Effie Awards Hungary 2024 - rangos gálán adták át a díjakat (x)
Prémium

Effie Awards Hungary 2024 - rangos gálán adták át a díjakat (x)

PR cikk

A Telekom „Bajnokok Ezrei” AI rendszerrel támogatott, de az emberi teljesítményen keresztül inspiráló kampánya a 2024-es hazai Effie versenyének győztese: a két Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a Magyar Telekom és a Mito alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is.

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfő este ismét a Budavári Lovardában tartott nagyszabású gálán,  23. alkalommal tartották meg a hatékonysági verseny díjazottjainak kihirdetését. A zsűri értékelése alapján a döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 6 Arany, 6 Ezüst, 14 Bronz és 33 Finalist díjas alkotás született. Az Effie-re csak eredményes kampányokkal lehet és érdemes nevezni, így már a döntőbe jutás is komoly elismerést jelent!

A teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Effie magyarországi versenyének kétfordulós zsűrijében, valamint a Platina díj zsűrijében ezúttal is mintegy 100 zsűritag, iparágunk elismert szaktekintélyei foglaltak helyet, akik az Effie nemzetközi standard szabályrendszere alapján értékelték a beérkezett pályaműveket. Az értékelés folyamatát és az eredmény kialakulását közjegyző felügyelte.

A Magyar Telekom „Bajnokok Ezrei” 2 Arany Effie díját Big Marketing Idea és a Branded Content kategóriában nyerte el, melyeken a Mito dolgozott a Wavemaker közreműködésével.

Szintén Arany Effie-t érdemelt a Diageo/Zwack Unicum Nyrt. Johnnie Walker – Lépj a változásért! kampánya Big Marketing Idea kategóriában, melyen a PHD dolgozott és a Publicis Groupe Hungary társügynökségként vett részt.

Arany Effie-t kapott a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok / Egyéb kategóriában a Radnóti Miklós Színház, Radnóti – utolsó osztálykirándulás c. nevezése, melyet a Publicis Groupe Hungary készített a Mindminers Collective és a 235 Film közreműködésével.  

Szolgáltatások/Telekom kateriában a Vodafone / Vodafone karácsony – A két játékboltos kapott Arany Effie-t, melyet a BOLD jegyez; társügynökségével, a CARAT Hungary-val közösen.

Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány idén Társadalmi célú kampányok – Non-profit szervezetek / 1%-os kampány kategóriában kapott Arany Effie-t az OMSZA 1% 2023 c. pályaműve, amit a Human Dialog és az Intren jegyez.

A Platina Zsűri az Arany nyertesek közül egyhangú döntéssel a Magyar Telekom, a Big Marketing Idea kategóriában nyert „Bajnokok Ezrei” c. nevezésének ítélte oda a legjobbak közül is a legjobbnak járó elismerést. Indoklásuk szerint a nyertes pályamű az egészséges életmód/testmozgás melletti elköteleződés hosszú évek óta épített mondanivalóját és platformját újszerű inspirációval fűszerezte - a tömegsportolók sikerélményét és elismerését középpontba helyezve. A hatékony elérést egy komplex megközelítés segítette, amelyet a vállalati stratégia, a márka, s szolgáltatási paletta és a technológiai tuning innovatív és előremutató integrált használatával tette skálázhatóvá.

Az idei versenyen elért helyezéseik alapján a legeredményesebb Megbízók:

Magyar Telekom (Platina Effie, 2 Arany, 1 Ezüst, 2 Bronz, 1 Finalist), Országos Mentőszolgálat Alapítvány (1 Arany, 2 Bronz),  Diageo (1 Arany, 1 Bronz) lettek. Az Effie2024 „Év Megbízója” címet a Magyar Telekom nyerte el.

Az ügynökségi sorrend: Mito (Platina Effie, 2 Arany, 2 Bronz, 1 Finalist -társügynökség), Wavemaker ( Platina Effie - társügynökség, 2 Arany -  társügynökség, 1 Ezüst, 1 Bronz, 2 Bronz – társügynökség, 4 Finalist), Publicis Groupe Hungary (1 Arany, 1 Arany -  társügynökség, 2 Bronz, 1 Bronz – társügynökség, 1 Finalist). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet a Mito érdemelte ki.

(A pontszámítás a mindenkori nemzetközi standard Effie Index pontrendszere alapján történik.)

Az Effie szervezői ezúton is gratulálnak minden további díjazottnak, köszönetüket fejezik ki a nevezőknek, zsűritagoknak és az Effie támogatóinak.

AWARDING IDEAS THAT WORK®

Az 55 éve alapított, a világ több mint 50 országában megrendezésre kerülő reklámhatékonysági versenyt Magyarországon 2002 óta szervezi az IAA Hungary (Reklám Világszövetség Magyarországi Tagozata) és a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége). A nevezés és a pályaművek értékelése az Effie Worldwide standard szabályrendszere és iránymutatásai alapján zajlik. Az Effie megkérdőjelezhetetlen szakmai elismertsége többek között a széles iparági tudásra épülő alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizésnek köszönhető.

Effie Awards Hungary 2024 támogatói és együttműködő partnerei: ATMEDIA, MASTERCARD, PUBLIMONT, ADDIG, ADS INTERACTIVE

Portfolio.hu, onBRANDS, mmonline, Digital Hungary, Oázis, Visual Creative, Apple PS

További információ: www.effie.hu; iaahun@iaabudapest.hu; csizmadia.diana@maksz.com

Díjazott alkotások 2024

Leghatékonyabb Megbízók 2024

Leghatékonyabb Ügynökségek 2024

Zsűritagok listája 2024

logok_effie

(x) 

Holdblog

Többet katonára, mint oktatásra

A szokásos hétfői Agyviharon került elénk ez a grafikon, sokat nem is kell rajta magyarázni. Az ábra azt mutatja, hogy az egyes államoknak mekkora a... The post Többet katonára, mint oktatásra a

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Meglépte Donald Trump, amitől Moszkva a legjobban félt - Itt van a fordulat a háborúban?
Portfolio Sustainable World 2025
2025. szeptember 4.
REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum
2025. szeptember 17.
Portfolio Future of Finance 2025
2025. szeptember 18.
Portfolio Private Health Forum 2025
2025. szeptember 30.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Díjmentes online előadás

Limit, Stop, vagy Piaci? Megbízások, amikkel nem lősz mellé!

Ismerd meg a tőzsdei megbízások világát, és tanulj meg profin navigálni a piacokon!

Interaktív online előadás

Warren Buffett helyett én: Kezdők útmutatója a befektetéshez

Fedezd fel a befektetés világát úgy, ahogy még sosem! Ez a webinárium egyszerűen és érthetően mutatja be az alapelveket, amelyekre még a legnagyobb befektetők, mint Warren Buffett is esküsznek.

Ez is érdekelhet