25 éve fejlesztik a szoftvert, ami megkönnyíti a legtöbb cég életét (x)
Prémium

25 éve fejlesztik a szoftvert, ami megkönnyíti a legtöbb cég életét (x)

PR cikk
Jelentős fejlesztések zajlanak a 25 éves TOPdesk szolgáltatásmenedzsment-szoftverének kapcsán. A felhasználók olyan gyakorlati előnyökkel találkozhatnak, amelyek segítik a mindennapos munkavégzést, és további fejlődésre adnak lehetőséget.

A TOPdesket 25 évvel ezelőtt alapították a hollandiai Delft városában. Azóta a vállalat sokszorosára nőtt: a két alapítóhoz közel 800 munkatárs csatlakozott, az első irodához pedig világszerte még tizenegy társult. A TOPdesk Magyarország Kft. budapesti irodája jelenleg 86 kollégával működik.

Rendszerüket a legkülönbözőbb méretű és a legváltozatosabb területeken dolgozó cégek használják szolgáltatási munkafolyamataik rendszerezésére.

Az általuk fejlesztett szolgáltatásmenedzsment-szoftver az egész világon mára már 4000-nél is több szervezet életét könnyíti meg. A szolgálatatásmenedzsment-szoftver több százezer ember munkáját teszi egyszerűbbé nap, mint nap a világ számos pontján. Nagyobb magyarországi partnereik közé tartozik például az Országgyűlés Hivatala, a Swietelsky vagy a Magyar Közút is.

A Budapesten dolgozó kollégák egy standard, szolgáltatásmenedzsment-szoftver fejlesztését, értékesítését és támogatását végzik.

A szoftver a gyakorlatban abban segíti az ügyfeleket, hogy könnyedén megtalálják egy helyen az IT-val, karbantartással, HR-rel, és a többi szolgáltatással kapcsolatos kérdések válaszait anélkül, hogy hosszasan keresgélniük kellene, milyen csatornán és kihez forduljanak.

A TOPdesk vállalati szolgáltatásmenedzsment-szoftverével szolgáltatói csapatai egyesíthetik erőiket és egyetlen platformon dolgozhatják fel a kérelmeket. Mivel az ügyfélszolgálat az egész vállalat működését befolyásolja, a problémamegoldás gyorsabb, a kommunikáció jobb és az ügyfelek több hozzáadott értéket tapasztalnak

Hosszú fejlesztési folyamat jelenti az alapos munka garanciáját

Egy 4-5 éves fejlesztési folyamat végéhez közeledik a TOPdesk szolgáltatásmenedzsment-szoftver asset management (magyarul leginkább eszközmenedzsment néven ismert) modulja. Ez fejlesztői szemmel egy hatalmas frontend-kódbázist jelent, számos funkcióval - mondta el a Portfolio-nak Laczovics István a TOPdesk Frontend Developere.

Mik voltak a legnagyobb kihívások a modul fejlesztésénél?

  • elsősorban az, hogy hogyan tudnak elfogadható gyorsasággal egy széles kör számára hozzáférhető alkalmazást fejleszteni;
  • miként tudják biztonsággal a stílusokat, az új kód működését elszeparálni a régitől;
  • hogyan kommunikálnak majd egymással;
  • hogyan tartsák a weboldalt még ezek ellenére is gyorsan;
  • hogyan lehet rákötni a meglévő alkalmazást bármilyen TOPdesk háttérrendszerre;
  • és hogy hogyan tanítsák meg az új rendszert az új fejlesztőknek.

Valószínűleg kevesek számára meglepő, hogy napjainkban már teljesen más ügyféloldali követelményekkel, elvárásokkal találkoznak a fejlesztők, mint 10, vagy akár csak 5 éve. Fontos például, hogy a szoftver stabilan tesztelhető, valamint dinamikusan (akár az egyes igényekhez alakítva) bővíthető legyen, vagy hogy könnyen lehessen integrálni a friss technológiai megoldásokkal.

Sőt, a TOPdesk fejlesztői olyan szempontokat is figyelembe vesznek, hogy a rendszer hozzáférhető legyen fogyatékkal élő, például látássérült emberek számára is.

Ugyanakkor egy ilyen rendszernél szinte alapkövetelmény az is, hogy kövesse a legújabb UX és dizájntrendeket is, amelynek hála a felhasználók például tudnak egyedi témákat beállítani. Ezeknek az elvárásoknak egy olyan kód, ami zárt, kevésbé rugalmas keretrendszerben lett megírva, nem tud eleget tenni.

Itt mutatkozik meg a TOPdesk előnye: a rugalmasság, a felhasználóbarát megközelítés, és a folyamatos, a felhasználói igényekre és az aktuális trendekre szabható fejlesztési folyamat.

A fejlesztők számára is komoly kihívást jelentett az elmúlt 4-5 év. Rengeteg megoldandó feladattal szembesültek, amire megfelelő időkeretet kellett allokálni. Volt, hogy egy-egy problémán több munkacsoport is dolgozott egyszerre, és a társterületek közösen gondolkozva találták meg a legjobb megoldásokat.

Figyelnek a dolgozók fejlődésére

A fejlesztők úgy látják, a folyamatot nagyban segítette, hogy a TOPdesk egy nyílt, őszinte, felelősségteljes, és hosszútávon gondolkozó cég – ez pedig nem általános az informatikai szférában. Az sem mellékes, hogy a vállalat sokat fektet a dolgozók mentális egészségének megőrzésébe.

Sőt, a dolgozóknak van lehetőségük merőben új dolgokat is kipróbálni, kéthetente ugyanis van egy nap, amikor bármilyen technológiával, vagy ötlettel kísérletezhetnek, tanulhatnak – ez pedig az egyik legfőbb alapja a folyamatos fejlődésnek.

(x)

Via Credit

A projekt megkezdése és igazolása

A projekt megkezdéséről a pályázati felhívásokban, valamint a Miniszterelnökség által kiadott általános útmutatóban találhatunk információkat. Most a Miniszterelnökség által, a 2021-202

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Évtizedek óta nem látott összeomlás a sikerágazatban

Senior web fejlesztő

Senior web fejlesztő
Interaktív online előadás

Vételi és eladási zónák - Részvénypiaci panoráma

Mire számíthatunk a következő napokban a részvénypiacokon? Milyen fontos szintekre kell figyelni a főbb indexek esetén? Melyek lesznek a jól és rosszul teljesítő régiók, országok, szektorok és ágazatok?

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Infostart.hu

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Property Warm Up 2024
2024. március 7.
Vállalati Energiamenedzsment 2024
2024. április 11.
EU Források 2024
2024. március 6.
Retail Day 2024
2024. április 11.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!