Másképp kávézunk, mint egy évvel ezelőtt: a dohánybolt lett az új presszó

Másképp kávézunk, mint egy évvel ezelőtt: a dohánybolt lett az új presszó

A COVID-19 megjelenése a kávépiac szereplőinek életét is felforgatta. A home office-szal, az éttermek bezárásával átalakultak a fogyasztói szokások, és kérdés, mi tér vissza az újranyitással. Szabolcsi Lajossal, a hazai kávépiac legnagyobb kávépiaci szereplőjének számító Alois Dallmayr magyarországi ügyvezetőjével többek között arról beszélgettünk, milyen következményei lettek a járvány kirobbanásának a kávéfogyasztásra, hogyan érintette a forgalmukat a vírushelyzet, és hogy milyen tervei vannak a 300 éves múltra visszatekintő vállalatnak.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Magyar üzletlánc saját márkás terméke is felkerült a szégyenlistára
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.