Vétel | |||||
---|---|---|---|---|---|
ajánlat db |
kum HUF |
HUF | kum db |
db | árf. |
Eladás | |||||
---|---|---|---|---|---|
árf. | db | kum db |
HUF | kum HUF |
ajánlat db |
Idő | Ár | Darab | Érték |
---|
Kapitalizáció (millió HUF): | 9262748.5894 | |
Nyitó ár: | ||
Előző záró ár: | 44920 | |
Napi átlagár: | ||
180 napos átlagár: | 45455.380134887 | |
360 napos átlagár: | 44667.786743204 | |
Napi minimum: | ||
Napi maximum: |
Éves minimum: | 37945 | 2023-10-26 |
Éves maximum: | 50000 | 2024-03-01 |
Történelmi minimum: | 37945 | 2023-10-26 |
Történelmi maximum: | 92000 | 2021-05-05 |
Forgalom (db): | ||
Forgalom: | ||
Árfolyamváltozás 1 hó: | -8.1953811567545% | |
Árfolyamváltozás 6 hó: | 12.3% | |
Árfolyamváltozás 12 hó: | -2.527937506781% |
Volkswagen | |
---|---|
Rating | |
Értékpapír megnevezése | VOLKSWAGEN |
ISIN | DE0007664039 |
Kijelzés módja (ticker) | VOLKSWAGEN |
Bevezetési nap | 2018-10-01 |
Első kereskedési nap | 2018-01-10 |
Kereskedés pénzneme | HUF |
A szolgáltatást legjobb tudásunk szerint nyújtjuk. A szolgáltatás elérhetőségének részbeni vagy teljes hiányáért, késedelméért, pontatlanságáért illetve egyéb zavaráért a Net Média Zrt. csak akkor felel, hogy ha az kifejezetten és kizárólag neki felróható okból következik be. Egyéb okból bekövetkezett szolgáltatás-zavarért a felelősségét kifejezetten kizárja. Kizárja a Net Média zrt. a felelősségét az információhoz való jogosulatlan hozzáférésből vagy az információval való bármilyen egyéb visszaélésből eredő károkért. Az előbbiekben megjelölt, illetve jogszerűen egyébként ki nem zárható egyéb felelősség kivételével ...
Tovább22+1 órás komplex tanfolyam ahol a tőzsdei kereskedés és a hosszú távú befektetés alapjait sajátíthatod el. Megismered a tőzsdei ármozgások törvényszerűségeit, megismered a piaci trendeket, megtanulod felismerni a trendfordulókat.
Egy tőzsdei könyv, ami nem aranyhalat akar rád sózni, hanem felruház a horgászás képességével, ami a befektetések világában a saját kereskedési módszer kialakítását jelenti.
A német Volkswagen 20%-os működési eredménycsökkenést jelentett az első negyedévben, amelyet az eladások csökkenése és a növekvő költségek okoztak, bár a tásaság a növekvő rendelésállomány miatt bizakodóan tekint a következő negyedévre - írja a Reuters.
Közzétette az első negyedéves autóírtékesítési statisztikáit a Volkswagen csoport. A konszern eladásai összességében nőttek, az elektromos autók értékesítése viszont csökkent, főként Európában volt nagy a visszaesés.
Kijöttek a legfrissebb európai autóértékesítési statisztikák, amikből többek között kiderült, hogy Európában még mindig a benzines autók a legnépszerűbbek, és ha a dízeles autókat is hozzáadjuk, akkor minden második eladott autó tisztán belsőégésű motoros. Minden nyolcadik eladott autó elektromos, ebben nincs változás az egy évvel korábbihoz képest, vagyis nem emelkedett a részesedésük, Dániában, Svédországban és Hollandiában magas a tisztán elektromos autók aránya az eladásokban, a régiónkban, Horvátországban, Csehországban vagy Szlovákiában viszont alig adnak el elektromos autót.
A Volkswagen új automatizált vezetési technológiákat hoz a sorozatgyártásba, mivel elmélyíti partnerségét a Mobileye vállalattal az autóvezetési technológiák terén - jelentette a Reuters.
Tavaly éves szinten 182 százalékkal 1,77 milliárd euróra emelkedett a cseh Skoda Auto üzemi nyeresége. A legnagyobb cseh autógyár bevételei pedig 26 százalékkal 26,5 milliárd euróra növekedtek - közölte a Skoda Auto pénteki közleményében.
A Volkswagen Csoport egyik legnagyobb és legfontosabb piaca Kína, ott az eladások durván visszaestek idén februárban.
A Volkswagen a nehéz gazdasági körülmények és az erős piaci verseny ellenére 3 százalékos növekedést vár autóeladásaiban idén, ami jóval alacsonyabb, mint a 2023-as növekedés. A vállalat mindenesetre optimizmussal tekint a következő évre, miközben nagyszabású új modellbemutatókra és a nyugat-európai piac élénkülésére számít - írja a Reuters.
Leállítják a Volkswagen ID.3 gyártását a wolfsburgi főüzemben - írja a handelsblatt. Ez a gyakorlatban azt jelenti majd, hogy a többletgyártási kapacitást nem építik ki a modell érdekében Wolfsburgban.
Erős negyedik negyedéves számokat közölt a Volkswagen, emellett pedig osztalékemelést is javasolt a cég igazgatósága. A befektetők azonban mégis csalódottak, hiszen a cég várakozásai szerint az idei évben 5 százalékra lassulhat az eladások növekedése.
A Volkswagen 2028-ig 180 milliárd eurót tervez beruházni, elsősorban a villamosításra és digitalizációra fókuszálva.
A Bloomberg kedd reggel arról számolt be, hogy a Volkswagen az EV-kereslet lassulása és a működési kihívások közepette elhalasztja a cég akkumulátoros egységének, a PowerCo-nak az IPO-ját, a cég azonban nem sokkal később jelezte, hogy tartja magát az eredeti finanszírozási tervekhez, és még idén tőzsdére vinné a céget - írja a Reuters.
Jó sztoriktól hangos ma a német tőzsde, több részvény jelenetős emelkedésben van, ami a német tőzsdeindexet is felfelé húzza.
A BYD 2023-ban hivatalosan is megelőzte a Volkswagent a kínai autópiacon, ezzel megtörve a német autógyártó legalább 2008 óta tartó uralmát.
A Lamborghini olasz luxus sportautógyártó tavaly először adott el 10 ezernél is több járművet - közölte kedden Stephan Winkelmann elnök-vezérigazgató a Reuters szerint.
A Volkswagen erős évet zárt tavaly az értékesítést tekintve. A cég által közzétett adatokból kiderült, hogy a számok kivétel nélkül meghaladták a 2022-es értékeket, és az is, hogy az elektromos járművek iránti kereslet is jelentősen nőtt.
A Volkswagen autóiba integrált ChatGPT hangasszisztense az év közepére képes lesz párbeszédet folytatni a felhasználókkal - közölte az autógyártó hétfőn, amikor Las Vegasban egy szakmai kiállításon bemutatta a technológiát.
A Volkswagen egy német médiajelentés szerint azért késlelteti az új, megfizethetőbb akkumulátoros-elektromos autó sorozatgyártását, mert a vártnál megengedőbb EU-s környezetvédelmi szabályok (Euro 7) miatt a tervezettnél tovább lehet majd értékesíteni a kisebb, belsőégésű motorral hajtott autókat.
Nem egészen úgy alakulnak ez elektromos autó eladások, mint ahogy arra az Audi számított, ezért a német autógyártó visszafogja az elektromos modellek bevezetését, hogy elkerülje a gyárak és a kereskedők megterhelését, írja a Bloomberg.
A konkurencia egyre erősebb az elektromos autók piacán, ezért az európai gyértóknak is szükségük van megfizethetőbb elektromos modellekre. A fejlesztési költségek viszont hatalmasak, ezért nem ördögtől való gondolat, hogy több gyártó közösen fejlesszen és gyártson autókat. A Renault-nak is ez a terve, az új elektromos Twingo gyártásához partnert keresnek, a Reuters pedig úgy tudja, hogy ez a partner a Volkswagen lehet.
Miközben a vezető részvénypiacokon nagy a rali, a fontosabb részvényindexek közül egyre több a történelmi csúcs közelében áll, vannak lemaradó szektorok, és azon belül egészen durván szétütött részvények, utóbbiakból mutatunk most egyet.
Ez a funkció ingyenes regisztráció után érhető el. Bejelentkezés után ide mentheted el a gyakran használt árfolyamokat és befektetési alapokat.
Bejelentkezés