A személyszállítási törvény is új passzusokkal bővült, a 2023-as költségvetési törvényhez benyújtott kormánypárti módosító javaslatcsomagban olyan rendelkezéseket rejtették el, ami lehetővé teszi, hogy a fővárosi közösségi közlekedést is államosítsák. Pontosabban egy úgynevezett végső menedékes szolgáltató veheti át a járműveket és az infrastruktúrát, amennyiben a helyi közösségi közlekedési közszolgáltatás ellehetetlenül forráshiány miatt - írja a Népszava.
Újabb részleteket osztott meg a H6-os és H7-es hévek Kálvin-térig való bekötéséről a tervező konzorcium egyik tagja, a Főmterv Zrt. a Magyar Építőknek. A tervek szerint a két hév-vonal a Közvágóhíd állomás előtt fonódnának össze már térszint alatt, majd innen egy vonal megy tovább a Kálvin térig. A tervezés azonban jelentős problémákat vet fel, hiszen a tervezett nyomvonal feletti terület sűrűn beépített és sok műemléki épület is található itt.
Ma reggel írtuk meg a legfrissebb közlöny alapján, hogy a Technológiai és Ipari Minisztérium alatt megalakul a Nemzeti Közlekedési Központ Nonprofit Zrt. (NKK). A listán nem szerepelt a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) így vélelmezni lehetett, hogy a BFK feladatait Vitézy Dávid vezetésével az új szervezet veszi át. Most megérkezett a hivatalos közlemény ennek kapcsán a TIM-től, vagyis a Technológiai és Ipari Minisztériumtól, amiből az is kiderült, hogy Vitézy Dávid, szakterületi államtitkár a tervek szerint átmenetileg vezeti csak az NKK-t.
Bizakodóak az iparági vezetők.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Távozik a guru a Berkshire Hathaway éléről.
Nyitrai Győzővel, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.
A jelenlegi adatok szerint sereghajtók vagyunk az EU-ban.