
A Signature 40 keretében azokat a potenciális szakembereket keresték, akik képesek meghatározott kritériumok keretében ennek lehetőségéről/értékelhetőségéről információt adni.
A lista tehát kimondottan nem a döntéshozói körre, hanem az operatív dolgozókra koncentrált, akik a napi operatív működésben végzik munkájukat a legmagasabb szinten.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium, hogy a munkáltató vállalat a KKV törvény szabályainak megfelelően
- összes foglalkoztatotti létszáma 250 főnél kevesebb, és
- éves nettó árbevétele legfeljebb 50 millió eurónak megfelelő forintösszeg legyen.
A Signature 40 fő lista és tematikus listáinak díjátadói szeptember 14-én a Marketing Summit programjában kaptak helyet.
- Első helyezett Papp Krisztina (címlapképünkön), a prémium márkák disztibúciójával foglalkozó In-Food 2000 Kft. Marketing Managere lett;
- Második helyezett lett Gila Éva marketing manager, a Dél-100.hu üzletláncnál munkatársa;
- Harmadik helyen Nagy-Kiss Dóra Digitális marketing specialista végzett, aki a gázüzemű fűtőkészülékek tervezésében és gyártásával foglalkozó Immergas Hungária Kft-nél dolgozik;
- Negyedik helyezett lett Géger Gyopár, Magyarország meghatározó agrár-és élelmiszeripari cégcsoportja, a Bonafarm Zrt. Brand managere;
- Ötödik helyen pedig Nagy Hajnalka Csilla, az adatkezelő rendszerekkel foglalkozó EuroSolid Zrt. Marketing menedzsere végzett.
A lista elkészítésében a Portfolio munkatársai is részt vettek, a zsűri a döntési szempontok között a képviselt márkát, a karrierdinamikát, a márkahűséget, a kreatív innovációt és az úgynevezett KPI-t, vagyis kulcs teljesítménymutatót vizsgálta.
A Marketing Summit Gálán díjazták a Top 50 marketing és PR vezetőt is: itt vannak rangsorok
Szeptember 14-én kétszer 50-es rangsorban mutatta be idén a Marketing&Média kommunikációs szaklap Magyarország legsikeresebb kommunikációs döntéshozóit, szakembereit. A 2023-ban nyolcadik alkalommal összeállított „TOP 50 legsikeresebb marketingkommunikációs döntéshozók” listája mellett elkészítette az 50 legsikeresebb PR- és kommunikációs szakember rangsorát is, szintén szakértői zsűri közreműködésével.
A legsikeresebb marketing-kommunikációs vezetők rangsorát a szakmai szervezetek elnökeiből és a piac meghatározó ügynökségeinek vezetőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze, a Magyar Marketing Szövetséggel szakmai partnerségben.
A marketingguruk toplistájának élére zsinórban negyedik alkalommal idén is Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatója került. Második helyezett Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója, a dobogó harmadik fokára pedig Mérő Ádámot, a Coca-Cola consumer & shopper connection igazgatója állhatott a zsűri döntése alapján. Negyedik helyezett Juhász Péter Tibor, a Vodafone és Digi márkamenedzsere, ötödik pedig Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője lett. A rangsorban őket Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója, Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing- és kommunikációs igazgatója, valamint Blaumann Debóra, az Erste Bank marketing- és PR-vezetője követik. A top 50-es lista kilencedik helyére Pantl Péter a Mol Csoport kommunikációs igazgatója került, tizedik pedig Dolezsai Gergely, a Yettel Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatója lett. A teljes top 50-es listán az előző évhez képest a marketingkommunikációs szakemberek kicsivel több mint a harmada cserélődött, ami megfelel az eddigi évek átlagának.
A Marketing & Média új rangsorában a PR és kommunikációs ügynökségek, valamint a vállalati oldal szakemberei is szerepelnek. A PR- és kommunikációs szakemberek 50-es toplistáját a médiapiac meghatározó vezetői, főszerkesztők, szakértők és szakmai szervezetek képviselőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze.
Az idén először elkészített toplista élére Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs igazgatója került. A dobogó második fokára Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója állhatott fel, a harmadik helyre pedig egy ügynökségi szakembert, Balatoni Zsófiát, az Uniomedia társalapító-ügyvezetőjét választotta a zsűri. Negyedik Gáspár Bence lett, az OTP Bank kommunikációs vezetője, ötödik pedig Bánhegyi Zsófia a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója. A PR-kommunikációs szakemberek toplistájának hatodik helyére Kutas István került, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója, akit Szinai Ádám, a CIB Bank marketingkommunikációs és PR-vezetője követ a hetedik helyen. Nyolcadik Holló Márta, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója, kilencedik Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon PR- és kormányzati kapcsolatok vezetője, a lista tizedik helyezettje pedig Balaton Anita, a FleishmanHillard Café ügyvezető igazgatója.
Címlapkép: Vaszary Ádám, alapító - projektkoordinátor, Signature 40; Papp Krisztina, az In-Food 2000 Kft. Marketing Managere és Király Anita, a Portfolio Csoport operatív igazgatója
Fotó: signature40.hu
Brutális kamatvágás jöhet a háborús gazdaságban
Minden jel a csökkentés felé mutat Oroszországban
Ingatlanpiaci elemzőt keres a Portfolio, jelentkezz hozzánk!
Rengeteg tanulási és fejlődési lehetőséggel várunk.
A halálos tragédia után, közleményt adott ki a magánkórház-birodalom
Új vezetői struktúra jön.
Elsöprő támadás jöhet: tízezrek rekedtek a harci övezetben Ukrajnában
Folyamatosan evakuálják a lakosságot.
Lezárult a háború egyik legvéresebb csatája: elfoglalták az ukrán erők a porig bombázott Kindrativkát
Soha nem látott mennyiségben hullottak a FAB-ok a településre.
Megjött az indoklás: ezért lépett életbe életkori korlátozás Budapesten
Évtizedek óta tudnak róla.
Katasztrófaövezetből virágzó ökoszisztéma: így lett újra a halaké és az úszóké a Szajna
A Szajna valaha egy Párizs szívében húzódó ökológiai katasztrófaövezet volt, de az elmúlt 50 év során a szinte halott csatorna fokozatosan virágzó ökoszisztémává
New York, te kommunista...
Világvége, összeomlás, Szovjetunió - ez vár New Yorkra a republikánusok szerint, ha a demokrata Zohran Mamdani lenne a város polgármestere. De tényleg bibliai méretű pusztulás... The post New
Globális minimumadó (GloBE) - gyakori kérdések és gyakorlati válaszok
A globális minimumadó (GloBE) szabályozása 2024-től érdemben érinti a multinacionális vállalatcsoportok magyarországi tagjait is. A szabály célja, hogy minden, 750 millió eurót meghaladó ár
Az erdőtüzek és a hőstressz visszaveti a magzatok fejlődését
A globális felmelegedés hatására egyre gyakoribbá és intenzívebbé válnak a szélsőséges időjárási jeleségek, amelyek hatással vannak a várandós nőkre.
Oroszország és Kína a self made milliárdosok bölcsője
A nagyjából 3000 dollármilliárdos kétharmada self made, maga szerezte a vagyonát. Az örökölt és self made milliárdosok aránya tud mesélni az adott ország történelmi, kulturális,... The pos
Zsugorodó világ, táguló tudomány - együttműködés és rivalizálás a fejlődés motorjaként
Verseny vagy együttműködés? A tudomány és technológia fejlődését évszázadokon át ez a kettősség hajtotta előre. Ma a világ zsugorodóban, az elmúlt évtizedekben egyre több a közös kut
Rekordszinteken az Egyesült Államok légszennyezettsége
Több mint 150 millió amerikai él olyan területen, ahol a légszennyezettség meghaladja az egészségügyi határértékeket.
Otthon Start Program 2025: Megjelent a 3%-os lakáshitel jogszabálytervezet
HitelesAndrás - Keress, kövess, költözz! Otthon Start Program 2025: Megjelent a 3%-os lakáshitel jogszabálytervezet Az Otthon Start Program 2025 szeptemberben induló, új állami lakástámogatási


Szembejött a kormánnyal a valóság – Mikor jön a beismerés?
Mennyi lesz a 2025-ös növekedés?
Tényleg túl hosszú az élelmiszer útja? Kiderült, ki mennyit kaszál a magyarok pénzén
Lehetne spórolni a rövidebb az élelmiszerlánccal?
Mit üzennek a BYD és a CATL hazai gyárairól érkező baljós hírek?
Összetett okok húzódnak meg az autópiaci kereslet megtorpanása mögött.
Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez
Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.
A platformok harca – melyiken érdemes kereskedni?
Online előadásunkon bemutatjuk a különböző kereskedési felületeket, megmutatjuk, melyik mire jó, milyen költségekkel számolhatsz, és milyen funkciók segítenek a hatékony befektetésben.