FONTOS Amerikai bázist rakétázott Irán, Trump tűzszünetről beszél - Híreink a Közel-Keletről kedden
 
Portfolio signature

Mit várhatnak az ügyfelek a generatív AI-tól a bankolásban? - A szakértő válaszol

A generatív AI-forradalom teljesen személyre szabott ügyintézést, korábban nem látott innovációkat és hatékonyabb banki folyamatokat hoz a bankoknak, az önállóan működő AI-ügynököket ugyanakkor kellő óvatossággal közelítik meg a pénzintézetek - fejtette ki a Portfolio Financial IT konferenciáján adott videóinterjúban Kuhárszki András, az OTP Bank ügyvezető igazgatója. A szakember beszélt a bankok előtt álló két nagy digitalizációs kihívásról, valamint arról, hogy melyik az OTP Bank idei legfontosabb digitális fejlesztése.

A bankok előtt két nagy digitalizációs kihívás áll ma. Egyrészt az ügyfelek számára teljes, 360 fokos digitális ügyfélkiszolgálást kell biztosítani. Ugyan a bankok óriásit léptek előre digitális értékesítés terén, de még sok értékesítésen túli folyamatot kell úgy digitalizálni, hogy az az ügyfél számára is kényelmes legyen.

A másik fontos feladat a hatékonyság további javítása, vagyis ugyanazt a szolgáltatási minőséget jóval kevesebb erőforrásból kell elvégezni, vagy ugyanabból az erőforrásból több szolgáltatás kell adni. "Erre a két kérdésre kell választ adnunk egyszerre" – mondja Kuhárszki András, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.

Kuhárszki András
OTP Bank, ügyvezető igazgató, Omnichannel Tribe
Az egyesült államokbeli McDaniel College, és a London Business School MBA programjának végzőse. Pályafutása során dolgozott autó- és olajiparban is, majd a McKinsey & Company tanácsadójaként. 2011
Tovább
Az egyesült államokbeli McDaniel College, és a London Business School MBA programjának végzőse. Pályafutása során dolgozott autó- és olajiparban is, majd a McKinsey & Company tanácsadójaként. 2011 Tovább

A szakértő elárulta, hogy az OTP Bank idei egyik legfontosabb fejlesztése egy vállalati fókuszú digitális platform bevezetése, amely célja, hogy a hagyományos pénzforgalmi műveleteken túl minél gyorsabban, minél jobb minőségben digitalizálja az ügyfélkiszolgálás folyamatát és a termékkínálatot akár az ügyfelek telefonjára költözve. A lakossági ügyfélkörben a legfontosabb cél a kontroll erősítése a pénzügyek felett.  

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés