
Vétel | |||||
---|---|---|---|---|---|
ajánlat db |
kum HUF |
HUF | kum db |
db | árf. |
Eladás | |||||
---|---|---|---|---|---|
árf. | db | kum db |
HUF | kum HUF |
ajánlat db |
Idő | Ár | Darab | Érték |
---|
Kapitalizáció (millió HUF): | 2566698.368143 | |
Nyitó ár: | 4040 | |
Előző záró ár: | 4006 | |
Napi átlagár: | 4107.950512 | |
180 napos átlagár: | 2591.9437333343 | |
360 napos átlagár: | 2265.2358350634 | |
Napi minimum: | 4040 | |
Napi maximum: | 4175 |
Éves minimum: | 1106 | 2024-09-10 |
Éves maximum: | 4351 | 2025-03-19 |
Történelmi minimum: | 1106 | 2024-09-10 |
Történelmi maximum: | 8200 | 2018-01-29 |
Forgalom (db): | 1172 | |
Forgalom: | 4814518 | |
Árfolyamváltozás 1 hó: | 7.3706781023854% | |
Árfolyamváltozás 6 hó: | 196.74074074074% | |
Árfolyamváltozás 12 hó: | 115.55017487221% |
Thyssenkrupp | |
---|---|
Rating | |
Értékpapír megnevezése | THYSSENKRUPP |
ISIN | DE0007500001 |
Kijelzés módja (ticker) | THYSSENKRUPP |
Bevezetési nap | 2011-11-15 |
Első kereskedési nap | 2011-11-15 |
Kereskedés pénzneme | HUF |
A szolgáltatást legjobb tudásunk szerint nyújtjuk. A szolgáltatás elérhetőségének részbeni vagy teljes hiányáért, késedelméért, pontatlanságáért illetve egyéb zavaráért a Net Média Zrt. csak akkor felel, hogy ha az kifejezetten és kizárólag neki felróható okból következik be. Egyéb okból bekövetkezett szolgáltatás-zavarért a felelősségét kifejezetten kizárja. Kizárja a Net Média zrt. a felelősségét az információhoz való jogosulatlan hozzáférésből vagy az információval való bármilyen egyéb visszaélésből eredő károkért. Az előbbiekben megjelölt, illetve jogszerűen egyébként ki nem zárható egyéb felelősség kivételével ...
TovábbBemutatjuk, merre érdemes elindulni, ha vonzanak a nemzetközi piacok, de még nem tudod, hogyan vágj bele a tőzsdézésbe.
Online előadásunkon megvizsgáljuk a két befektetési formát, megtárgyaljuk az előnyeiket és a hátrányaikat, sorra vesszük mikor mibe érdemes fektetni.
A német kormány nem zárja ki, hogy részesedést vásárol a ThyssenKrupp konszernben - mondta Olaf Scholz német kancellár a Funke médiacsoportnak adott interjúban.
A Thyssenkrupp bejelentette, hogy felügyelőbizottsága engedélyezte az acélrészleg 20 százalékának eladását Daniel Kretinsky cseh milliárdos részére. A német iparvállalat tájékoztatása szerint Siegfried Russwurm, a testület elnöke extra szavazattal járult hozzá a döntéshez, amely egy patthelyzetet oldott fel. Ez a lépés összhangban van a német vállalati irányítási jogszabályokkal.
A Thyssenkrupp bejelentette, hogy eladja az acélüzletágának 20 százalékát a Daniel Kretinsky által vezetett energiaholdingnak - a német vállalat már hosszú ideje igyekszik értékesíteni az egységet, ezzel párhuzamosan tárgyalások folynak egy lehetséges 50-50 százalékban tulajdonolt közös vállalat létrehozásáról is.
Ma nem Brüsszelben, hanem Kijevben üléseznek az uniós külügyminiszterek és ukrán tisztviselők azt jelezték a Politico hétfő reggeli hírlevelének, hogy közel az előzetes alku a magyar és ukrán kormány között az Európai Békekeret 500 millió eurós részletének kifizetéséről, amelyet eddig egyedül Magyarország blokkolt az OTP ukrajnai listázása miatt.
A német szövetségi kormány azt tervezi, hogy az állam tulajdonrészt szerez a tengeralattjáró-gyártás vezető szereplői között számon tartott Thyssen-Krupp Marine Systems (TKMS) társaságban - mondta Boris Pistorius védelmi miniszter kedden.
India egy közel 3 milliárd euró értékű haditengerészeti vadászgépekre vonatkozó megállapodást tervez aláírni Franciaországgal a héten Narendra Modi miniszterelnök eheti franciaországi látogatása során - írja a Bloomberg.
Berlin szorosabbra fűzné Indiával a hadiipari együttműködést - közölte Boris Pistorius német védelmi miniszter újdelhi látogatása során kedden. India egyelőre nem foglalt egyértelműen állást az ukrajnai háborúról, az ország az oroszoktól szerzi be védelmi felszereléseinek jelentős részét, de Újdelhi igyekszik minél inkább csökkenteni ezt a függést.
Németország egy 96 milliárd eurós, vagyis jelenlegi árfolyamon közel 41 ezermilliárd forintnak megfelelő összegű energetikai tervet valósítana meg, amelynek keretében a háztartások és a kkv-k idén egyhavi gázszámla összegének megfelelő egyszeri kifizetést kapnának, valamint egy olyan mechanizmust is elindítanának, amely márciustól korlátozza az árakat.
Bővíti jászfényszarui gyárát a Thyssenkrupp, a mintegy 15 milliárd forintos beruházáshoz az állam 4,7 milliárd forint támogatást nyújt, így elősegítve 110 új munkahely létrehozását – közölte Szijjártó Péter.
A Rajna folyó vízszintje pénteken újabb mélypontra esett, és egyre inkább ellehetetleníti a létfontosságú nyersanyagok folyami szállítását Európa belső részeibe. A német vállalatok különféleképpen reagáltak eddig a Bloomberg összesítése szerint.
A balatonfüredi BME Tudáscentrumban megtartott Innovációs Nap és Kompetenciavásáron szó volt a 6G technológia kihívásairól és üzleti lehetőségeiről, a világ első távközlési hálózatáról a Holdon, ipari metaverzumról és a nemzetközi kutatói együttműködések és hatékony pályázati partnerségek elősegítéséről.
Biztonságtudomány, mesterséges intelligencia, autonóm rendszerek és karbonsemleges megoldások a központi témái a BME Felsőoktatási és Ipari Együttműködési Központ (FIEK) által szervezett június 16-ai BME Innovációs Napnak, amit idén a Balatonfüredi Tudáscentrumban rendeznek meg. Az esemény külföldi sztárja, Thierry Klein a Nokia Bell Labs elnöke, aki az ipari együttműködésen alapuló üzleti vállalkozások jövőjéről tart előadást. A kétnapos szakmai rendezvényen részt vesznek az egyetem vezetői és a Műegyetem legfontosabb ipari partnerei is.
Az európai elektromos járműgyártás eddigi fejlődése szinten minden ponton ellentmond az ipari forradalmakra, vagy akár az innovációkra vonatkozó hagyományos elképzeléseinknek. Ez utóbbiak alapján a potenciális kereslet és a hagyományos termelés között feszülő hézagot életerős vállalkozások technológiai és termelésszervezési változtatások bevezetése révén elégítik ki. Ehhez esetenként új, bőséges és olcsó természeti erőforrásokat vonnak be, átalakítják a kormányzati és helyi támogató közeget, mintegy kitapossák az új technológiák útját.
A német acélipar a jelentősen megemelkedett villamosenergia- és gázárak miatt politikai beavatkozást sürget az ágazat nemzetközi versenyképességének megőrzése érdekében.
Az Európai Bizottság (EB) blokkolta a világ két legnagyobb, dél-koreai hajóépítő vállalatának, a Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering és a Hyundai Heavy Industries egyesülését.
A Mol vegyipari transzformációjának zászlóshajója lesz az a jövőre elkészülő, több üzemet magába foglaló komplexum, amelynek jelenleg is zajló építkezésén csaknem háromezer munkás dolgozik. Ez sokat elárul a beruházás nagyságáról, de még ennél is árulkodóbb mutató, hogy a tervek szerint a nagyjából egy év múlva induló poliol-üzem az európai gyártás 10-15 százalékának megfelelő mennyiséget fog kitermelni évente. De hogy hogyan biztosítják a működéshez szükséges több száz szakembert, miért éppen a poliéter poliol gyártás mellett tört lándzsát a Mol-csoport vezetősége, és mi készül egyáltalán ebből a vegyipari alapanyagból, arról a helyszínen tájékozódott a Portfolio.
Különös figyelmet kell fordítani az új termékek kutatás-fejlesztésére (K+F) vonatkozó beruházások Magyarországra vonzására, ugyanis akinek ez sikerül, az igazából a jövőt nyeri meg - jelentette ki a tárca szerint Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön Budapesten.
Valós kihívásokra innovatív megoldásokat keresnek a járműipar meghatározó szereplői a HIPA és a Design Terminal bootcampjén. A startupok szeptember 19-ig jelentkezhetnek a programra, mely során a hazai vállalkozások is bekapcsolódhatnak a legnagyobb, nemzetközi cégek munkájába - tájékoztatta a Portfolio-t a Design Terminal.
Hosszú távú bérleti szerződést kötött a TK Elevator egy több mint kétezer négyzetméter alapterületű irodaterületre a WING tulajdonában álló Gizella Loft irodaházban. Az új irodaterületek átadására várhatóan 2021 őszén kerül majd sor.
A koronavírus-járvány okozta sokk után végbement a visszarendeződés a magyar járműiparban, az egyes szereplők között viszont különbségek tapasztalhatók abban a tekintetben, hogy sikerült-e elérniük a pandémia megjelenése előtti termelési szinteket, vagy sem. A járvány váratlan megjelenése egyértelműen rávilágított a beszállítói láncok gyenge pontjaira, a szigorú költségkontroll és az idő rövidsége viszont nem tette lehetővé azok sokak által várt rövidítését. Az Ipar 4.0 vívmányainak alkalmazása viszont még inkább előtérbe került, annál is inkább, mert a várakozások szerint a jövőben egyre fontosabb szerepet játszanak majd a magyarországi autóipari vállalatok versenyképességének megőrzésében. A jövő legnagyobb kihívása pedig a gyártás biztosítása lesz, ugyanis a globális chiphiány negatívan érinti az autóipari vállalatokat és ez várhatóan az előttünk álló években is fennmarad. Többek között ezek a megállapítások hangzottak el a Portfolio és a Magyar Gépjárműipari Egyesület (MAGE) közös szakmai konferenciáján.
Ez a funkció ingyenes regisztráció után érhető el. Bejelentkezés után ide mentheted el a gyakran használt árfolyamokat és befektetési alapokat.
Bejelentkezés