Ezek a Lidl-termékek kapták meg idén a legkiválóbb élelmiszerek díját (x)
Prémium

Ezek a Lidl-termékek kapták meg idén a legkiválóbb élelmiszerek díját (x)

PR cikk
A Lidl Magyarország öt terméke és egy termékcsaládja nyerte el idén az Érték és Minőség Nagydíjat, amely azoknak a termékeknek, szolgáltatásoknak, gazdasági szervezeteknek jár, akik tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt. Az elismeréseket a Gazdaság Ünnepén, szeptember 12-én adták át.

A Lidl Magyarország ismét bizonyította elkötelezettségét a minőség iránt: öt terméke és egy termékcsaládja nyerte el idén az Érték és Minőség Nagydíjat. Az elismeréseket szeptember 12-én adták át a Gazdaság Ünnepén.

Ahogy a pályázati kiírás fogalmaz: „Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy megtestesíti és kifejezi Magyarország elismerését és elkötelezettségét a tanúsított minőség iránt.” Idén a védjegyhasználatot és a kitüntetést 32 pályázó 38 pályázata érdemelte ki, több mint 30 különböző területen tevékenykedő vállalkozás mutatta meg alkotóerejét, kreativitását.

Mindegyik pályázott termék elnyerte a nagydíjat

Az idén 20 éves Lidl Magyarország minőség iránti elkötelezettségét ezúttal is elismerték az Érték és Minőség Nagydíjon. A vállalat 2024-ben összesen hat pályázattal, öt termékkel és egy termékcsaláddal indult a megmérettetésen, és mindegyik elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat. A díjazott termékek között szerepel

  • a helyben sütött baconös kenyérlángos,
  • a kolbászos pizza,
  • a Pilos krémtúródesszert,
  • a Pilos laktózmentes szeletelt mozzarella,
  • a Pikok pulykasonka-termékcsalád
  • és a Solevita barack-narancslé.

"A Lidl célja, hogy magas minőségű és kiváló ár-érték arányú termékeket kínáljon a vásárlóknak.  Kiemelten fontos számunkra az is, hogy minél nagyobb arányban legyenek elérhetőek a boltok polcain a minőségi magyar termékek, ezzel is hozzájárulva a magyar gazdaság sikereihez." - mondta el a Portfolio-nak Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Hozzátette: "A Lidl számára kulcsfontosságú a vásárlói igények maximális kiszolgálása, amit széles termékkínálatával, az új fogyasztói igényekre való gyors reagálásával és a termékek kiváló ár-érték arányával biztosít."

Magyar beszállítók a fókuszban

Az áruházlánc kínálata elsősorban saját márkás termékekre épül. A 2023-as gazdasági évben több mint 3800 saját márkás élelmiszer és near-food termék volt elérhető az állandó kínálatban. A vásárlók körében a legnépszerűbbek a friss árucsoportok, mint a tej és tejtermékek, a felvágottak és a friss húsok, de a fagyasztott termékek és a nassolnivalók is kedveltek. A vállalat több mint 10 éve indította el a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, amelynek keretében

ma már több mint 500 hazai beszállítóval dolgozik együtt.

Jelenleg a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszereinek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát teszi ki.

A vállalat filozófiája négy alapelven nyugszik:

  • minőség,
  • frissesség,
  • egészségesség
  • és kedvező ár.

A Lidl a Portfolio-t arról tájékoztatta, hogy innovatív és felelős vállalatként kiemelt hangsúlyt fektet az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Céljuk, hogy 2025-ig saját márkás termékeik esetében átlagosan 20 százalékkal csökkentsék a hozzáadott só- és cukortartalmat. Emellett folyamatosan bővítik laktóz- és gluténmentes, bio és vegán termékkínálatukat is. A minőségbiztosítással és minőségfejlesztéssel kapcsolatos célkitűzéseiket a nyilvánosan elérhető Táplálkozáskalauz állásfoglalásukban tették közzé.

A Lidl Magyarország ezekkel az intézkedésekkel kívánja biztosítani, hogy az üzleteiben elérhető termékek a lehető legmagasabb minőségi és élelmiszer-biztonsági követelményeknek feleljenek meg. A minőségbiztosítás terén az áruházlánc szigorú követelményeket támaszt beszállítóival szemben.

A beszállítás feltétele az IFS (Higher Level) szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszer működtetése. A termékek minőségi és élelmiszer-biztonsági ellenőrzésére saját minőségbiztosítási rendszert működtetnek, és független szakértő vizsgálólaboratóriumokkal is együttműködnek.

A Lidl minden új termék bevezetése előtt vakteszten veti össze az adott terméket a konkurensekkel. A már piacon lévő termékek esetében évente tervezetten és szúrópróbaszerűen érzékszervi tesztet végeznek, illetve végeztetnek független akkreditált laboratóriumokkal.

(x)

Címlapkép forrása: Lidl

RSM Blog

Vagyonmegosztás 2025 - tények tévhitek

A házasság felbomlása után a vagyonmegosztás nem csak jogi, hanem érzelmi kihívás is. A családjogi kérdések területén a legtöbb félreértés ezen a területen alakult ki. Dr. Bagi Éva csal

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Véget ért az orosz-ukrán béketárgyalás: itt van minden, amit tudni lehet

Ingatlanpiaci elemző

Ingatlanpiaci elemző
Díjmentes előadás

Tőzsdei túlélőtúra: Hogyan kerüld el a leggyakoribb kezdő hibákat?

A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.

Tanfolyam

Sikeres befektető online tanfolyam

Megtanulhatod, hogyan találj rá a legjobb befektetési lehetőségekre, és azonnal alkalmazható, gyakorlati stratégiákat sajátíthatsz el – mindezt egy interaktív, élő online eseményen.

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Portfolio Financial IT 2025
2025. május 27.
Portfolio AgroFood 2025
2025. május 20.
Portfolio AgroFuture 2025
2025. május 21.
Portfolio Property X 2025
2025. május 28.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet