FONTOS Bod Péter Ákos: Magyarország helyben jár, amikor Európa fordul
Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák
Ingatlan

Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák

Portfolio
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum.

A Portfolio Retail Day 2025 konferencia III. szekciójának panelbeszélgetésén vezető szakemberek osztották meg tapasztalataikat az influenszer marketingről. Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere elmondta, hogy cége 150 influenszerrel dolgozik együtt, és különös figyelmet fordítanak a hitelesség megőrzésére, valamint a megfelelő tematizálásra.

Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője beszámolt arról, hogy vállalatuk többek között Csonka Andrással és Farkas Richárd séffel működik együtt.

Kiemelte, hogy az értékalapú választás és a célcsoport pontos meghatározása kulcsfontosságú az influenszerek kiválasztásánál.

A Pici-kampányuk különösen sikeresnek bizonyult, főleg az inflációs időszakban.

4S6A5122
Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője, Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere, Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője, Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa, , Orosz Márton, a Portfolio Csoport tartalomfejlesztési igazgatója (balról jobbra)

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa Pachert Balázzsal, a Balázs Kicks alapítójával való együttműködésről beszélt:

vele meg tudtam szólítani azt a korosztályt, akit magamtól nem tudtam volna, ami a saját márkáimnak is jót tett.

Ugyanakkor rámutatott, hogy Magyarországon jelentős hiány van hiteles véleményvezérekből.

Az alkoholos termékek népszerűsítése különösen nagy kihívást jelent az influenszer marketingben. Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője hangsúlyozta a felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítésének fontosságát, illetve azt, hogy az influenszerek kiválasztásánál az előélet és a termékhez való hozzáállás is meghatározó szempont.

A beszélgetés során kiderült, hogy az influenszer marketing költségei jelentősek:

egy kampány körülbelül 80-100 millió forintba kerül, míg egy videó elkészítéséért 3-5 millió forintot kérnek a véleményvezérek.

Bár ezek az árak még mindig elmaradnak a nyugat-európai szinttől, a korábban jellemző költséghatékonyság előnye fokozatosan csökken.

Címlapkép forrása: Portfolio

PR cikk
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Vészharang kondul: elképesztő számok mutatják a magyar gazdaság mélyrepülését
Díjmentes online előadás

Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez

Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.

Tanfolyam

Sikeres befektető online tanfolyam

Megtanulhatod, hogyan találj rá a legjobb befektetési lehetőségekre, és azonnal alkalmazható, gyakorlati stratégiákat sajátíthatsz el – mindezt egy interaktív, élő online eseményen.

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Portfolio Gen Z Fest 2025
2025. május 9.
Portfolio AgroFood 2025
2025. május 20.
Portfolio AgroFuture 2025
2025. május 21.
Digital Compliance 2025
2025. május 6.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!