak, amelyek hatását a szélsőséges hőség drámaian felerősíti.
Az AI nyertesei és vesztesei: Magyarország hátulról az ötödik
A mesterséges intelligencia rohamos terjedése alapjaiban formálja át a gazdasági növekedésről szóló várakozásokat. Cikkünkben bemutatjuk, hogy az AI milyen csatornákon keresztül járulhat ho

Hogyan finanszírozzuk ma a vállalkozásunkat?
A jelenlegi gazdasági környezetben - emelkedő változó kamat környezetok, szűkülő hitelkeretek, lassuló növekedés és fokozódó piaci bizonytalanság mellett - a vállalatfinanszírozás strat

Végre egy komoly grafikon
Máris hiányoznak a habkönnyű témák. Nyáron a klímagyilkos Buksiról, a pisztáciáról, a metánt pöfögő marhákról szóltak a hírleveleink - kis cuki témákról, amik nem kavarják... The po

Közép-Európát az összevisszasága teszi alkalmazkodóképessé
Közép-Európa túlélését pont az a töredezettség, autonómiavágy és sokértelműség biztosítja, amit szeretünk benne és amit sokszor fejlődése korlátának tekintünk. Közép-Európa sajá
A társasági adó egy érdekes állatfaj
Az elmúlt héten élénk párbeszéd és találgatás indult az esetleges TAO-emelésről, ezért megkérdeztük Regős Gábort, a Gránit Alapkezelő vezető közgazdászát - lentebb a válaszai. The po


Semmi sem állítja meg a forint dicsőséges menetelését?
Lehet még erősebb a hazai fizetőeszköz?
Szinte naponta hagyják abba a tejtermelést a kis tehenészetek
2800-3000 gazdaság maradt a tízezres nagyságrendből.
Megjött az év egyik legjobban várt döntése – Mit várhatnak ettől a befektetők?
Jöhet a kamatcsökkentési ciklus?
Tőzsdei túlélőtúra: Hogyan kerüld el a leggyakoribb kezdő hibákat?
A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.
Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!
A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod