Prémium

Keresőmarketing Nap 2010 (x)

Portfolio
2010. november 17. Magyar Telekom székház Tölösi Péter Konferencia Központ

Piaci háttér

2009-ban az online reklámköltések 22%-át tette ki a keresőmarketing hazánkban (forrás: IAB Hungary), míg Európában ugyanebben az időszakban a maga 43%-val a legnagyobb szeletét jelentette az online piacnak. Bár a válságban a kereső volt az egyetlen online reklámeszköz, ami jelentősen növekedni tudott, az európai online költési aránynak így is csak a felét éri el.

Fentiekből joggal tehetjük fel a kérdést, hogy a válság végével vajon jönni fog a várva várt robbanás a keresőkampányok terén, vagy csak évek alatt érjük be Európát? A korlátot az internet penetráció, vagy a hirdetők száma adja (kereslet - kínálat)?
Milyen stratégiát alkalmazzanak a hirdetők, szakemberek, hogy ne maradjanak le a keresőben?
Többek között ezekre a kérdésekre is megkaphatja a választ, ha idén is részt vesz a Keresőmarketing Nap-on.

A kérdés ma már nem az, hogy használni kell-e a keresőmarketinget, hanem hogy milyen arányban, hogyan?

A konferenciáról

Immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre hazánk egyetlen, egész napos, csak keresőmarketinggel foglalkozó konferenciája, a Keresőmarketing Nap.

Helyszíne a Magyar Telekomnak köszönhetően idén is a Tölösi Péter Konferencia Központ.

Hagyományainknak megfelelően a konferencia látogatói, átfogó képet kaphatnak a hazai aktualitásokról,trendekről, újdonságokról.
Ismét keynote előadást tart Erica Schmidt (Global Search Director, iProspect) a globális keresőmarketing trendekről.

A konferencia kiemelt témái:
  • Aktuális kutatási eredmények
  • Hazai újdonságok - AdFlan, hatékony tartalomhálózat használat a Google AdWords-ben és az ETARGET-ben
  • brand kulcsszavak használata a célzásban (kerekasztal beszélgetés)
  • A kattintáson innen és túl (kerekasztal beszélgetés)
  • Esettanulmányok és más hasznos tudnivalók
Több, mint húsz előadó, szakértő

Szervezők: Kirowski, OnlineMarketing.hu iProspect,
Szakmai támogatók: IAB Hungary, MRSZ, MaKSZ
Támogatók: Magyar Telekom csoport, marketinginfo, Optimusz, Portfolio.hu, hvg.hu, femina.hu, ETARGET, Generál Média, mediainfo.hu, ProfitLine.hu, Lighthouse Media, Adaptive Media, downloads.hu, Computerworld, nonstop Mobil, Hírek Média, .CommerceDay, mmonline, PC World Online, ADHOUSE, btl.hu

Minden résztvevő 10.000 Ft-os SUPER SEO utalványt kap, amellyel részt vehet a január 19-20-i SUPER SEO konferencián.
http://keresomarketingnap.hu/

Keresőmarketing Nap 2010
(x)
RSM Blog

Rejtett transzferár kockázatok

A magyar transzferár szabályozás keretében végzett NAV ellenőrzések során leggyakrabban az árképzés és az alkalmazott módszertan kerül előtérbe. Ugyanakkor egyre nagyobb figyelmet kap az is

Holdblog

Azok a marhák...

Érzek némi bűntudatot a tegnapi dupla Angus-burger után. Még jó, hogy volt mellette sült krumpli is, legalább lefelé tolta az átlagos, kajánkénti szennyezésemet. Ám a... The post Azok a marh

Kasza Elliott-tal

Macy's Inc - kereskedés

Tavaly októberben vásároltam, nem is keveset, mert akkor azt hittem, hogy a korrekciónak vége, és már egy felfelé tartó impulzusba ülök bele pár hétre. Hát nem, az a korrekció idén április

Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Sikerklub hazai kkv-nak

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum

2025. szeptember 17.

Portfolio Future of Finance 2025

2025. szeptember 18.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet