Ezek a Lidl-termékek kapták meg idén a legkiválóbb élelmiszerek díját (x)
Prémium

Ezek a Lidl-termékek kapták meg idén a legkiválóbb élelmiszerek díját (x)

PR cikk
A Lidl Magyarország öt terméke és egy termékcsaládja nyerte el idén az Érték és Minőség Nagydíjat, amely azoknak a termékeknek, szolgáltatásoknak, gazdasági szervezeteknek jár, akik tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt. Az elismeréseket a Gazdaság Ünnepén, szeptember 12-én adták át.

A Lidl Magyarország ismét bizonyította elkötelezettségét a minőség iránt: öt terméke és egy termékcsaládja nyerte el idén az Érték és Minőség Nagydíjat. Az elismeréseket szeptember 12-én adták át a Gazdaság Ünnepén.

Ahogy a pályázati kiírás fogalmaz: „Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy megtestesíti és kifejezi Magyarország elismerését és elkötelezettségét a tanúsított minőség iránt.” Idén a védjegyhasználatot és a kitüntetést 32 pályázó 38 pályázata érdemelte ki, több mint 30 különböző területen tevékenykedő vállalkozás mutatta meg alkotóerejét, kreativitását.

Mindegyik pályázott termék elnyerte a nagydíjat

Az idén 20 éves Lidl Magyarország minőség iránti elkötelezettségét ezúttal is elismerték az Érték és Minőség Nagydíjon. A vállalat 2024-ben összesen hat pályázattal, öt termékkel és egy termékcsaláddal indult a megmérettetésen, és mindegyik elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat. A díjazott termékek között szerepel

  • a helyben sütött baconös kenyérlángos,
  • a kolbászos pizza,
  • a Pilos krémtúródesszert,
  • a Pilos laktózmentes szeletelt mozzarella,
  • a Pikok pulykasonka-termékcsalád
  • és a Solevita barack-narancslé.

"A Lidl célja, hogy magas minőségű és kiváló ár-érték arányú termékeket kínáljon a vásárlóknak.  Kiemelten fontos számunkra az is, hogy minél nagyobb arányban legyenek elérhetőek a boltok polcain a minőségi magyar termékek, ezzel is hozzájárulva a magyar gazdaság sikereihez." - mondta el a Portfolio-nak Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Hozzátette: "A Lidl számára kulcsfontosságú a vásárlói igények maximális kiszolgálása, amit széles termékkínálatával, az új fogyasztói igényekre való gyors reagálásával és a termékek kiváló ár-érték arányával biztosít."

Magyar beszállítók a fókuszban

Az áruházlánc kínálata elsősorban saját márkás termékekre épül. A 2023-as gazdasági évben több mint 3800 saját márkás élelmiszer és near-food termék volt elérhető az állandó kínálatban. A vásárlók körében a legnépszerűbbek a friss árucsoportok, mint a tej és tejtermékek, a felvágottak és a friss húsok, de a fagyasztott termékek és a nassolnivalók is kedveltek. A vállalat több mint 10 éve indította el a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, amelynek keretében

ma már több mint 500 hazai beszállítóval dolgozik együtt.

Jelenleg a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszereinek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát teszi ki.

A vállalat filozófiája négy alapelven nyugszik:

  • minőség,
  • frissesség,
  • egészségesség
  • és kedvező ár.

A Lidl a Portfolio-t arról tájékoztatta, hogy innovatív és felelős vállalatként kiemelt hangsúlyt fektet az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Céljuk, hogy 2025-ig saját márkás termékeik esetében átlagosan 20 százalékkal csökkentsék a hozzáadott só- és cukortartalmat. Emellett folyamatosan bővítik laktóz- és gluténmentes, bio és vegán termékkínálatukat is. A minőségbiztosítással és minőségfejlesztéssel kapcsolatos célkitűzéseiket a nyilvánosan elérhető Táplálkozáskalauz állásfoglalásukban tették közzé.

A Lidl Magyarország ezekkel az intézkedésekkel kívánja biztosítani, hogy az üzleteiben elérhető termékek a lehető legmagasabb minőségi és élelmiszer-biztonsági követelményeknek feleljenek meg. A minőségbiztosítás terén az áruházlánc szigorú követelményeket támaszt beszállítóival szemben.

A beszállítás feltétele az IFS (Higher Level) szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszer működtetése. A termékek minőségi és élelmiszer-biztonsági ellenőrzésére saját minőségbiztosítási rendszert működtetnek, és független szakértő vizsgálólaboratóriumokkal is együttműködnek.

A Lidl minden új termék bevezetése előtt vakteszten veti össze az adott terméket a konkurensekkel. A már piacon lévő termékek esetében évente tervezetten és szúrópróbaszerűen érzékszervi tesztet végeznek, illetve végeztetnek független akkreditált laboratóriumokkal.

(x)

Címlapkép forrása: Lidl

Holdblog

Csak bírjuk szuflával az AI-t

Így is borzasztóan néz ki a globális energiamix, a mesterséges intelligencia csak ront a helyzeten. Lehet, hogy az AI nem erővel pusztít ki minket, hanem... The post Csak bírjuk szuflával az AI-t

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Már Brüsszel figyelmezteti a kormányt, végveszélyben vannak a magyar EU-források
Portfolio Sustainable World 2025
2025. szeptember 4.
REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum
2025. szeptember 17.
Portfolio Future of Finance 2025
2025. szeptember 18.
Portfolio Private Health Forum 2025
2025. szeptember 30.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

Előadásunkon bemutatjuk a Portfolio Online Tőzsde egyszerűen kezelhető felületét, a számlatípusokat és a gyors kereskedés lehetőségeit. Megismerheted tanácsadó szolgáltatásunkat is, amely segít az első lépések megtételében profi támogatással.

Díjmentes online előadás

Száguldj velünk a tőzsde hullámain!

Itt az idő, hogy napfényes hangulatban elmerülj a tőzsde világában! Megnézzük a legfrissebb nyári trendeket, és hasznos gondolatokat osztunk meg a befektetésekről – legyen szó kezdőkről vagy tapasztalt tőzsdézőkről, mindenki találhat benne újdonságot.

Ez is érdekelhet