Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák
Ingatlan

Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák

Portfolio
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum.

A Portfolio Retail Day 2025 konferencia III. szekciójának panelbeszélgetésén vezető szakemberek osztották meg tapasztalataikat az influenszer marketingről. Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere elmondta, hogy cége 150 influenszerrel dolgozik együtt, és különös figyelmet fordítanak a hitelesség megőrzésére, valamint a megfelelő tematizálásra.

Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője beszámolt arról, hogy vállalatuk többek között Csonka Andrással és Farkas Richárd séffel működik együtt.

Kiemelte, hogy az értékalapú választás és a célcsoport pontos meghatározása kulcsfontosságú az influenszerek kiválasztásánál.

A Pici-kampányuk különösen sikeresnek bizonyult, főleg az inflációs időszakban.

4S6A5122
Varga Noémi, a Penny stratégiai marketing osztályvezetője, Rákos Márk, a PFR Group talent menedzsere, Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője, Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa, , Orosz Márton, a Portfolio Csoport tartalomfejlesztési igazgatója (balról jobbra)

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. elnök-tulajdonosa Pachert Balázzsal, a Balázs Kicks alapítójával való együttműködésről beszélt:

vele meg tudtam szólítani azt a korosztályt, akit magamtól nem tudtam volna, ami a saját márkáimnak is jót tett.

Ugyanakkor rámutatott, hogy Magyarországon jelentős hiány van hiteles véleményvezérekből.

Az alkoholos termékek népszerűsítése különösen nagy kihívást jelent az influenszer marketingben. Érsek Renáta, a Márton és Lányai Pálinkafőzde kereskedelmi vezetője hangsúlyozta a felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítésének fontosságát, illetve azt, hogy az influenszerek kiválasztásánál az előélet és a termékhez való hozzáállás is meghatározó szempont.

A beszélgetés során kiderült, hogy az influenszer marketing költségei jelentősek:

egy kampány körülbelül 80-100 millió forintba kerül, míg egy videó elkészítéséért 3-5 millió forintot kérnek a véleményvezérek.

Bár ezek az árak még mindig elmaradnak a nyugat-európai szinttől, a korábban jellemző költséghatékonyság előnye fokozatosan csökken.

Címlapkép forrása: Portfolio

Holdblog

Megint a HOLD lett az Év Alapkezelője

Kilencedik alkalommal, zsinórban harmadjára lett a HOLD az Év Alapkezelője a hazai befektetési alapok Oscar-gáláján, a Klasszis 2025 díjátadón. A Deep Value Részvény Alap és... The post Megin

Kiszámoló

Jövedelmező a vállalkozásod?

A mai tanácsadáson szintén szóba került, hogy sok vállalkozó elfelejti beárazni a saját tulajdonában lévő eszközök úgynevezett alternatíva költségét (kiadhatnám másnak is a saját üzl

PR cikk
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Itt a váratlan bejelentés: jön az új állampapír!
Portfolio Gen Z Fest 2025
2025. május 9.
Portfolio AgroFood 2025
2025. május 20.
Portfolio AgroFuture 2025
2025. május 21.
Digital Compliance 2025
2025. május 6.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Díjmentes online előadás

Limit, Stop, vagy Piaci? Megbízások, amikkel nem lősz mellé!

Ismerd meg a tőzsdei megbízások világát, és tanulj meg profin navigálni a piacokon!

Díjmentes online előadás

Miért a tőzsdei befektetést válasszam az állampapír helyett?

Online előadásunkon megvizsgáljuk a két befektetési formát, megtárgyaljuk az előnyeiket és a hátrányaikat, sorra vesszük mikor mibe érdemes fektetni.

Ez is érdekelhet