Megvéd minket az EU, a Google pedig súlyos vagyont bukhat el ezen
Május 25-e, vagyis az unió adatvédelmi rendeletének élesbe váltása után minden egyes felhasználó adatait már a kezdetektől nagyon bizalmasan és célhoz kötötten szabad csak kezelni. Emiatt kevésbé lesznek hatékonyak a Google hirdetései, ami az eredményekre is kihatással lesz.
A Deutsche Bank elemzői egy hipotetikus esetet hoztak fel példaként. A Google bevételeinek mintegy harmada érkezik Európából, a GDPR miatt azonban az európai felhasználók kb. 30 százaléka nem fogja május 25 után megosztani adatait a Googlelel. Ez a Deutsche Bank elemzői szerint 20 százalékkal csökkentheti a Google hirdetéseinek hatékonyságát, és ezáltal 2 százalékkal, mintegy 9,3 milliárd dollárral csökkenheti a Google anyavállalatának bevételét.
Az adatvédelmi hatóságok ráadásul korábban nem látott mértékű, akár a bevételek 4 százalékára, 20 millió euróra rúgó bírságokat is kiszabhatnak, ha egy adatokat kezelő cég visszaélést követ el, vagy hanyagul jár el.
(Business Insider)
Putyin: Ha az USA ezt meglépi, tönkremennek az orosz-amerikai kapcsolatok
Súlyos következményei lehetnek a fegyverszállításnak.
Radikális változás jöhet az eurózónában: az EKB kénytelen lehet meghozni ezt a döntést
Az EKB volt kutatási főigazgatója szerint nagy szükség van az euró stablecoinokra.
Az ukrán titkosszolgálat szerint Kína műholdas adatokat szolgáltat Oroszországnak az ukrán célpontokról
Állítólag ezek segítik pontosabb végrehajtani a rakétatámadásokat.
Kiderült az igazság a dollár várt bukásáról
A Trump-hatás egészen nem várt fordulatot hozott.
Így kezdj bele a tőzsdei grafikonelemzésbe! – díjmentes online előadás
Gyakorlati, hasznos, érthető
Könnyebben kaphatnak Otthon Start hitelt egyes vállalkozók
Egy társadalmi egyeztetésre bocsátott jogszabály alapján az átalányadózók egy része és az őstermelők könnyebben kaphatnak Otthon Start hitelt. Ugyanis a ezen támogatott hitelnél a bankoknak
Burgonyaválság a láthatáron: így hat a globális felmelegedés az élelmiszer-ellátásra
A klímaváltozás már nem a jövő problémája a mezőgazdaság területén sem. Kína kutatólaboratóriumaiban már most kísérletekkel mutatják ki, hogy milyen következmén
Vidéken még maradt valaki?
E heti vendégünk Móricz Dani és Cser Tamás. Milyen platformokon találjátok még meg? A HOLD After Hours podcastek megtalálhatók a Spotify, YouTube, Apple Podcast, Google Podcas

Minden jónak vége lesz egyszer?
A világ egyik kellemetlensége, hogy folyamatosan változik. Ugyan sokan örülhetnek is ennek, hiszen kevesen tudják ugyanazt a játékot játszani 40-70-100 éven keresztül, azonban megvan ennek a kom
EU Bíróság ítélete a közösségi értékesítésről
A közelmúltban egy érdekes ítélet született az Európai Unió Bíróságán (EUB), amely iránymutatást adhat a közösségi értékesítések és az exportértékesítések áfamentességének meg

A rézszektor és a Trump-adminisztráció vámjai
Az Egyesült Államok saját réz kitermelése és újrahasznosítása a belső szükséglet felét fedezi, a fennmaradó mennyiség importból származik.
A kutatói indikátor kritikus pontjai és a biztos megoldás
A GINOP PLUSZ-2.1.1-21 közleménye pontosítja az RCO06 indikátort, és elérhetővé teszi az FTE-nyilatkozat kötelező Excel-sablonját. A benyújtás feltétele a szabályszerűen kitöltött sablon.

Drága a forint vagy csak mi érezzük annak?
Sokan panaszkodnak az utóbbi időben, hogy Magyarország nagyon drága hellyé vált, külföldön a nyaralás alatt olcsóbb volt az élet. Az ilyen típusú észrevételek döntően szubjektív... The p


Divat vagy okosság? ETF-ek és a passzív befektetések világa
Fedezd fel az ETF-ek izgalmas világát, és tudd meg, miért válhatnak a befektetők kedvenceivé!
Tőzsdézz a világ legnagyobb piacain: Kezdő útmutató
Bemutatjuk, merre érdemes elindulni, ha vonzanak a nemzetközi piacok, de még nem tudod, hogyan vágj bele a tőzsdézésbe.
Megmentették a magyar költségvetést, de mire lesz ez elég?
Egyszeri tételek javították a számokat.
Előttünk hever az aranyat érő termék, de kevesen hajolnak le érte
A terület eddig jobbára kiaknázatlan maradt, aminek egyik oka az összefogás hiánya.
Magyar piactól a világmárkákig: így hangolják újra a BDPST Konceptet
Márton Szabolcs márkafejlesztési és stratégiai igazgatót kérdeztük.
