Bejelentették: lecserélik a magyar kukásautók nagy részét

Bejelentették: lecserélik a magyar kukásautók nagy részét

Több tíz milliárd forintból újítja meg hazai kukásautóflottát a MOHU. A cél a korábbi elavult, olykor 15 évnél idősebb autókból álló flotta frissítése, modernizálása. Az első új járművek 2025-től állnak majd forgalomba az ország különböző pontjain - közölte a társaság.

Kiderült: ekkor kerülhet be az első kínai autó az autókölcsönzők kínálatába

Kiderült: ekkor kerülhet be az első kínai autó az autókölcsönzők kínálatába

Megjelent a Portfolio Business podcast legújabb adása, amelynek vendége Neczli László, az Avis Magyarország hálózati és flotta vezetője volt. A műsorban a vállalatok számára nyújtott hosszú távú autóbérlés előnyeiről, az eltérő magyar és nemzetközi költségkultúrákról, globális lefedettségből fakadó lehetőségekről és a téli felkészülésről is beszélgettünk.

Összeáll a Mol és a Mercarius Flottakezelő

Összeáll a Mol és a Mercarius Flottakezelő

A Mol megállapodást írt alá Magyarország egyik legnagyobb gépjármű-flottakezelő vállalatával, a jelenleg közel 14 000 gépjárművet kezelő Mercarius Flottakezelővel. A megállapodás tárgya, hogy a Mol Fleet Solution és a Mercarius egy közös Holding céget hoz létre, amely Mol Mercarius néven működik tovább. Az új cég a flottapiac második legnagyobb szereplőjeként több, mint 20 000 gépjárművet kezel majd operatívan.

Újabb légitársaság készül a tőzsdére

Újabb légitársaság készül a tőzsdére

Részvénykibocsátásra készül az egyik közel-keleti légitársaság, az Etihad Airways, amely az első Öböl-menti légitársaság lehet a tőzsdén – írja a Reuters. Az Abu-Dzabi központú légitársaság legkorábban 2025-ben debütálhat a tőzsdén.

A világos üzleti haszon biztosítása a legjobb ösztönző az elektromobilitás terjedéséhez

A világos üzleti haszon biztosítása a legjobb ösztönző az elektromobilitás terjedéséhez

Most már az a valószínű, hogy nem a másfél, hanem inkább a három Celsius-fokos átlaghőmérséklet-emelkedés alatt maradás lehet a reálisan elérhető cél az emberiség számára, de még ez is kihívásokkal teli. Ennek részben az is az oka, hogy nem eléggé ösztönzők a már működő, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését segítő rendszerek. Ez utóbbi palettát bővíti újszerű módon saját fejlesztésű zöld technológiai szolgáltatásával egy magyar cég, melynek célja az elektromobilitás terjedésének anyagi ösztönzése az önkéntes karbonpiac eszközrendszerére támaszkodva. A mitigia egy olyan klímatechnológiai (climate tech) megoldás, ami annak felismerésére épül, hogy valós, mérhető, számszerűsíthető üzletet lehet alapítani az autós flották elektrifikációja nyomán fellépő, validált karbonlábnyom-csökkentésre támaszkodva. Ezáltal egyrészt a flották elektrifikációját célzó beruházások megtérülése jelentősen javítható az elektromobilitásba jelentős mértékben beruházó vállalatok számára, függetlenül a mindenkori állami támogatásoktól. Másrészt, a folyamat eredményeként létrejövő magas minőségű, valós szén-dioxid kibocsátáscsökkentést reprezentáló karbonkreditek kifejezetten értékesek és biztonságosak az azokat ellentételezési célra megvásárló ipari vállalatok számára, mivel a szigorú módszertan teljes mértékben kizárja a zöldre festés lehetőségét. Tóth Leventét, a mitigia szolgáltatást fejlesztő Emprovia Zrt. ügyvezetőjét kérdezzük.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Érdekes időpontban kaphatnak
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.