Előfizetői tartalom

Az új 911 - Ez egy átkozott bestiába oltott szirén

Erősebb, gyorsabb, okosabb - ezek a hivatalos puszta tények a most bemutatott új, immáron nyolcadik generációs Porsche 911-es modellről. De a puszta tények, bár nyilván fontosak, általában elég unalmasak, legalábbis a vezetési élményhez képest feltétlen. Egy hét telt el az athéni teszt óta, de a testem még mindig úgy őrjöng az élménytől, mint a válogatott B-közép tábora Kleinheisler Laci norvégoknak lőtt gólja után. Ha jobban belegondolok a kagylóülésben ülve kihordtam két kisebb szívinfarktust is. Addiktív élmény, így az elvonást és a valóságba való visszatérést a 4-6-os villamos napiszintű használatával kezdtem. Jöjjön hát, hogy mi történt az először a tengerparton megjáratott cabrio, aztán a versenypályán megpörgetett 450 lóerős, 306 km/h-s végsebességre képes, akár 3,4 másodperc alatt 0-100-ra gyorsuló coupé bestia tesztjén. Képcunami és szubjektív élménybeszámoló a világ egyik leghíresebb és legismertebb sportautójának exkluzív tesztvezetéséről.
2 éves koromban kezdődött, akkor kaptam meg életem első Matchboxát, ami, mekkora fordulat, pont egy Porsche 911 volt, Turbo. 1978-ban gyártották, mármint a játékautót, szóval a második szériába, a G-modellbe tartozott. Az 1973-1989 közötti változatból egyébként viszonylag sokat, mintegy 200 ezer darabot gyártottak, mármint az igaziból. Meghatározó élmény. Le merném fogadni...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái