Jelentős növekedésre számít a nyári forgalomban a Budapest Airport, ezért a cég munkavállalói létszámát is nagy ütemben növeli az idei évben.
A vállalat jelenleg is különböző szakterületeken számos pozícióra keres szakembereket, így például projektmenedzsereket, karbantartási szakembereket, de terminálüzemeltetési és információs munkatársakat és rendszergazdákat is, továbbá vannak meghirdetett állások mérnökök számára is.
Város a városban
„Lendületben vagyunk, csak idén több száz új munkatársat toborzunk, akik a közel 1400 BUD-os kollégával együtt a következő évek fejlesztéseinek motorjai lesznek.
Tavaly április óta több mint 460 munkavállaló lépett be hozzánk.
A mi feladatunk, hogy mind megtalálják a helyüket a repülőtéri ökoszisztémában, és kiteljesedhessenek a munkájukban” – mondta el Zahorán-Pirisi Zsuzsanna a cég humánerőforrás igazgatója. Hozzátette:
mindez egyáltalán nem kis feladat, hiszen a Budapest Airport valóságos város a városban.
Egy olyan éjjel-nappal működő létesítményről van szó, mely 1500 hektáron terül el, hatalmas zöld felülettel, teljes infrastruktúrával, saját rendőrséggel és tűzoltósággal, saját kazánházzal, ivóvízkutakkal és teljes hóeltakarító gépsorral rendelkezik. A munkatársainknak ennek megfelelően egy kisváros a munkaterülete a lehető legváltozatosabb helyszíneket magába foglalva: akár az 1. Terminál irodáiban, akár a 2. Terminál mindig élénk és forgalmas SkyCourtjában, vagy a külső helyszíneken dolgozhatnak feladatuktól függően.”
Folyamatos képzés
A legnagyobb számban védelmi ellenőröket és terminál üzemeltetési és információs munkatársakat foglalkoztat a repülőtér. Ezek a kollégák önmagukban a Budapest Airport munkavállalóinak meghatározó részét, közel 500 főt tesznek ki.
Jellemző a munkavállalói körre, hogy az újonnan érkező kollégák között rengeteg a fiatal, az ő beilleszkedésüket mentorprogrammal, illetve repülőtéri képzésekkel segíti a Budapest Airport.
Utóbbira természetesen a nemzetközi előírásoknak megfelelően is nagy hangsúlyt fektet a vállalat. Egy utasbiztonsági ellenőr alapképzése több mint 6 héten keresztül tart, amely idő alatt az ellenőrök felbecsülhetetlen értékű szaktudásra tesznek szert, többek között a legmodernebb technológiát képviselő röntgengépek kezelésével kapcsolatban. A csapatba való beilleszkedésüket 62 mentor segíti.
A Budapest Airport az elmúlt három évben évente átlagosan 25 415 képzési órát szánt a munkatársai fejlesztésére. Ez azt jelenti, hogy egy kolléga évente átlagosan 48 képzési órán vett részt.
Programok és szakmai elismerés
A humánerőforrás igazgató elmondta: ahhoz, hogy működjön a repülőtér, nagyon sok terület precízen összehangolt munkájára van szükség, hiszen a Budapest Airportnál közel 100 szakma képviselteti magát, a mérnöktől az informatikuson és a repülőtér-forgalmi szakembereken keresztül a hordárig vagy a fenntarthatósági szakemberekig.
Mindez ráadásul stabil megélhetést biztosít a Budapest Airport munkavállalóinak: 373 munkatársunk legalább 10 éve a repülőtéri csapat tagja, de van 95 olyan kollégánk is, akik már több mint 25 éve a repülőtéren dolgoznak.
Büszkék vagyunk, rá, hogy nem csak munkalehetőséget, hanem akár életre szóló hivatást is képesek vagyunk nyújtani a munkavállalóink számára” – fogalmazott Zahorán-Pirisi Zsuzsanna. A szakmai vezető szerint ebben szerepet játszanak a közösségépítő kezdeményezések is, mint amilyen az 1. Terminál nagycsarnokában rendezett karácsonyi ünnepség, az Aeroparkban szervezett dolgozói majális, vagy a Budapest Parkban megtalálható Budapest Airport Party Terminal, ahol a vállalat munkatársai a legjobb hazai és nemzetközi koncerteken bulizhatnak.

Saját dolgozóira fordított figyelme révén a Budapest Airport nemzetközi HR-szakmai elismeréseket is el tudott hozni. „2022-ben újra elnyertük a brit Investors in People kiváló munkáltatóknak járó, arany fokozatú nemzetközi elismerését. A díjat olyan vállalatoknak ítélik oda, amelyek a munkavállalóval együttműködésben, közösen dolgoznak az üzleti célok elérésén, ezzel támogatva a dolgozók szakmai fejlődését.”
A cikk megjelenését a Budapest Airport támogatta.
Fotó: Portfolio
Alig vette meg a BKV az új főváros trolibuszokat, máris felmerült egy váratlan akadály
A mérnökök dolgoznak az elhárításán.
MNB: olcsóbb lett a kötelező biztosítás egy év alatt
A díj-kár olló is záródik, ami szintén kedvez az autósoknak.
Kiderült: volt egy titkos része is az amerikai békejavaslatnak, itt vannak a részletek
Ez biztosítaná Ukrajna védelmét egy jövőbeni támadás esetén.
Visszatért az aranykor a műtárgypiacra
New Yorkban szinte mindent eladtak az árverezők.
"Kell egy pofon Európának, hogy észhez térjen"
"Az állam és a privát szféra összefonódása akkora versenyhátrány Magyarországnak, ami sehol máshol nincs, ez szuper extrém az Európai Unió más országaihoz hasonlítva." Szabó Balázs,...
A politika első számú fegyvere: a gazdasági fantazmagória
Egyik napról a másikra 7 millió gyermek tűnt el az Egyesült Államokban. Franciaországban sokan próbálnak "karriernyugdíjasok" lenni. New Yorkban volt idő, amikor inkább felgyújtották a... T
Franklin Resources Inc. - kereskedés
Júniusban néztem rá legutóbb, akkor 18%-os pluszban voltam, ez mostanra 7%-ra olvadt. De szerintem nincsen semmi baj, ez csak egy korrekció, és nemsokára megint emelkedni fog.Hetes:Pont ugyanúgy l
Megjelent a tervezet: meghosszabbítják a kamatstopot a diákhiteleknél
A tervezet alapján a szabad felhasználású Diákhitel1 esetében a kormány meghosszabbítja félévvel a kamatstopot, az érintett kölcsönök kamata 2026. január 1-től 2026. június 30-ig érvényb
Olcsó energiát akarunk? Tekintetünk a Napra vessük!
A nyári napokon a napenergia annyira olcsó, hogy egy egységnyi energia előállítása kevesebbe kerül, mint bármilyen más forrásból - derül ki egy most publikált tanulmány
Az EU Bíróság ítélete a minimálbér irányelvről: korrekció vagy megerősítés?
Az Európai Unió Bírósága 2025. november 11-én hozott ítéletével pont került a Dán Királyság által megtámadott, a megfelelő minimálbérek biztosításáról szóló (EU) 2022/2041 irányelv
Nem is drága a digitális nomád élet?
Valamivel több, mint egy éve két ismerősöm, Tóni és Jucus úgy döntöttek, hogy másfél évig digitális nomádkodnak. Digitális nomádság alatt azt értjük, ha valaki ugyanazt a pénzkereső t
Bordeaux, a "napelemváros"
2026-ra a város áramigényének 41%-át szeretné megújuló energiából fedezni, napelemekkel borítva középületeit, köztereit és még a kerékpárutakat is.
Kiderült, mire készülnek a magyarok a pénzükkel – Megszólalt az Erste vezérigazgató-helyettese
Cselovszki Róberttel beszélgettünk.
Példátlan beruházási hullám indult: ezermilliárdokat tolnak a magyar agráriumba
Most van itt a fejlesztések ideje.
Kiderült, mennyivel nőhetne valójában a rezsi, ha leválnánk az orosz gázról
A szerdai Checklistben a láthatatlan árrobbanás titkai.
Bikák és Medvék: Kivel jobb haverkodni a tőzsdén?
Hogyan ismerd fel, hogy épp emelkedő (bull) vagy csökkenő (bear) piacon jársz? Megtanulhatod, mikor érdemes növelni a kockázatvállalást, és mikor jobb óvatosan hátrálni.
Tőzsdei adrenalin vs. nyugodt hozam – te melyiket választod?
Tőzsdéznél, de nem tudod, merre indulj? Ismerd meg egy aktív trader és egy alapkezelő gondolkodását a Portfolio Investment Services online előadásán Vidovszky Áronnal!


