Megérkeztek a lakásbiztosítási kampány első számai: visszaesett a lakossági érdeklődés

Megérkeztek a lakásbiztosítási kampány első számai: visszaesett a lakossági érdeklődés

Március közepéig, vagyis a kampány első felében mintegy 98 ezren változtattak lakásbiztosításukon, ebből 74 ezer volt az új ajánlat, és 24 ezer az átdolgozás – közölte az MNB az idei lakásbiztosítási kampány első szektorszintű adatait. Tavaly az első „félidőre” még összesen 161 ezres aktivitásról, ebből 100 ezer új kötésről és 61 ezer átdolgozásról számolt be a felügyelet, tehát a számok alapján visszaesett a lakossági aktivitás. Az idei év újdonsága, hogy nagyobb arányban jelentek meg a piacon az önrészes lakásbiztosítások, ezek kockázataira is felhívta a figyelmet a jegybank.

Változik a lakásbiztosítási piac, a hűséges ügyfelek járhatnak pórul

Változik a lakásbiztosítási piac, a hűséges ügyfelek járhatnak pórul

A Groupama Biztosító szerint olyan irányt vehet a lakásbiztosítási piac, ami a KGFB-piacon már lezajlott, azaz új ügyfélnek lenni sokkal kifizetődőbb lehet, mint hűségesnek lenni egy biztosítóhoz. A társaság sajtótájékoztatóján elhangzottak szerint a 2024-es lakásbiztosítási kampány következtében tudatosabbak lettek az ügyfelek, az idei, szombaton kezdődő kampányban pedig a biztosító ügyfeleinek 10-15 százaléka mozdulhat meg.

Ügyfélkapu-mizéria: egy újabb szolgáltatás kiesése fenyeget ügyintézési káosszal

Ügyfélkapu-mizéria: egy újabb szolgáltatás kiesése fenyeget ügyintézési káosszal

Több százezer állampolgár használja ma az elektronikus aláírás egyszerű alternatívájaként az Ügyfélkapun keresztül elérhető Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítést, vagyis az AVDH-t. A kormány a Digitális Állampolgár appban egy új, modern eAláírást szeretne bevezetni, ám ez a szeptemberi időpontra nem készült el. Az AVDH-t jelen állás szerint mégis kivezetik a piaci szolgáltatásoknál december 31-ével, ezt követően csak az állami ügyekben használhatjuk majd. Ez zavart okozhat a rendszerben, a már digitalizált folyamatok emiatt ideiglenesen újra papíralapú személyes ügyintézést igényelhetnek majd. UPDATE: cikkünk megjelenése után a Digitális Állampolgár alkalmazás fejlesztője is megszólalt a témában.

Ütemezett karbantartás jön a Telekomnál, nem minden szolgáltatás lesz elérhető

Ütemezett karbantartás jön a Telekomnál, nem minden szolgáltatás lesz elérhető

A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. október 22-én kedden 22 órától várhatóan 2024. október 23-án szerdán 18 óráig a Telekom alkalmazás, a Telekom fiók, a telekom.hu és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető. A 1414-es lakossági és a 1400-ás üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.

Kopogtatnak a Buda-Cash ügyfeleinél, sokmilliós tartozásokat követelhetnek

Kopogtatnak a Buda-Cash ügyfeleinél, sokmilliós tartozásokat követelhetnek

A Buda-Cash botrány után közel egy évtizeddel megkezdődött a pénzeszközök és részvények visszaszolgáltatása, 4 hónap alatt mintegy 1,5 milliárd forint ügyféleszközt adtak vissza. Azonban vannak, akiknek csak most jön a feketeleves: a negatív egyenlegű ügyfeleket is elkezdték felkeresni, akik hatalmas és kellemetlen meglepetésekre számíthatnak - számolt be a Telex.

A munkáltatói juttatások slágere az egészségbiztosítás

A munkáltatói juttatások slágere az egészségbiztosítás

Az egészségbiztosítások piacáról és a jövőbeli fejlődési lehetőségekről beszélt a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. két képviselője a Portfolio Private Health Forum 2024 konferencián. Bara Ágnes, nagyvállalati üzletág vezető, és Szűcs András, egészségbiztosítási szakértő többek között arról beszélt, hogy az emberek a Covid alatt a magánegészségügy felé fordultak és sokan nem is térnének vissza az állami ellátáshoz. Ebben lehet nagy segítség egy munkaadói egészségbiztosítási csomag.

Távgyógyászat: mostantól minden ötödik magyar háztartás ingyenesen kérhet orvosi segítséget

Távgyógyászat: mostantól minden ötödik magyar háztartás ingyenesen kérhet orvosi segítséget

Közel 800 ezer ügyfele és azok családtagjai számára díjmentesen tette elérhetővé a Telekom azt a digitális egészségügyi tanácsadást, ami munkanapokon segíthet választ találni olyan kérdésekre, amelyekkel eddig jellemzően a háziorvost kerestük fel. Milyen gyógyszert alkalmazzunk, ha lázasak vagyunk, vagy fáj a fejünk, milyen szakorvoshoz forduljunk, ha egy bizonyos fájdalom egyre súlyosbodik, mennyire vagyunk kitéve a szív- és érrendszeri betegségek kockázatának, és mit tegyünk azok kialakulása ellen? 24 órán belül megérkezik a válasz a július 26-án indult Telekom Egészség szolgáltatás révén. Mivel a hozzátartozók is bevonhatóak az igénybe vevők körébe, potenciálisan közel 2 millió ember, gyakorlatilag a magyar lakosság majdnem egyötöde kap hozzáférést az orvosi szolgáltatáshoz. Hol lehet a helye egy telco cégnek ezen a piacon? Merre tart az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja? Milyen jövője van a távgyógyászatnak? A Portfolio Pereszlényi Zoltánt, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettesét és az egészségügyi partner Teladoc Hungary Kft. vezetőjét, dr. Karai Gábort kérdezte.

Ide teszik most a privátbanki ügyfelek a milliós vagyonokat

Ide teszik most a privátbanki ügyfelek a milliós vagyonokat

Jelentősen megnőtt a verseny a privátbanki szolgáltatók között a jelentősebb vagyonnal rendelkező ügyfelekért, akik száma kisebb mértékben nő, mint ahogyan a bankok bővítik a privátbanki szolgáltatásaik körét. Egyre nagyobb az érdeklődés a forinttól eltérő devizában lévő alapok iránt, viszont hosszú távon kifizetődőbb és egyértelműen biztonságosabb is egy jól diverzifikált portfólió. Soltész Bencét, az UniCredit Bank Hungary private banking vezetőjét a gazdasági környezet hatásairól, a portfóliókban egyre nagyobb szerepet kapó külföldi eszközökről és az ügyfelek kockázatvállalási hajlandóságáról kérdeztük.

Meghackelték a telekommunikációs óriást, szinte minden ügyfél sms- és hívásadatait ellopták

Meghackelték a telekommunikációs óriást, szinte minden ügyfél sms- és hívásadatait ellopták

Az AT&T pénteken bejelentette, hogy hackerek hozzáfértek szinte minden mobiltelefonos ügyfelük hívás- és üzenetadataihoz egy hat hónapos időszak alatt, 2022. május 1. és 2022. október 31. között. A telekommunikációs óriás közleménye szerint az érintett adatok nem tartalmazzák a hívások vagy üzenetek tartalmát, illetve személyes információkat, mint például társadalombiztosítási számok, születési dátumok vagy más személyazonosításra alkalmas adatok – számolt be a CBS.

Bejött az ügyfeleknek a Gránit Bank 30 perces online babaváró hiteligénylési folyamata

Bejött az ügyfeleknek a Gránit Bank 30 perces online babaváró hiteligénylési folyamata

A kihelyezett Babaváró hitelek összege ötször akkora mértékben nőtt a Gránit Banknál, mint a piaci állomány. A piaci térnyerésben jelentős szerepe van annak, hogy a Gránit Bank az év végi csúcs előtt élesítette a továbbfejlesztett, end-to-end digitális babaváró hiteligénylési folyamatát. A népszerű hitelt így még élményszerűbben és gördülékenyebben, akár 30 perc alatt lehet igényelni, amivel idén az ügyfelek több mint 92%-a élt.

Akadozik a K&H mobilbankja

Akadozik a K&H mobilbankja

Csütörtök délelőtt akadozik a K&H mobilbankja, a felület azt írja ki, hogy a működésben átmeneti kimaradások tapasztalhatóak.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Utódlás: Csányi Péter az OTP új vezérigazgatója
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.