A bankok előtt két nagy digitalizációs kihívás áll ma. Egyrészt az ügyfelek számára teljes, 360 fokos digitális ügyfélkiszolgálást kell biztosítani. Ugyan a bankok óriásit léptek előre digitális értékesítés terén, de még sok értékesítésen túli folyamatot kell úgy digitalizálni, hogy az az ügyfél számára is kényelmes legyen.
A másik fontos feladat a hatékonyság további javítása, vagyis ugyanazt a szolgáltatási minőséget jóval kevesebb erőforrásból kell elvégezni, vagy ugyanabból az erőforrásból több szolgáltatás kell adni. "Erre a két kérdésre kell választ adnunk egyszerre" – mondja Kuhárszki András, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.

A szakértő elárulta, hogy az OTP Bank idei egyik legfontosabb fejlesztése egy vállalati fókuszú digitális platform bevezetése, amely célja, hogy a hagyományos pénzforgalmi műveleteken túl minél gyorsabban, minél jobb minőségben digitalizálja az ügyfélkiszolgálás folyamatát és a termékkínálatot akár az ügyfelek telefonjára költözve. A lakossági ügyfélkörben a legfontosabb cél a kontroll erősítése a pénzügyek felett.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!