Előfizetői tartalom

Óriási változás érik a kiskereskedelemben – Teljesen átalakul az Auchan

A hazai kiskereskedelmi piac nehéz éveken van túl: a járványok, majd a vágtató infláció alapjaiban formálta át a vásárlói szokásokat, és a volumen még mindig nem érte el a pandémia előtti szintet. A diszkontláncok látványos térnyerése új válaszokat követel a hagyományos szereplőktől. Az Auchan stratégiát vált: új üzletformátumokat tesztel, a hipermarketjeit megújítja, illetve új boltokat nyit ott, ahol még nincsenek jelen. A francia-magyar lánc célja, hogy dinamikusabb növekedési pályára álljon, és erősítse piaci pozícióit. A kihívásokról, válaszokról és a kiskereskedelem jövőjéről Vincze Gézával, az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatójával beszélgettünk, aki március óta vezeti a vállalatot és azóta elkészítette a cég következő 7 éves tervét. A cél az, hogy az Auchan Magyarország TOP 3 kiskereskedői közé kerüljön.

Az elmúlt években a kiskereskedelmi forgalom növekedési üteme elmaradt a várakozásoktól, még ma is emelkedő és csökkenő időszakok követik egymást. Mi lehet az oka annak, hogy lassú a kilábalás Magyarországon? A Covid-járvány időszakáig a volumen látványos fejlődést mutatott, és a fogyasztás egyre inkább a minőségi termékek irányába mozdult el. Azonban a járvány...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés