Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák
Ingatlan

Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák

Portfolio
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum.

A Portfolio Retail Day 2025 konferencia III. szekciójának panelbeszélgetésén vezető szakemberek osztották meg tapasztalataikat az influenszer marketingről. Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere elmondta, hogy cége 150 influenszerrel dolgozik együtt, és különös figyelmet fordítanak a hitelesség megőrzésére, valamint a megfelelő tematizálásra.

Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője beszámolt arról, hogy vállalatuk többek között Csonka Andrással és Farkas Richárd séffel működik együtt.

Kiemelte, hogy az értékalapú választás és a célcsoport pontos meghatározása kulcsfontosságú az influenszerek kiválasztásánál.

A Pici-kampányuk különösen sikeresnek bizonyult, főleg az inflációs időszakban.

4S6A5122
Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője, Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere, Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője, Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa, , Orosz Márton, a Portfolio Csoport tartalomfejlesztési igazgatója (balról jobbra)

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa Pachert Balázzsal, a Balázs Kicks alapítójával való együttműködésről beszélt:

vele meg tudtam szólítani azt a korosztályt, akit magamtól nem tudtam volna, ami a saját márkáimnak is jót tett.

Ugyanakkor rámutatott, hogy Magyarországon jelentős hiány van hiteles véleményvezérekből.

Az alkoholos termékek népszerűsítése különösen nagy kihívást jelent az influenszer marketingben. Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője hangsúlyozta a felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítésének fontosságát, illetve azt, hogy az influenszerek kiválasztásánál az előélet és a termékhez való hozzáállás is meghatározó szempont.

A beszélgetés során kiderült, hogy az influenszer marketing költségei jelentősek:

egy kampány körülbelül 80-100 millió forintba kerül, míg egy videó elkészítéséért 3-5 millió forintot kérnek a véleményvezérek.

Bár ezek az árak még mindig elmaradnak a nyugat-európai szinttől, a korábban jellemző költséghatékonyság előnye fokozatosan csökken.

Címlapkép forrása: Portfolio

KonyhaKontrolling

Nem TBSZ brókerek Magyarországon

Már több mint 3 éve írtam a TBSZ-t ajánló brókerekről, amelyeket érdemes használni. Időközben sajnos a TBSZ adózása megváltozott, ezért arra gondoltam, hogy megnézem, van-e érdemes nem TB

Holdblog

A Klubvébé lehet az új Szuperliga

Javában zajlik a 2025-ös, lényegében kísérleti Klubvilágbajnokság az Egyesült Államokban. A látottak inkább kevesebb, mint több meglepetéssel szolgálnak, de lehet, hogy van valami, amiről

PR cikk
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Kényszerszövetségesével bukhat Magyarország, Ursula von der Leyen megtalálta a kiskaput
Portfolio Sustainable World 2025
2025. szeptember 4.
REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum
2025. szeptember 17.
Portfolio Future of Finance 2025
2025. szeptember 18.
Portfolio Private Health Forum 2025
2025. szeptember 30.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Interaktív online előadás

Warren Buffett helyett én: Kezdők útmutatója a befektetéshez

Fedezd fel a befektetés világát úgy, ahogy még sosem! Ez a webinárium egyszerűen és érthetően mutatja be az alapelveket, amelyekre még a legnagyobb befektetők, mint Warren Buffett is esküsznek.

Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.

Ez is érdekelhet