A magyar e-kereskedők a GVH-hoz fordulnak a Temu miatt

A magyar e-kereskedők a GVH-hoz fordulnak a Temu miatt

Az Ecommerce Hungary szövetség a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordul, hogy felhívja a figyelmet a Temu által alkalmazott, piaci versenyt torzító módszerekre, melyek különösen a kisebb hazai e-kereskedőket érintik hátrányosan - számolt be a HWSW.

Várkonyi Balázs kiszállt az eMAG-ból és átvette a Vaterát

Várkonyi Balázs kiszállt az eMAG-ból és átvette a Vaterát

Az eMAG bejelentette, hogy a Vatera online piactér kiválik a cégcsoportból és Várkonyi Balázs, illetve Kelemen Gyula, az Extreme Digital alapítói veszik azt át. A két szakember az Extreme Digital-eMAG Kft-beli üzletrészeik értékesítését követően a Vatera többségi tulajdonosaiként vezetik majd a céget és koordinálják a jövőbeli fejlesztéseket. A tranzakció várhatóan 2023 augusztusában zárul majd le.

Van még piac a régiós vállalatok számára: sokan tudnak nemzetközi szinten is fejlődni

Van még piac a régiós vállalatok számára: sokan tudnak nemzetközi szinten is fejlődni

A nemzetközi terjeszkedés továbbra is fontos cél a régiós vállalkozások számára, ugyanakkor a gazdasági és geopolitikai helyzet nem könnyít a terjeszkedésben gondolkozó vállalkozások helyzetén - hangzott el az iBanFirst által szervezett bukaresti The Central and Eastern Europe (CEE) Regional Business Summit konferencián.

Tarolnak az áruhitelek: háromszorosra ugrott a kereslet az eMAG-nál

Tarolnak az áruhitelek: háromszorosra ugrott a kereslet az eMAG-nál

2023 első három hónapjában már annyi áruhiteles vásárlás valósult meg az eMAG-nál, mint tavaly 8-9 hónap alatt: a legtöbben okostelefont, laptopot és tévét vettek részletre,  a mosógép csak egy kicsivel maradt le a top 3-ból. Az már most jól látszik, hogy idén nem a 0% THM, hanem a minél hosszabb futamidő élvez prioritást: januártól március végéig ötből csupán két terméket vásároltak “ingyenhitelre”, ennél jóval népszerűbb a kamatos, de négy, három vagy két évre szóló részletfizetés. Tízből hét ügyfél online, három pedig személyesen az üzletben igényel áruhitelt - derül ki az eMAG közleményéből.

Ismét lecsapott a GVH az eMAG-ra - Reagált a cég

Ismét lecsapott a GVH az eMAG-ra - Reagált a cég

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján az eMAG webáruház üzemeltetője megszegte egyes kötelezettségeit, amelyeket korábbi, jogsértő akcióinak kompenzálására vállalt a GVH, illetve a felhasználói felé. A jóvátételi program eddig lezárult része azonban elérte célját, vagyis a versenyhatóság eljárása 2021 év végéig több mint 1 milliárd forintos közvetlen haszonnal járt a fogyasztóknak.

Black Friday: rekordösszeget költöttek idén az eMAG-on a magyarok

Black Friday: rekordösszeget költöttek idén az eMAG-on a magyarok

Új forgalmi csúcsot hozott az eMAG Black Friday, az idei kampány megmozgatta a hazai online vásárlóközönség több mint kétharmadát. A legnagyobb slágertermékek az öblítők és más fogyóeszközök voltak, de rendkívül sokan vették meg a karácsonyi ajándéknak szánt játékokat, vagy szereztek be új laptopot.

Vezetőt vált az e-kereskedelmi óriás, az eMAG a régióban terjeszkedne

Vezetőt vált az e-kereskedelmi óriás, az eMAG a régióban terjeszkedne

Megújul az e-kereskedelmi óriás vállalatvezetése, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatói szerepét Daniel Spiridon, a vállalat korábbi üzletfejlesztési vezetője veszi át, Várkonyi Balázs pedig szeptember 1-jétől az igazgatótanács elnöke lesz, aki a regionális terjesztési feladatokat látja el.

"Még mindig az aranybánya kifejezést tudom használni a vállalkozásra"

Már meghallgatható a Portfolio heti podcastjének augusztus 3-i adása. A mai podcastben egy kétrészes nagyinterjú második részét közöljük, melyet Várkonyi Balázzsal, az Extreme Digital társalapítójával, az eMag ügyvezető igazgatójával készítettünk. Kevés olyan emblematikus cége volt ugyanis a hazai internetes kereskedelemnek, mint az Extreme Digital, amely nemrég, mint brand beolvadt az eMagba, és bár az alapítók mindketten az Emag társtulajdonosai is, az Extreme Digital és az eMag egybeolvasztása jó alkalom volt arra, hogy felkérjük Várkonyi Balázst egy hosszabb interjúra. Az adásban egyebek mellett szóba került, hogy hogyan jelent meg Magyarországon az online kereskedelem az offline térben, hogy milyen lehetőségeket kínált a 2008-as válság az Extreme Digital számára, és Várkonyi Balázs beszélt arról is, hogy miképpen adták el a cégük több mint felét 2015-ben a Steinhoff Internationalnak, majd pedig hogyan vásárolták azt vissza 2018-ban. Végül pedig, azt is megkérdeztük tőle, hogy hogyan élte meg azt a napot, amikor az Extreme Digital, a márka, melyet felépített, brandként beolvadt az eMag platformba. Az interjú első része ide kattintva érhető el.

Az ügyfél kérte a főnökömet, úgyhogy adtam a főnökömet, magamat

Az ügyfél kérte a főnökömet, úgyhogy adtam a főnökömet, magamat

Már meghallgatható a Portfolio heti podcastjének július 27-i adása. A mai podcastben egy kétrészes nagyinterjú első részét közöljük, melyet Várkonyi Balázzsal, az Extreme Digital társalapítójával, az eMag ügyvezető igazgatójával készítettünk. Kevés olyan emblematikus cége volt ugyanis a hazai internetes kereskedelemnek, mint az Extreme Digital, amely nemrég, mint brand beolvadt az eMagba, és bár az alapítók mindketten az Emag társtulajdonosai is, az Extreme Digital és az eMag egybeolvasztása jó alkalom volt arra, hogy felkérjük Várkonyi Balázst egy hosszabb interjúra. Az adásban szóba került, hogy milyen volt a dohány utcai szilícium völgyben a számtech-kereskedelem a kilencvenes évek végén és a 2000-es évek elején, hogy miképpen lehetett együttélni a brutálisan alacsony marginokkal, hogy egy ravasz húzás és az EU-s csatlakozás hogyan repítette az Extreme Digitalt jóval a versenytársai elé, s hogy miért kellett perre menniük az egyik nagy fotós márkával.

Gigaberuházást hozhat az eMAG Magyarországra

Gigaberuházást hozhat az eMAG Magyarországra

Száz millió eurót fektetne egy magyarországi raktárépület létesítésébe Budapest közelében a romániai online kiskereskedelmi vállalat, az eMAG - írja a Reuters. A Portfolio megkereste a magyar eMAG-ot, amely érdemben nem kommentálta a beruházást.

Élen az eMAG-Extreme Digital, erősödött az Alza, nagyot ugrott a Kifli.hu

Élen az eMAG-Extreme Digital, erősödött az Alza, nagyot ugrott a Kifli.hu

Több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett a GKID (korábbi nevén GKI Digital) a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorának elején. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco. Idén először külön rangsor készült a 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi cégekről: ennek első helyére az Euronics került.

Vége az Extreme Digitalnak

Vége az Extreme Digitalnak

Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: 2022. május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait - közölte a webáruház.

  • 1
  • 2
Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Hatalmas adóváltozások jönnek 2026-ban, és ez még nem minden
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.