
Vétel | |||||
---|---|---|---|---|---|
ajánlat db |
kum HUF |
HUF | kum db |
db | árf. |
Eladás | |||||
---|---|---|---|---|---|
árf. | db | kum db |
HUF | kum HUF |
ajánlat db |
Idő | Ár | Darab | Érték |
---|
Kapitalizáció (millió HUF): | 17764878.23396 | |
Nyitó ár: | ||
Előző záró ár: | 29510 | |
Napi átlagár: | ||
180 napos átlagár: | 32161.283064761 | |
360 napos átlagár: | 31926.533007335 | |
Napi minimum: | ||
Napi maximum: |
Éves minimum: | 26010 | 2025-04-09 |
Éves maximum: | 35300 | 2024-07-15 |
Történelmi minimum: | 13100 | 2020-03-18 |
Történelmi maximum: | 44630 | 2024-04-08 |
Forgalom (db): | ||
Forgalom: | ||
Árfolyamváltozás 1 hó: | -4.1883116883117% | |
Árfolyamváltozás 6 hó: | -8.9197530864198% | |
Árfolyamváltozás 12 hó: | % |
BMW | |
---|---|
Rating | |
Értékpapír megnevezése | BMW |
ISIN | DE0005190003 |
Kijelzés módja (ticker) | BMW |
Bevezetési nap | 2011-11-15 |
Első kereskedési nap | 2011-11-15 |
Kereskedés pénzneme | HUF |
A szolgáltatást legjobb tudásunk szerint nyújtjuk. A szolgáltatás elérhetőségének részbeni vagy teljes hiányáért, késedelméért, pontatlanságáért illetve egyéb zavaráért a Net Média Zrt. csak akkor felel, hogy ha az kifejezetten és kizárólag neki felróható okból következik be. Egyéb okból bekövetkezett szolgáltatás-zavarért a felelősségét kifejezetten kizárja. Kizárja a Net Média zrt. a felelősségét az információhoz való jogosulatlan hozzáférésből vagy az információval való bármilyen egyéb visszaélésből eredő károkért. Az előbbiekben megjelölt, illetve jogszerűen egyébként ki nem zárható egyéb felelősség kivételével ...
TovábbA tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.
Webináriumunkon megmutatjuk, hogyan indítsd el első befektetésed, milyen új funkciók érhetők el kereskedési platformjainkon, és hogyan vághatsz bele magabiztosan a tőzsdei kereskedésbe – akár már holnap.
Április végén zajlott Ázsia egyik legnagyobb autóipari kiállítása, a kínai Shanghai Auto Show, amelyen a Portfolio is részt vett. Sokan, sokféleképpen interpretálhatják az eseményt, de aligha akad olyan hurráoptimista európai szereplő, aki ne venné észre: a kínai piac már rég nem az európai autókról szól, és ha ilyen ütemben fejlődnek a hazai gyártók, néhány év múlva már-már csak a luxusszegmensben találni majd európai márkát, de lehet ott sem sokáig. A kérdés talán már nem is az, hogy Kínában van-e keresnivalója az európai és japán gyártóknak, hanem az, hogy miként tudják megőrizni saját és hagyományos piacaikon a pozícióikat. A kínai konkurenciát látva: nehezen. Exkluzív beszámoló a Shanghai Autó Show-ról.
A BMW azt tervezi, hogy extra műszakokat indít a dél-karolinai Spartanburgban található üzemében, hogy éves szinten akár 80 ezer autóval növelje a termelést, írja a Reuters.
A BMW 2-es Gran Coupé az első olyan új BMW, amit teszteltem, és amit nem értek. Mármint, hogy kinek, és miért. Értem a 3-ast, az 5-öst, a 7-est, az X-eket pláne, de az i3-ast is értettem, ezek mind célszerszámok, jól meghatározható célközönségnek, jól is fogynak. Biztos azért nem értem a 2-es GC-t, mert európai vagyok és azon belül is magyar, nagyon nem nekünk szánja a BMW ezt a modellt. Levezettünk Budapestről Mádra aztán vissza egy 2-es Gran Coupéval, volt benne sok autópálya meg országút, közben csináltunk 0-100-as gyorsulást, meg durrogtattuk a kipufogót sport módban. Összességében inkább tetszett, mint nem, és nyilvánvalóan jó autó az új 2-es, amin BMW logo van, az minimum rendben van, de azért van néhány furcsasága az autónak. Ráadásul Trump vámháborújában Európában gyártott autóként nem lesz könnyű dolga a modell legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban.
Hogy működik a Messenger, a WhatsApp vagy a Viber? Letöltöd a telefonodra, beregisztrálsz, megkeresed az ismerőseidet és rájuk írsz. De mit teszel, ha a legbefolyásosabbakkal akarod felvenni a kapcsolatot? Ez sem olyan bonyi, és még csak Széchenyi leszármazottnak sem kell lenni hozzá. Egyszerűen venni kell egy vadonatúj Rolls-Royce-t, le kell tölteni a telóra a Rolls szolgáltatását, a Whispers-t, és máris bent vagy a világ egyik legexkluzívabb klubjában, zenészekkel, színészekkel, sportolókkal, üzletemberekkel, rájuk írhatsz, programokat szervezhetsz velük, a lehetőségekben határ a csillagos ég. A kulcs tehát egy új Rolls, például a Ghost Black Badge, ami nálunk járt teszten. Zseni a Whispers, nem mellesleg az autó is fantasztikus. Mondjuk, ennyi pénzért legyen is.
Ahogy arról nemrég már beszámoltunk, jócskán beszakadt a BMW profitja. Az eredmények közzétételét követően Oliver Zipse, a BMW elnök-vezérigazgatója is megszólalt, emellett pedig a német vállalat fontos iránymutatásokat is adott az idei év várható eredményeit illetően, de a vállalat történetének legnagyobb jövőorientált projektjéről, az úgynevezett Neu Klasse-ról is fontos részletek láttak napvilágot.
A hétvége egyik legfontosabb eseménye, hogy ahogy arra számítani lehetett, Donald Trump átfogó vámintézkedéseket jelentett be az Egyesült Államok három legnagyobb kereskedelmi partnerével, Kínával, Mexikóval és Kanadával szemben. Bár eddig Európára nem vetett ki magasabb vámokat Trump, áttételesen a vámháború jelentős hatással lehet az európai autógyártók nyereségességére, de az amerikai cégek sem feltétlenül járnak jól, írja a Bloomberg.
A csőben lévő három magyarországi óriásberuházás 2030-ig összesen 2 százalékkal emeli a GDP szintjét - így számol a Magyar Nemzeti Bank.
Az európai és amerikai autógyártók nyereségük akár 17%-át is elveszíthetik, ha az Egyesült Államok importvámokat vet ki Európára, Mexikóra és Kanadára - áll az S&P Global pénteken közzétett jelentésében, amely lehetséges hitelminősítésre figyelmeztet.
Az Európai Unió 2035-ös szén-dioxid-célkitűzését kritizálta a BMW vezérigazgatója a Párizsi Autószalonon. Oliver Zipse szerint a terv felülvizsgálatra szorul, hogy csökkentse az európai autóipar függőségét a kínai akkumulátor-ellátási lánctól, és jobban kihasználja a kontinens technológiai erősségeit.
Finoman szólva sincsenek elragadtatva az európai autógyártók az EU mai döntésétől, amivel az Európai Unió büntetővámokat vet ki a Kínából importált elektromos autókra. Az európai cégeket egyrészt azért érinti negatívan, mert ők is gyártanak Kínában autókat és exportálnak is onnan, másrészt attól tartanak, hogy Kína esetleges válaszlépései az európai cégek kínai gyártását is nehéz helyzetbe hozzák. Itt vannak az első reakciók.
Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.
Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
A kínai autóipar fejlődése komoly kihívás elé állítja a német autógyártókat, amelynek nem csak az európai piacon kell megküzdeniük az újonnan megjelenő gyártókkal, hanem a kínai piacon is helyt kell állniuk. Utóbbi azonban nem könnyű, több gyártó is hangot adott már a világ legnagyobb autópiacon tapasztalt nehézségeknek, a napokban a BMW és a Mercedes-Benz is profit warningot adott ki, részben a kínai piac gyengesége miatt. A UBS legfrissebb elemzése szerint az elindult folyamatok jelentős változásokat, sőt, egyenesen paradigmaváltást hozhatnak az európai gyártók kínai működésében.
Múlt heti elemzésünkben már említettük, hogy nagy bajban van az európai autóipar: a magas költségek és a gyenge eladás következtében ráadásul a legnagyobb gyártók részvényeit is szétverték az előző hónapokban. Akkor mutattunk egy olyan európai részvényt, melyben jó lehetőségek rejlenek. Az emelkedés el is kezdődött, most pedig megnéztük, hogy meddig tarthat még.
A BMW több mint két évig nem ismerte fel teljes mértékben annak a fékrendszeri hibának a súlyosságát, amely várhatóan közel 1 milliárd eurós költséget jelent majd a vállalatnak. A probléma 2022 júniusában kezdődött, amikor ügyfelek és kereskedők panaszkodni kezdtek a hibás fékekre, de a cég csak nemrég fedezte fel, hogy akár 1,5 millió autót is érinthet a Continental által szállított alkatrész hibája - tudósított a Bloomberg. Meg nem nevezett források szerint a hibás alkatrészeket Magyarországon gyártották.
A BMW kedden lefelé módosította 2024-es pénzügyi előrejelzését, elsősorban műszaki problémák és a kínai piac gyengélkedése miatt. A hírt követően esik a német gyártó részvényárfolyama, és vele együtt más autógyártók részvényei is. Jelentősen esik továbbá a Continental árfolyama, amely problémás termékeket szállított a BMW-nek.
Szintet lép a BMW és a Toyota közötti együttműködés, melynek keretében a két vállalat közösen fejleszt hidrogén üzemanyagcellás járműveket - derült ki a BMW mai sajtótájékoztatóján. A BMW azt tervezi, hogy 2028-ban piacra dobja az első szériában gyártott hidrogén üzemanyagcellás (FCEV) járművét, ezzel további zéró kibocsátású opciót kínálva a vásárlóknak.
A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk flottaszintű kibocsátásukat, különben súlyos bírságokat kapnak – ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésével. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault van a legnagyobb bajban.
Bő két és fél év alatt nyilvánvalóvá vált: az orosz és ukrán katonák megközelítőleg bármilyen járműre képesek kiegészítő páncélzatot, vagy rakétákat feleszkábálni, arra azonban nem igazán számítottunk, hogy egyszer csak megjelenik a fronton egy 122 mm-es rakétákkal megpakolt ötös BMW.
A BMW bejelentette, hogy világszerte visszahívja az elektromos Mini Cooper SE modelljeit akkumulátor-problémák miatt. A német autógyártó hétfői közleményében részletezte a visszahívás okát és körülményeit.
A Toyota és a BMW 2012 óta működik együtt az üzemanyagcellás járművek terén, most új szintre emelik a partnerséget, tudta meg a Nikkei.
Ez a funkció ingyenes regisztráció után érhető el. Bejelentkezés után ide mentheted el a gyakran használt árfolyamokat és befektetési alapokat.
Bejelentkezés