Prémium

Keresőmarketing Nap 2010 (x)

Portfolio
2010. november 17. Magyar Telekom székház Tölösi Péter Konferencia Központ

Piaci háttér

2009-ban az online reklámköltések 22%-át tette ki a keresőmarketing hazánkban (forrás: IAB Hungary), míg Európában ugyanebben az időszakban a maga 43%-val a legnagyobb szeletét jelentette az online piacnak. Bár a válságban a kereső volt az egyetlen online reklámeszköz, ami jelentősen növekedni tudott, az európai online költési aránynak így is csak a felét éri el.

Fentiekből joggal tehetjük fel a kérdést, hogy a válság végével vajon jönni fog a várva várt robbanás a keresőkampányok terén, vagy csak évek alatt érjük be Európát? A korlátot az internet penetráció, vagy a hirdetők száma adja (kereslet - kínálat)?
Milyen stratégiát alkalmazzanak a hirdetők, szakemberek, hogy ne maradjanak le a keresőben?
Többek között ezekre a kérdésekre is megkaphatja a választ, ha idén is részt vesz a Keresőmarketing Nap-on.

A kérdés ma már nem az, hogy használni kell-e a keresőmarketinget, hanem hogy milyen arányban, hogyan?

A konferenciáról

Immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre hazánk egyetlen, egész napos, csak keresőmarketinggel foglalkozó konferenciája, a Keresőmarketing Nap.

Helyszíne a Magyar Telekomnak köszönhetően idén is a Tölösi Péter Konferencia Központ.

Hagyományainknak megfelelően a konferencia látogatói, átfogó képet kaphatnak a hazai aktualitásokról,trendekről, újdonságokról.
Ismét keynote előadást tart Erica Schmidt (Global Search Director, iProspect) a globális keresőmarketing trendekről.

A konferencia kiemelt témái:
  • Aktuális kutatási eredmények
  • Hazai újdonságok - AdFlan, hatékony tartalomhálózat használat a Google AdWords-ben és az ETARGET-ben
  • brand kulcsszavak használata a célzásban (kerekasztal beszélgetés)
  • A kattintáson innen és túl (kerekasztal beszélgetés)
  • Esettanulmányok és más hasznos tudnivalók
Több, mint húsz előadó, szakértő

Szervezők: Kirowski, OnlineMarketing.hu iProspect,
Szakmai támogatók: IAB Hungary, MRSZ, MaKSZ
Támogatók: Magyar Telekom csoport, marketinginfo, Optimusz, Portfolio.hu, hvg.hu, femina.hu, ETARGET, Generál Média, mediainfo.hu, ProfitLine.hu, Lighthouse Media, Adaptive Media, downloads.hu, Computerworld, nonstop Mobil, Hírek Média, .CommerceDay, mmonline, PC World Online, ADHOUSE, btl.hu

Minden résztvevő 10.000 Ft-os SUPER SEO utalványt kap, amellyel részt vehet a január 19-20-i SUPER SEO konferencián.
http://keresomarketingnap.hu/

Keresőmarketing Nap 2010
(x)
Holdblog

Lakásom van, vagyonom nincs?

Prominens magyar politikus: úgy látom, a migrációval - mindegy, hogy országhatárokon át, vagy belül - csak a baj van. Prominens közgazdász bárhol a világon: a... The post Lakásom van, vagyonom

Összkép

10 éves az Összkép Magazin

Rengeteg cikk, sok alapos elemzés, és jó pár szép és erős gondolat a 10 év eredménye. Talán valami többet is létrehoztunk: egy szellemi és lelki megközelítést, ami segít jobban megérteni

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Devizahiteles ügy: az Európai Bíróság ítélete önmagáért beszél
Díjmentes online előadás

Limit, Stop, vagy Piaci? Megbízások, amikkel nem lősz mellé!

Ismerd meg a tőzsdei megbízások világát, és tanulj meg profin navigálni a piacokon!

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Első lépések a tőzsdei befektetés terén. Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Portfolio Hitelezés 2025
2025. május 22.
Kelet - magyarországi Gazdasági Fórum 2025
2025. június 4.
Portfolio Financial IT 2025
2025. május 27.
Portfolio Property X 2025
2025. május 28.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet