Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák
Ingatlan

Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák

Portfolio
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum.

A Portfolio Retail Day 2025 konferencia III. szekciójának panelbeszélgetésén vezető szakemberek osztották meg tapasztalataikat az influenszer marketingről. Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere elmondta, hogy cége 150 influenszerrel dolgozik együtt, és különös figyelmet fordítanak a hitelesség megőrzésére, valamint a megfelelő tematizálásra.

Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője beszámolt arról, hogy vállalatuk többek között Csonka Andrással és Farkas Richárd séffel működik együtt.

Kiemelte, hogy az értékalapú választás és a célcsoport pontos meghatározása kulcsfontosságú az influenszerek kiválasztásánál.

A Pici-kampányuk különösen sikeresnek bizonyult, főleg az inflációs időszakban.

4S6A5122
Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője, Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere, Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője, Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa, , Orosz Márton, a Portfolio Csoport tartalomfejlesztési igazgatója (balról jobbra)

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa Pachert Balázzsal, a Balázs Kicks alapítójával való együttműködésről beszélt:

vele meg tudtam szólítani azt a korosztályt, akit magamtól nem tudtam volna, ami a saját márkáimnak is jót tett.

Ugyanakkor rámutatott, hogy Magyarországon jelentős hiány van hiteles véleményvezérekből.

Az alkoholos termékek népszerűsítése különösen nagy kihívást jelent az influenszer marketingben. Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője hangsúlyozta a felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítésének fontosságát, illetve azt, hogy az influenszerek kiválasztásánál az előélet és a termékhez való hozzáállás is meghatározó szempont.

A beszélgetés során kiderült, hogy az influenszer marketing költségei jelentősek:

egy kampány körülbelül 80-100 millió forintba kerül, míg egy videó elkészítéséért 3-5 millió forintot kérnek a véleményvezérek.

Bár ezek az árak még mindig elmaradnak a nyugat-európai szinttől, a korábban jellemző költséghatékonyság előnye fokozatosan csökken.

Címlapkép forrása: Portfolio

Kasza Elliott-tal

Top10 upgrade

A roic.ai pár hónapja kijött egy API fejlesztéssel (v2), kipróbáltam, mert az AAPL ticker minden adatához hozzá lehet férni az API-n keresztül, hogy tesztelhessük a dolgot, és előfizettem rá.

Portfolio Banking Technology 2025

Portfolio Banking Technology 2025

2025. november 4.

Portfolio Property Awards 2025

2025. november 5.

Portfolio Professional Investment Day 2025

2025. november 5.

Portfolio Future of Construction 2025

2025. november 11.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Ez is érdekelhet