Budapesten a Fiat 500-at, városon kívül a Peugeot 3008-at és 308-at használták a leggyakrabban a wigo felhasználói 2023-ban, akik egy év leforgása alatt közel 8 millió kilométert tettek meg az autókkal - tájékoztatta az AutoWallis Csoporthoz tartozó autómegosztó a Portfolio-t.
A legújabb trendek szerint egyáltalán nem biztos, hogy megéri egy városi lakosnak autót fenntartani, mikor az az idő nagy részében csak áll az utcán, viszi a költségeket, és közben foglalja a parkolóhelyet. Éppen ezért egyre többen használnak autómegosztási szolgáltatást a külföldi nagyvárosokban és Budapesten, ami a városi mobilitás jelentős átalakulását hozza magával. Korábban Share Now néven futott a legnagyobb budapesti carsharing szolgáltató, mely az AutoWallis Csoport általi felvásárlás után ma már wigo carsharing néven működik, és egy jelenleg nagyon izgalmas, dinamikusan fejlődő piacon operál. A wigo mint mobilitási márka jövőjéről, az autómegosztási piac helyzetéről, a városi mobilitásról és a fenntarthatóságról kérdeztük Székely Gábort, az AutoWallis befektetői kapcsolatok és ESG igazgatóját, valamint Koralewsky Márkot, a wigo carsharing vezérigazgatóját.
Kiszivárgott a sajtóba, miről van szó.
Cikkünk folyamatosan frissül a frontvonal és a diplomácia eseményeivel.
67 ezerrel nőtt a TBSZ-ek száma.
125 vadászgép csapott össze egy óra alatt - állítólag.
A legfontosabb dolgokról tárgyalnak majd.
Mi áll a GDP-csökkenés mögött?
Távozik a guru a Berkshire Hathaway éléről.
Nyitrai Győzővel, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.