Ez a bejegyzés egy percről percre cikk része. Vissza a cikkre
Megosztás

A Google-keresések új korszaka

Változik az internetes felhasználók viselkedése az AI megjelenése óta, a korábbiakhoz képest kevesebbet kattintanak, és inkább elolvassák a találatok tetején megjelenő, mesterséges intelligencia által írt összefoglalót – figyelmeztetett Fuchs Gábor (Head of digital, IPG Mediabrands). A keresőoptimalizálás (SEO) ugyanakkor közel sem tűnik el, csak átalakul. Az AI overview mind az awareness, mind a consideration, mind a conversion fázisban jelen lehet, és befolyásolhatja a fogyasztót. A döntés előkészítése tehát már az AI-válaszadásban elkezdődik, az értékesítési funnel tömörebbé válik, ezáltal versenyelőnyt jelent, ha egy vállalkozás terméke megjelenik az AI által írt összefoglalóban. A szakember előadásában konkrét tippeket, módszereket is adott, hogy miként lehet elérni, hogy a robotok szívesen tegyenek említést egy adott termékről.

_S6A9771
Ez is érdekelhet