Megérkeztek a legfrissebb adatok a légiiparban tevékenykedő két óriáscég, az Airbus és a Boeing augusztusi szállításaival és megrendeléseivel kapcsolatban. A számok azt mutatják, hogy az Airbus megrendelései csökkentek a hónap folyamán, de az európai repülőgépgyártó még így is jóval riválisa, a Boeing előtt jár, amelynek újabb fejfájással járó problémái akadtak.
Tizenötezer munkahely megszüntetését jelentette be ma az Airbus. Európa legnagyobb közlekedési csoportja szerint a vállalat jövője a tét, miután a koronavírus-válság megrengette a légiközlekedési iparágat.
Csaknem 15 milliárd eurós mentőcsomagot jelentett be kedden a francia kormány a koronavírus-járvány egyik legfőbb vesztesének számító repülőgépgyártó iparnak, amelyből másfél milliárd eurót a következő három évben kutatásra fordítanak, azzal a céllal, hogy 2035-re elkészüljön a karbonsemleges francia repülőgép.
A Boeing frissített előrejelzése szerint a következő húsz évben 44 ezer új repülőgépre lesz igény a világban, összesen 6800 milliárd dollár értékben. A chicagói székhelyű repülőgépgyártó a párizsi légi szalon idején, kedden frissítette előrejelzését, ebben az egy évvel korábbihoz képest 3 százalékkal, mintegy 2 ezer géppel nagyobb igényt vetített előre, a piac becsült értéke pedig 500 milliárd dollárral haladja meg az egy évvel korábbi becslést.
Eleshet a több száz darabos, Irán által korábban leadott repülőgép-megrendeléstől az Airbus és a Boeing is, miután Donald Trump szankciókat jelentett be Iránnal szemben.
Csütörtökön jöhetnek nagy mozgások.
Megérkezett az elnöki engedély.
A republikánusok szavazatvásárlást emlegetnek.
Tegnap kezdődött az első fázis.
Milyen árfolyamra készüljünk idén?
Most a kis kapitalizációjú papírok ideje jön?
Tévhit, hogy az átlagnál jobban melegszenek és sötétek?