Meglepő változást jelentett be a Netflix

Meglepő változást jelentett be a Netflix

A Netflix jelentősen túlszárnyalta az elemzői várakozásokat az első negyedévben, amit az áremelések és a sikeres műsorkínálat támogatott. Volt viszont egy érdekes változás a gyorsjelentésben: ezentúl nem közli előfizetői számát a Netflix, ami eddig a cég teljesítményének fontos mutatója volt - jelentette a Bloomberg.

Nagy csapás éri a Google-t: jöhet a feldarabolás?

Nagy csapás éri a Google-t: jöhet a feldarabolás?

Egy amerikai bíróság megállapította, hogy a Google törvényellenesen uralta az online hirdetési technológia két piacát, ez pedig utat nyithat a vállalat hirdetési üzletágának feldarabolása előtt.

Váratlan lépést jelentett be az ingatlanportál

Váratlan lépést jelentett be az ingatlanportál

Új szabályokat vezet be az ingatlanok hirdetésére vonatkozóan platformjain az amerikai Zillow Group, ami tovább élezi a konfliktust a Compass ingatlanközvetítő óriással a lakáseladások kapcsán - közölte a Bloomberg.

Most érdemes beszállni: robbanás előtt a retail média piac

Most érdemes beszállni: robbanás előtt a retail média piac

A retail média itt van és itt fog maradni, a következő időszakban pedig öt-hatszoros költésnövekedést generálhat. Noha a siker kulcsa továbbra is egy kiegyensúlyozott médiamix használata, a kereskedőknek meg kell érteniük, hogy bizonyos szempontból tartalomelőállító szerepkört töltenek be. A Portfolio RETAIL DAY 2025 konferencián szakértők részletesen vitatták meg a szegmens lehetőségeit és kihívásait.

Elon Musk eladja az X-et, de nem megy messzire a közösségi médiaplatform

Elon Musk eladja az X-et, de nem megy messzire a közösségi médiaplatform

Elon Musk techmilliárdos bejelentette, hogy mesterséges intelligenciával foglalkozó vállalata, az xAI 45 milliárd dollárért megvásárolja az X közösségi média platformot, amelynek értéke így 33 milliárd dollárra tehető a 12 milliárd dolláros adósságteher levonása után - tudósított a CNN.

Itt a Facebook újítása, ennek sokan örülhetnek

Itt a Facebook újítása, ennek sokan örülhetnek

A Meta visszatér a gyökerekhez: a Facebook új Barátok fülére kattintva ismét az ismerősök bejegyzései kerülnek előtérbe a javasolt tartalmak helyett. Az új funkció egyelőre az Egyesült Államokban és Kanadában érhető el - tudósított a Cnbc.

Meglepte az elemzőket a Tencent

Meglepte az elemzőket a Tencent

A Tencent az elemzői várakozásokat felülmúló negyedik negyedéves eredményeket ért el, amit elsősorban a játék- és hirdetési bevételek növekedése hajtott. A kínai technológiai óriás jelentősen növelte tőkeberuházásait a mesterséges intelligencia területén, hogy felvegye a versenyt olyan riválisokkal, mint az Alibaba - írta meg a Cnbc.

Sosem látott lassulás jöhet az Amazonnál

Sosem látott lassulás jöhet az Amazonnál

A várakozásokat meghaladó bevétel- és profitszámokat közölt az Amazon a negyedik negyedévre vonatkozóan, azonban a vállalat előrejelzése csalódást keltő volt, és elég ahhoz, hogy az árfolyamot 4 százalékos mínuszba üssék a zárás utáni kereskedésben. A folyó negyedévre vonatkozó előrejelzés alapján lehetséges, hogy történetének leglassabb bevételnövekedésével néz szembe a cég.

Rekordszámú új előfizető és áremelés a Netflixnél

Rekordszámú új előfizető és áremelés a Netflixnél

A Netflix rekordszámú új előfizetőt szerzett a negyedik negyedévben, megerősítve vezető pozícióját a streaming piacon. A vállalat közel 19 millió új felhasználóval bővítette bázisát, így globálisan előfizetőinek száma megközelítette a 302 milliót. A kiemelkedő teljesítmény hátterében a népszerű sorozatok, az élő sportközvetítések és egyedi események állnak.

Úgy néz ki, az utolsó utáni pillanatban mégis megússza a TikTok

Úgy néz ki, az utolsó utáni pillanatban mégis megússza a TikTok

Donald Trump megválasztott amerikai elnök valószínűleg 90 nap haladékot ad a TikTok betiltására vagy értékesítésére, ami azt jelenti, hogy vasárnap megszünteti majd a közösségi oldal az amerikai szolgáltatását, majd hétfőn ismét visszaáll – tudta meg a CNN.

Nagy változás előtt állnak a webáruházak

Nagy változás előtt állnak a webáruházak

A hazai e-kereskedelmi szektor jelentős kiaknázatlan potenciállal rendelkezik a retail média területén. A magyar webáruházaknak csupán 13,5%-a kínál ilyen szolgáltatásokat, ami messze elmarad a nemzetközi trendektől - írja közleményében a PwC Magyarország, amely az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről. Ezzel a témával is foglalkozunk majd a Retail Day 2025 konferencián

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Borzasztó rossz GDP-adat érkezett! Ismét visszaesett a magyar gazdaság
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.