A PepsiCo egyik legnagyobb USA-n kívüli palackozójának részvényárfolyama az elmúlt években jelentős emelkedést produkált, közel 1000 százalékkal emelkedett, és a hamarosan érkező negyedéves jelentés egy újabb lökést adhat a részvénynek - írja a Bloomberg.
Jövő ősztől Szentkirályon fogja palackozni Ausztria, Csehország és Románia helyett a Pepsi üdítőket a Szentkirályi Magyarország - erősítette meg a cég a vg.hu megkeresésére.
A Tesla visszahívja 35 Semi típusú teherautóját, mert előfordulhat, hogy a rögzítőfék nem kapcsol be, miután a vezető aktiválja azt. A vállalat egyúttal azt is elmondta, hogy nem tudnak olyan balesetről, amelyek a probléma következtében történtek volna - írja a CNN.
Hatottak az áremelések a Pepsinél, az italgyártó óriás bevételei nőttek és minden szinten az elemzői várakozásokat felülmúló számokat közölt a vállalat mai negyedéves gyorsjelentésében. Ugyanakkor az látszik, hogy az árak emelése visszavetette a cég termékei iránti keresletet – írja a CNBC.
A nyugati cégek tömeges kivonulása a szankciók és korlátozások miatt váratlan lehetőséget teremtett az orosz vállalkozások és vállalkozók számára. Miközben a világ legnagyobb üdítőital-gyártói megszakítják oroszországi kapcsolataikat, a helyi gyártó, a Chernogolovka az ország közel 9 milliárd dolláros piacának 50 százalékos részesedését célozza meg - mondta a Reutersnek a cég főnöke.
Miután a Coke és a Pepsi felfüggesztette az oroszországi eladásait, a Cola Csernogolovka készítői azt remélik, hogy piacot szereznek Oroszországban, épp az amerikai gyorsétteremláncokon keresztül, amelyek még működnek az országban.
Kedden csatlakozott azon multinacionális cégekhez a Coca-Cola és a Pepsico, amelyek felfüggesztik tevékenységüket Oroszországban.
Az ukrajnai invázió miatt egyre nagyobb a nyomás a nyugati élelmiszer- és italgyártó óriásokon, hogy vonuljanak ki Oroszországból.
Eladja Tropicana, Naked és más üdítőital-márkáit is a PepsiCo a francia PAI Partners magántőkealapnak. A tranzakció 3,3 milliárd dollárt hoz a Pepsi anyacégének konyhájára – írja a Bloomberg.
Március végén olvashattunk egy érdekes és merész marketingfogásról a német Volkswagen részéről, az autógyártó ugyanis “véletlenül” kitett a honlapjára egy sajtóközleményt egy hónappal a tervezett megjelenés előtt, amelyben bejelentette, hogy az amerikai operációjának új neve "Voltswagen of America" lehet, kihangsúlyozva ezzel az elektromos autós törekvéseit. Később aztán kiderült, hogy mindezt csak áprilisi tréfának szánták, végül nem változtattak a néven. Ezek a humoros fogáson felbuzdulva a Forbes összeállított egy listát különböző ismert vállalatokról, amiket eleinte nem azokon a neveken alapítottak, amelyeken a világ megismerte őket. Te hány cégről találod ki, hogy eredetileg hogy hívták?
Bár a részvénypiacok összességében még mindig emelkednek, a belső átalakulás miatt egyre nehezebb olyan részvényeket találni, amelyek jó vételi lehetőségeket tartogatnak. A technikai elemzés segítségével most megnézünk egy olyan ágazatot, amelyikben lévő papírok jó része fontos ellenállás környékén van, amelyek áttörésével nagy emelkedés is kialakulhat a közeljövőben.
Sorra függesztik fel hirdetéseiket az online közösségi oldalakon olyan globális nagyvállalatok, mint a Unilever, a Coca-Cola vagy a Honda, hogy arra ösztönözzék őket, hogy lépjenek fel agresszívabban a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. A Facebook bevételeinek zöme a hiredtésekből származik, de a cég egyelőre nem hátrál.
Emelkedő árbevételről és csökkenő profitról számolt be a Pepsi negyedéves gyorsjelentésében, a cég szerint hirtelen megugrott a kereslet a különböző termékeire a kijárási korlátozások alatt, azonban a második negyedévben jelentősebb visszaesés jöhet a bezárt mozik, éttermek és egyéb kiskereskedelmi eladókon kívüli partnerek miatt.
Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel. Ez egy főre vetítve közel évi 30 litert és 5 ezer forintot jelent.
Mind a Coca Cola és a Pepsi klasszikus osztalék részvények. A Coca 56 éve, míg a Pepsi 46 éve fizet és emeli is a kifizetett osztalék mértékét. Mindkét rézvény ellenáll a recessziónak, 2009-ben példádul a Coca Cola árbevétele csak 3%-al esett vissza. A Coca Cola ezen túlmenően a hosszú távú befektetés iskolapéldája is, Warren Buffett befektetési guru 1988-óta tartja pénze egy részét a részvényekben. A nagy kérdés, hogy 2019-ben jó biznisz-e a szénsavas üdítő, illetve melyik a jobb a két cég közül? A videóból megtudod a részleteket.
Nőtt az állomány, de nőhetett volna sokkal többel is.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Sok minden változott 2011 óta.
Döntött a kormány az üzemanyagokról - Így reagált a Mol árfolyama
Cikkünk folyamatosan frissül az orosz-ukrán háború aktualitásaival.
Korábban egy darabot sem szállítottak belőle.
A Citadealla Alap portfóliómenedzsere a Checklsit vendége volt.
Kell-e aggódnunk az amerikai árindex növekedése miatt?
A megújulós erőművi projektek másodlagos piacát pörgetheti fel az energiahivatal transzparenciája.