Jelentős fejlesztést indít a Panattoni Lengyelországban

Jelentős fejlesztést indít a Panattoni Lengyelországban

Nemcsak Magyarországon aktív a Panattoni. A cégcsoport ezúttal Lengyelországban épít fel egy 82 ezer négyzetméteres komplexumot egy ruhaipari cég számára. A Poznańban megvalósítandó épület 3000 embernek ad majd munkát - derül ki a társaság honlapjáról.

Nagy dobásra készül a H&M

Nagy dobásra készül a H&M

Ambiciózus célokat fogalmazott meg a H&M most, hogy nyeresége már felülmúlja a járvány kirobbanása előtti szinteket. Jelentős beruházásokat tervez már az idei évben, főként technológiai oldalon, a beszállítói láncok tekintetében, valamint a fenntarthatóság területén.

Fenntarthatóvá alakul a ruhaipar? - Nagy vállalásokat tett a divatcég a következő évekre

Fenntarthatóvá alakul a ruhaipar? - Nagy vállalásokat tett a divatcég a következő évekre

A C&A divatcég bejelentette új, 2028-as globális fenntarthatósági stratégiájának (Global Sustainability Strategy) elindítását Európa, Brazília, Mexikó és Kína kulcsfontosságú piacai számára. Ez alapján tovább csökkentenék a műanyagokat, erősítenék a körforgásos gazdaságot és a fenntartható alapanyagok felhasználását.

Kevesen gondolnák, mennyire környezetszennyező az a ruha, amit hordanak

Kevesen gondolnák, mennyire környezetszennyező az a ruha, amit hordanak

A fast fashion, azaz a gyorsan készülő ruhák korszakát éljük: a bevásárlóközpontokban a legtöbb ruházati bolt ebbe a kategóriába sorolható. A textilipar és a ruhagyártás a leginkább környezetszennyező iparágak közé sorolható, de a fenntarthatóság trendi lett az elmúlt években a divatszakmában – hangzott el a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány Otthon is Műhely c. beszélgetésében.

Világhírű ruházati üzletlánc kért csődvédelmet

Világhírű ruházati üzletlánc kért csődvédelmet

A Forever 21 nevű amerikai ruházati üzletlánc csődvédelmet kért, a csődeljárás és a nagy átalakítások, boltbezárások után újra működőképessé szeretnék  tenni a céget.

Babonás nők miatt esett vissza a szmokingüzlet profitja?

A Men's Wearhouse vezérigazgatója a házasodók babonásságát okolja a vállalatának elmúlt negyedéves eladási kudarcáért. Állítása szerint a menyasszonyok annyira babonásan félnek a 13-as számtól, hogy inkább 2014-re halasztják esküvőiket. Ez pedig az ünnepi ruhák keresletét szerinte jelentősen visszavetette.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Ők a leggazdagabb magyar nyugdíjasok
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.