Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák
Ingatlan

Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák

Portfolio
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum.

A Portfolio Retail Day 2025 konferencia III. szekciójának panelbeszélgetésén vezető szakemberek osztották meg tapasztalataikat az influenszer marketingről. Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere elmondta, hogy cége 150 influenszerrel dolgozik együtt, és különös figyelmet fordítanak a hitelesség megőrzésére, valamint a megfelelő tematizálásra.

Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője beszámolt arról, hogy vállalatuk többek között Csonka Andrással és Farkas Richárd séffel működik együtt.

Kiemelte, hogy az értékalapú választás és a célcsoport pontos meghatározása kulcsfontosságú az influenszerek kiválasztásánál.

A Pici-kampányuk különösen sikeresnek bizonyult, főleg az inflációs időszakban.

4S6A5122
Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője, Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere, Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője, Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa, , Orosz Márton, a Portfolio Csoport tartalomfejlesztési igazgatója (balról jobbra)

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa Pachert Balázzsal, a Balázs Kicks alapítójával való együttműködésről beszélt:

vele meg tudtam szólítani azt a korosztályt, akit magamtól nem tudtam volna, ami a saját márkáimnak is jót tett.

Ugyanakkor rámutatott, hogy Magyarországon jelentős hiány van hiteles véleményvezérekből.

Az alkoholos termékek népszerűsítése különösen nagy kihívást jelent az influenszer marketingben. Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője hangsúlyozta a felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítésének fontosságát, illetve azt, hogy az influenszerek kiválasztásánál az előélet és a termékhez való hozzáállás is meghatározó szempont.

A beszélgetés során kiderült, hogy az influenszer marketing költségei jelentősek:

egy kampány körülbelül 80-100 millió forintba kerül, míg egy videó elkészítéséért 3-5 millió forintot kérnek a véleményvezérek.

Bár ezek az árak még mindig elmaradnak a nyugat-európai szinttől, a korábban jellemző költséghatékonyság előnye fokozatosan csökken.

Címlapkép forrása: Portfolio

Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Portfolio Future of Finance 2025

Portfolio Future of Finance 2025

2025. szeptember 18.

SZÉKESFEHÉRVÁR - Finanszírozás a gyakorlatban

2025. szeptember 19.

Network on Wheels - Portfolio Sunday Business Ride

2025. szeptember 21.

KECSKEMÉT - Finanszírozás a gyakorlatban

2025. szeptember 22.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet